|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen in de biebob, heb er zin in |
|
quote: Zoiets komt je niet aanwaaien!? Je hoeft alleen maar op de mailinglist te staan bij een van die schofterige promoters... wel dus! Dit is niet de enige manier om een tour te financieren; dit is een manier om de kas van eerder genoemde schoften te spekken. Ik heb er enorm de schijt in hoe ze tegenwoordig te werk gaan met bieden enzo waardoor de entreeprijzen kunstmatig hoog worden gehouden. De bands blijven arm terwijl een stel varkens met een internetverbinding er met de poen vandoor gaan. Pay to play [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 24-01-2010 21:27] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gaat er nog iemand in Zwolle heen? |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Denk niet dat ik ga, komt me niet erg makkelijk uit op de dinsdagavond. Boeiender |
|
Leuke avond gehad in den Biebob gisteren. Vooral de oudjes Materialized in Stone, Wolves en On Darkened Wings kwamen er echt goed door, evenals The Levelling Dust en Into Utter Madness Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Grote kans dat ik wel ff ga. |
|
Oh dit is morgenavond he, hmm mischien wel even heen en weer. |
|
Iemand een idee, hoe laat Marduk morgen klaar is met spelen? Of heeft iemand een speelschema? |
|
Sinate was ok. Daarna was het de beurt aan edge of serenity, er zijn gewoon niet genoeg woorden om te beschrijven hoe slecht dit was. Dit was echt "the biggest piece of shit" dat ik ooit al live gezien heb. Alles was kut,kut,kut. De muziek was cliché, op een zeer slechte manier, alsof ze niet weten welk genre ze nu eigenlijk willen spelen en er dus maar de term "experimental" op plakken.De stage performance was gewoonweg hilarisch. Langs de ene kant had je een bassist die deed alsof hij in een pop groepje speelde, daarnaast een gitarist die de true metal guy van de band was, vervolgens een zanger (met anorexia?) die ook maar wat rond stond te huppelen. En last but not least, een gitarist met zijn haar in een staart, WELK GENRE SPEELT GE DENKT GE??. Gelukkig dat marduk veel goed heeft gemaakt, vooral genoten van de panzer division nummers(die in 1 minuut gedaan waren) en de nummers van de nieuwe(to redirect perdition!) Ik HAAT het wel als bands bisnummers overslaan als er niet zoveel publiek is, op elk ander optreden(dat op setlist.fm staat) hebben ze als bisnummers Throne of rats en panzer division marduk gespeeld, bij ons natuurlijk enkel panzer division.. Kortom; leuke,maar veel te dure avond. |
|
[quote]Op 25 januari 2010 17:58 schreef frontpage het volgende: Daarna was het de beurt aan edge of serenity, er zijn gewoon niet genoeg woorden om te beschrijven hoe slecht dit was. Dit was echt "the biggest piece of shit" dat ik ooit al live gezien heb. Alles was kut,kut,kut. De muziek was cliché, op een zeer slechte manier, alsof ze niet weten welk genre ze nu eigenlijk willen spelen en er dus maar de term "experimental" op plakken.De stage performance was gewoonweg hilarisch. Langs de ene kant had je een bassist die deed alsof hij in een pop groepje speelde, daarnaast een gitarist die de true metal guy van de band was, vervolgens een zanger (met anorexia?) die ook maar wat rond stond te huppelen. En last but not least, een gitarist met zijn haar in een staart, WELK GENRE SPEELT GE DENKT GE??. quote] Inkoopmetal!? Ze hebben er wel hard voor gewerkt hoor Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Bij mijn weten hebben ze throne of Rats wel gespeeld, maar dat was al voor Wolves. De voorprogramma's was gisteren niet veel, maar Marduk gaf weer een prima optreden weg. Ik stond er inderdaad wel van te kijken dat er zo weinig volk was in de Biebob. |
|
Ik denk echt niet dat ik throne of rats heb horen passeren... Ik vond het nog meevallen eigenlijk, biebob is meestal gewoon onaangenaam om te zijn. |
|
Iemand enig idee hoe de kaartverkoop in Hedon tot nu toe is? M.a.w.: is het daar ook lekker rustig naar verwachting? Je moeder. |
|
quote: En onze date dan popke? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Check je mail, mongoal. |
|
quote: Ah oke! Ik denk dat ik niet ga. Zondag maar Hypocrisy kijken. |
|
Morgen! In Baroeg: |
|
Denk dat het hem voor mij ook niet word vanavond. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik vond Sinate heel goed klinken, eens opzoeken die band. Edge of serenity is niet mijn ding maar het was wel leuk om te horen, leuke gitarist ook . Marduk maar een beetje van meegekregen maar dat vind ik vreselijk. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gisteren was wel een leuke avond. Sinate was aardig, EoS totaal misplaatst en Marduk speelde kort maar krachtig. Persoonlijk hou ik wel van de 'langzamere' nummers, maar smaken verschillen natuurlijk. Het was tijdens de voorprogramma's inderdaad niet druk, maar bij Marduk stond het toch goed vol. Een goede opkomst voor een maandagavond. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:+1 Jammer dan maar. Zondag Hypocrisy. Dark Funeral ga ik wel ff meepikken in Hedon. |
|
Sinate klonk wel geinig, maar heb er maar weinig van bekeken. Edge of Serenity is inderdaad totaal misplaatst en ik kon er totaal niets mee. Marduk vond ik erg gaaf, ondanks dat ze redelijk kort speelden. Vooral het snelle werk langs horen komen maar ook enkele tragere nummers, ik trok het goed. En ze speelden Beyond the Grace of God Goede avond, nog gezellig volk tegengekomen gelukkig, want ik ging in m'n uppie en niet volgepakt, dat vond ik erg chill. |
|
Die laatste geniale solo van Edge Of Serenity was typerend voor het optreden. Solo inzetten 15 seconden voor het einde, een meter verder lopen in een typische stoere metalpose, onderweg de stekker uit de gitaar verliezen, weg geluid....verbaas kijkend op zoek naar oorzaak, stekker op de grond vindend, als een razende gek proberen de stekker er weer in te krijgen en precies bij de laatste beat nog één valse noot tevoorschijn toveren. Verder prima avond, maar de supports mogen bij een band als Marduk wat passender. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |