|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Trail of Tears is goed, ik hoor het heel graag, heb thuis de cd Disclosure in Red, prachtige cd, vind het niets weg hebben van WT in die tijd, die cd is al van '98 en zelf is het echt een supere schijf, livez zijn ze ook best wel goed , heb ze vorig jaar op Eurorock gezien en toen waren ze echt heel strak Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jij luistert zeker alleen maar Vriendjes Metal You will never have, what i never had. |
|
Ik vind "Disclosure in red" beter dan de opvolger! Nou ja, elk zijn smaak. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
quote:Nee, ik hou het bij ruk metal . |
|
ON TOPIC! |
|
wil ook A new dimension of might hebbe, want volgens mij moet die vet wijs zijn, tenmisse wat ze mij wijsmaken, dus ga k m ff opspeuren!! |
|
quote: Ik heb de eerste 2 cd's en die HEEEEEERSCHEN !!! Dit is precies mijn muziek, ik heb alleen nog niet genoeg geld voor hun laatste(3e) cd. (Lang leve de pakeer boetes) Wiegen Meister ! |
|
ik heb ook de eerste 2 cd's en ik luister het best vaak, ik vind het echt ontzettend goed klinken, en de zangeres gaat van lage tonen naar hoge, ze varieert, dat verveelt niet, en het blijft lekker hard |
|
Dit weekend de nieuwe ToT gekocht. Ik vind hem goed, maar wel anders dan hun vorige werk. Minder vrouwelijke zang, en een veel 'industrial'-achtiger inslag. Klinkt wel een beetje als de nieuwe Dimmu op sommige momenten. Ook zijn die cleane zangstukken even wennen. Al met al volgens mij wel een goede CD (moet hem nog wat vaker luisteren), maar toch anders dan hun vorige werk. Ik denk dat ik Pandemonium beter vond. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Panda heeft hier verder niets mee te maken hoor, die cd heet Profoundemonium Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Gnaaah, dat bedoel ik Profoundemonium, natuurlijk, is naar mijn mening beter dan deze. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben wel benieuwd wat Trail Of Tears nog gaat doen, bestaan ze überhaupt nog wel? In ieder geval is Imperia (van Helena Iren Michaelsen) al een stapje voor; ze hebben een goede debuut-cd gemaakt! review: http://www.gothtronic.com/?where=music&sub=reviews&action=text&reviewid=840&textid=2610 Moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk verbaasd was over de kwaliteit... no text supplied |
|
Profundeblabla heb ik nog te koop/ruil ... |
|
quote: Trail of tears is een van de weinige bands in dit doodbloedende genre die ik nog serieus wil nemen. En ze bestaat inderdaad nog, ik heb ze een tijd terug nog gezien. Nu hebben ze momenteel wel een wat mindere zangeres, ik vond die vanop hun laatste CD wel erg goed live. En mja, Imperia, ik weet het niet maar eh gothic metal met oriëntaalse invloeden lees ik in die review,..en ook nog iets van "minder hard"...waar hebben we dat nog gehoord? Stapje voor zou ik niet zeggen, tieten voor wel (silliconen blubber) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2004 0:43] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik heb er nog geen nummers van gehoord, mark ga er 2 november wel heen, in de 013 in Tilburg, ze staan nl in voorprogamma van Therion... kdenk dak toch maar eens een cd;tje moet gaan halen |
|
Trail of Tears bestaat zeker nog, het schijnt dat de zanger van Green Carnation tegenwoordig ook in TOT zingt :D |
|
eerste en derde cd draai ik nog wel eens, een van de leukere bands in 't genre alleen die tweede vond ik echt niks aan. En Imperia? Nog niet gehoord, ik zal het eens een kans geven. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
2e van ze kopen? ik heb em nog ... en doe er niks meer mee ... |
|
Ik vind ToT erg goed! Heb ze live gezien op Summer Darkness Festival (nog meer mensen geweest?) met nieuwe zangeres. Heeeeeeel erg okay! There are lessons, that sadness can only teach |
|
quote: jah wil em wel, kheb je al gemaild [iambigroeland@hotmail.com] |
|
quote: oh ja, daar heb ik ze dus gemist wegens het uitgelopen programma in de Helling no text supplied |
|
Imperia heeft trouwens een vaste gitarist (Jan Yrlund) en een drummer gevonden, bleek uit het interview dat ik met Helena had. rest van het interview: http://www.gothtronic.com/?where=music&sub=intviews&action=text&interviewid=68&textid=2632 no text supplied |
|
quote: De helling??? was daar iets interessants te doen dan? There are lessons, that sadness can only teach |
|
quote: Dat was toch al een tijd bekend? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |