|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Al jaren een gezellige dag waarin diverse bands op zullen gaan treden en er voor de mensen die van winkelen houden in Zwolle speciaal de winkels open zijn in overleg met café de Docter. www.sloopzondag.hyves.nl www.de docter.nl bands: Grindbashers .... (rest volgt nog) |
|
Vast wel weer aanwezig. |
|
oja, ja, vast ook |
|
Fack... even checken hoe dat zit, want had er toen over met charles. Met pasen is toch ook weer..? |
|
Hij staat ook in mijn agenda genoteerd |
|
Jeej! Uitbrakken in de docter en weer brak worden zeker aanwezig |
|
heerlijk... eenzame kerst voorafgaande aan sloopzondag... paar dagen bijtrekken en dan nach Berlin! |
|
quote: |
|
Het programma voor Sloopzondag ziet er als volgt uit. Open 16.00u Aanvang 16:15u Programma 16.15u – 17.00u Grindbashers 17.20u – 18.05u A La Din 18.25u – 19.10u Striking Justice 19.30u – 20.15u Aliennation 20.35u – 21.20u Rise A Thousand 21.45u – 22.30u Kudra Mata http://sloopzondag.hyves.nl www.dedocter.nl Zie onderstaande links voor websites van de bands. Band: Grindbashers Stijl: Grindcore Site: http://www.myspace.com/grindbashers Band: A La din Stijl: Funkrock / Acid-Jazz Site: www.myspace.com/aladinband Band: Striking Justice Stijl: Hardcore Site: www.myspace.com/strikingjustice Site: www.strikingjustice.com Band: Aliennation Stijl: Stoner / Alternative Metal Site: www.myspace.com/aliennationcrew Site: www.aliennation.nl Band: Rise A Thousand Stijl: Metalcore Site: www.myspace.com/riseathousand Band: Kudra Mata Stijl: Metal / Trash / Hardcore Site: www.myspace.com/kudramata Site: www.kudramata.com |
|
Ah, cool! Eens kijken hoe SMS Tim het bij Kudra Mata doet (als ik al niet veel te zat ben om dat mee te krijgen, hehe). Boeiender |
|
Dat noem ik nou is fien! ala din zijn goede vrienden van 10 jaar terug! tof dat ze daar spelen :D ja en GB SJ en KM, heel nais |
|
Na de saaie kerstdagen wel weer ff een verZje nodig. Denk wel aanwezig te zijn. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Een prachtige manier om de kerstgedachte weg te zuipen. Boeiender |
|
quote: Precies! dat dacht ik nou ook. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Oeh dat zijn leuke bandjes, kom denk ik ook wel eem kijken |
|
Grote kans daarbij aanwezig te zijn! |
|
Boeiender |
|
Misschien wel aanwezig. |
|
Vaste weh |
|
Hier kan ik nog wel eens heen gaan, net als vroegah Against God and Government |
|
enorm veel zin in... gegarandeerd vet geluid, dvd opnames en daarna ... |
|
quote: daarna? Onderwijl is het motto |
|
hehehe... daarna ja... na Gouda bezig met een enorm charme offensief... |
|
Ik wil Grindbashers wel weer zien eigenlijk, de laatste keer was ook met sloopzondag, één van de eerste optredens geloof ik dus ben wel benieuwd naar de progressie (als die er is ). Niet dat dat hoeft trouwens want de vorige keer was het ook donders gaaf. Je moeder. |
|
hahaha... enorme progressie ge-bier-boekt hoor! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |