|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, de rest van Europa staat gewoon Vader erbij (net als op het eerste deel van de tour), beetje sneu dus dat in deze overige Benelux data het alleen Marduk is. |
|
Inderdaad! Liever gewoon Vader nog een keer. |
|
quote: Vader komt mij den neus uit. Te vaak gezien. Ik boycot die kutbands wel in Hedon, kom lekker laat Het zal toch wel veel te vroeg beginnen... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 10-11-2009 23:59] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Marduk niet dan? die zijn zo ongeveer nog vaker hier geweest dan Vader. |
|
quote: Je kan ook gewoon op tijd komen en lekker Leffe Brune of Hertog Weizen slempen in het café gedeelte. Boeiender |
|
Marduk is live sterker dan ooit. Ook de laatste drie cd's zijn van ongekende klasse. Vader daarentegen boeit mij al jaren niet meer, zowel live als op cd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Misschien een betere optie Trouwens, is er al een fatsoenlijk rokershol daar? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Nee, dat is nog steeds niet gefixt. Misschien na de uitbreiding. Boeiender |
|
quote: Uitbreiding? Nieuwbouw toch.. maar dat zal ook nog wel jaaaaaaaaaaaren duren. Soort Ikea in Zwolle verhaal, damn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-11-2009 9:52] |
|
quote: Hehe, duurt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, volgens de laatste berichten kan Hedon blijven waar het is. En die ellendelingen van het leger des heils zouden 3 jaar geleden al oprotten. Boeiender |
|
quote: Zou er eerst ook niet een samenwerking komen met de Spiegel.. Nu is de beslissing betreft Hedon nog niet genomen en hebben ze er weer wat weken voor nodig. |
|
quote: +1 Echt wel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
Mooie poster! Die toevallig dan ook te verkrijgen? |
|
quote: Einde van de avond van de muur rukken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb begrepen dat ik die avond misschien aan de draaitafel mag hangen in Baroeg. Aanwezig dus |
|
Marduk is gaaf en ik heb na dik 5 jaar wel weer zin in een gig. Mits ik aanhang meekrijg aanwezig in Nijmegen. |
|
quote: Oh ja joh? Wie ben je dan? |
|
Raymond. Dat had pinda aka martijn mij gevraagd namelijk |
|
|
|
"Swedisch" Juist. "Blackmetal" Juist. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-11-2009 15:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
waarschijnlijk ook wel aanwezig, eens zien of die 'zaadband' edge of serenity beter is met wat andere leden Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |