|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vroeger was alles beter! Je moeder. |
|
|
|
quote:Maar toen zat Micha nog op drums |
|
tijdens sloopzondag zet ik de aanbieding getart j.l. donderdag (3 cd's 10 euro) nog even door. |
|
quote: Dat is nog eens een mooie aanbieding in deze dure december maand. Het zijn toch niet 3 dezelfde cd's Je weet het maar nooit bij zo'n cd presentatie [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 19-12-2009 20:30] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
hehehe... daarom! maar idd, 3 verschillende cd's voor slechts 10 euro, Mike, is 't niet amazing, Mike? |
|
Het is geweldig. Doe mij er dan maar 3 [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 19-12-2009 20:29] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ah goeie shit, even een tientje meenemen dus. Je moeder. |
|
quote:Dat zuipgedrag van jou heeft je geheugen aangetast meneer Balg met Korsakov, toen was ik er ook gewoon bij namelijk |
|
weet ik lullo, je mooet GOED gelezen... je schrijft dat Micha nog op drums ZAT... nou, dat niet alleen, naast het op de drums zitten (wat spelen erg lastig maakt), STOND hij ook aan de bar... hond. |
|
quote: "Het tientje voor Guus..." krijgt dus in 2009 een vervolg... |
|
Zo, erg veel zin aan! Oh, en Cadaveria is er ook te bezichtigen. Boeiender |
|
quote: gezellig! |
|
quote: Dat dacht ik! Wel allemaal op tijd komen, rond een uur of 4 s'middags gaan wij al los. Boeiender |
|
"... te bezichtigen..." |
|
quote: 16.15u MR. N., maar dan ook stipt 16.15u! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 22-12-2009 20:32] |
|
quote: Is dat met of zonder het 'Asselter kwartiertje overigens? Boeiender |
|
Zonder... dus jij moet om 16uur optreden.... |
|
quote: Ah, mooi! Boeiender |
|
Aanwazig! |
|
quote:Gezellie! Boeiender |
|
...eens kijken of 't een volle bak kan gaan worden... (i.i.g. na 16:45 uur... ) |
|
Morgen alweer. Heel veel zin in www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Hier ook erg veel zin in morgen! Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |