|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah morgen al, ik was het al weer vergeten. |
|
Misschien ook nog wel aanwezig. Nog een plekje over in Hostel la Mr. N? |
|
quote: Jawohl. Boeiender |
|
=) |
|
quote: Of toch niet.. Niet zoveel zin om te gaan |
|
quote: Zin maken dan! Heb er wel zin an! Boeiender |
|
Waarschijnlijk toch niet aanwezig Geen zin om alleen die kant op te reizen |
|
quote: Boefje. Boeiender |
|
Ja iedereen haakt af hier. Beetje jammer. |
|
quote: Ochja, je bent welkom hoor, dat weet je! Boeiender |
|
Veel plezier straks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: I know, zal nog wel even kijken. |
|
quote: Gaat een beetje lastig met de bands die spelen.. Beetje saaaaaai, ook al is Sloopzondag wel vaste prik. |
|
quote: Dank u! Komt vast goed, al is ons drummertje herstellende van een griepje. Boeiender |
|
Doe hem een kusje op zijn bol, ook van de vrouw. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehe, sinds wanneer gaat Sloopzondag om de bands? En je kan nog even winkelen in de stad, het is koopzondag. Boeiender |
|
quote: Joepiedepoepieee! We zullen zien. |
|
quote: Ik kom wel hoor En ik neem nog een maat mee, die eerst niet heen zou gaan. Maar op het laatste moment toch besloten heeft om toch wel te gaan. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: John? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nee Bert. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Okee, dacht van John komt ook en uit drenthe, 1+1=2 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Oleee dus dat betekent al 3 personen uit Drenthe aanwezig. Word nog druk www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
hEHHEH! eINDELIJK DE GRINDBASHERS EEN XTJE LIVE ZIEN Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mooi hé die capslock tot starks www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |