|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik twijfel nog, als ik kom is het vast niet heel erg vroeg aangezien ik nog een tijd wil drummen. |
|
Ik ga niet, ik trek de pijp uit zo. Against God and Government |
|
zo, dat was me de middag en avond wel zeg! 16 kratten HJ er doorheen (beetje weinig ook omdat als voorraad te hebben als kroeg, )... leuk sfeertje en veel volk. |
|
Nog een beetje bij het bier weg kunnen blijven vóór het spelen herrie? Of waren het weer goudse tafrelen? |
|
quote: Hehe, geen Goudse taferelen, al lazerde ik bijna van het hekje... Was mooi en erg gezellig! Boeiender |
|
Oh, en de video is euhm... erg psychedelisch geworden. Zal het geheel deze week op Youtube zetten. Boeiender |
|
Ik vond dit weer een zeer geslaagd dagje. Goede sfeer, lekker druk, leuke bandjes. Veel lol en de daar bij horende vaagheden. Zo dadelijk maar eens aan de gang om de ploatjes door de photoshop te draaien. En ff zien of het me lukt dat ik ze vanaaf al online krijg. En Mr N.....ben benieuwd naar de fimpjes op youtube www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: nee, zouden anders gewonden zijn gevallen als ik de bas 't cafe door had geslingerd... euh |
|
Het was leuk, Grindbashers beukte als een idioot zoals het hoort, cdtjes gescoord en weer terug naar de vrouw die ziek op de bank lag. Nouja, niet dat ik van plan was lang te blijven hehe. Je moeder. |
|
En de foto's van Sloopzondag zijn weer te zien op mijn myspace. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
t was me een feestje... ik ben net over de kater heen. poeh... |
|
red, red winhaihaine... " tequilla"... |
|
quote: Geen foto van een op een hekje gammelende Mathieu? Je moeder. |
|
quote: mooie kiekjes!!!! |
|
quote: Thanx Herrie....vond ze zelf niet zo. Volgende keer maak ik betere. En helaas geen foto van Mathieu op het hekje. Was net te laat. Hij had net iets langer erop moeten blijven balanceren. Maar ik vond het wel een mooie actie van hem www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: kunnen jullie niet en tequilla-song schrijven.... lal ik de volgende keer mee! x 24 |
|
Boeiender |
|
Ik en david baalde even tering hard toen we van herrie hoorde dat jullie al klaar waren >< David was vol overtuiging mij aan het vertellen: Ze spelen kwart over 6.... Achja Weer in de buurt en wij zijn van de partij, of maybe nog ergens een optreden samen in de toekomst |
|
quote: Boefjes! Boeiender |
|
quote: Hehe vet, de hele tijd net buiten beeld gebleven. Trouwens, ik had beter op de plek van de camera kunnen staan want richting de ingang hoorde je amper gitaar... Je moeder. |
|
...was bewust zo gemixt om de mensen die binnenkwamen niet direct weg te jagen... |
|
quote: Hehe, ik stond nog wel stereo te spelen ook! Maar de gevoelige oortjes van Herrie konden niet tegen zoveel lawaai, dus moest ik het cabinet aan zijn kant zachter zetten. Het geluid is overigens een speciaal geluidsspoor voor de dvd, dus niet wat de camera registreerd, maar een versie van de PA voor op de dvd. Ik heb het spoor er zelf vanaf geript om de EQ's wat aan te passen, en er weer onder gemixt, op het originele spoor stond de bas erg hard, en was de snare bijna niet te horen. Boeiender |
|
ik roep toch ook niet voor niets "bij voorbaat meer bas!"... |
|
quote: Dat je dat roept is niet erg, dat mensen luisteren, dát is wel erg. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |