|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tickets in de pocket voor XXS + vriendinnetje en ondergetekende. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: XXL: Liefje, hou 23 februari volgend jaar vrij, wil je? Papa heeft kaartjes voor Tokio Hotel in Rotterdam! XXS: Tokio Hotel? Maar papa, dat vond ik leuk toen ik 12 was. XXL: Aahh, toe? Ik heb zelfs een kaartje extra gekocht. Dan mag je een vriendinnetje meenemen. Dan hoef je je niet te vervelen als papa uit z'n dak gaat vooraan. XXS: Nee, papa, nee! M'n vriendinnen zien me aankomen. "Ga je met mij en m'n vader mee naar Tokio Hotel?" Ze zullen me allemaal uitlachen. XXL (resoluut): Ik ben wél je vader. Jij gaat gewoon mee naar Rotterdam, of je het nu leuk vindt of niet. Ik kan niet in m'n eentje daar heen, ik heb jou nodig als alibi. Anders word ik het lachertje van de metalwereld. XXS: *zucht* Ja, papa... Bareuh... |
|
*gniffel* |
|
quote: +1 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ach, om heel eerlijk te zijn is jullie mening voor mij equivalent aan een velletje dubbel-laags toiletpapier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zie geen meningen, slechts keiharde feiten! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hehe Ochja, leuk toch dat hij er met zijn dochter heen gaat? Voor mij is Tokio Hotel iets te stoer. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 31-10-2009 14:21] |
|
quote: Jaja, jammer dat ie nog steeds weg is. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Voor of na gebruik? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tijdens Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
onmisbaar dus? |
|
Haha! Zoiets schoot ook door m'n hoofd toen ik XXL's post las Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Er zijn altijd nog kranten... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Het is meer de implicatie die wat apart is. Ik vermoed dat XXL onze meningen totaal onbelangrijk vindt en hij net zo goed zonder onze meningen kan. Dit betekent dus dat als hij z'n reet aan het afvegen is, het wc-papier ook totaal onbelangrijk is. Hmm... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zo te lezen goed spul wat je aan het roken bent, ZelThoR. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wc-papier als vloei? |
|
Als de nood hoog is... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoog niveau hier hoor nee, echt "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Godver, dat had ik kunnen zien aankomen... |
|
Homo's!!!! Ik wou dat mijn vader vroeger mee was gegaan naar concerten die ik graag wilde zien maar waar ik nog te jong voor was om alleen te gaan... Hulde voor XXL "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Durch den monsun vind ik hartstikke leuk in het Duits!!! |
|
Om eerlijk te zijn vind ik, hoewel ik geen liefhebber ben van duitse teksten, de meeste TH nummers beter klinken in het duits. quote: Tjah. paps is zelf ook nog steeds verslaafd aan muziek en concerten dus die snapt zijn dochter wel. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-10-2009 23:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehehe Dat was toen niet* het geval! *nog niet tenminste Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik had van tevoren eigenlijk wel kunnen weten waar dit topic op uit zou lopen op ZM. Tokio Hotel is immers geen brute metal en dus op dit forum niet op zijn plek. Zo openminded zijn metalheads nou ook weer niet. Heb jullie nog slotjes in de uitverkoop, heren mods? Onzin topics genoeg dacht ik zo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |