IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Trail of Tears Vorige pagina | Volgende pagina
Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 10-09-2002 10:31 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

IK bedoel met elektronische geluid echt van die opvallende keyboardgeluiden die naar voren komen. Dit ter verduidelijking.

Roodkapje ik heb de cd niet alleen op mp3 gedownload omdat ik hem wilde luisteren. Doe ik meestal met nieuwe cd's omdat ik toch geen 16-18 euro ga betalen voor een cd. En als ik hem dan goed vind koop ik hem later voor een redelijkere prijs (als ik hem tegenkom natuurlijk).

You will never have, what i never had.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-09-2002 10:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Trail of Tears is goed, ik hoor het heel graag, heb thuis de cd Disclosure in Red, prachtige cd, vind het niets weg hebben van WT in die tijd, die cd is al van '98 en zelf is het echt een supere schijf, livez zijn ze ook best wel goed , heb ze vorig jaar op Eurorock gezien en toen waren ze echt heel strak

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 10-09-2002 17:08 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 3:50 schreef Dwaallicht het volgende:
'Vriendin metal'

Jij luistert zeker alleen maar Vriendjes Metal

You will never have, what i never had.

Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 10-09-2002 19:17 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht

Ik vind "Disclosure in red" beter dan de opvolger! Nou ja, elk zijn smaak.

I cut myself again and again to remind myself of you

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2002 19:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 17:08 schreef Nolthuar het volgende:
Jij luistert zeker alleen maar Vriendjes Metal

Nee, ik hou het bij ruk metal .

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-09-2002 20:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ON TOPIC!

SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 10-09-2002 21:08 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

wil ook A new dimension of might hebbe, want volgens mij moet die vet wijs zijn, tenmisse wat ze mij wijsmaken,
dus ga k m ff opspeuren!!

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-09-2002 21:22 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2001 14:24 schreef roodkapje het volgende:
Nu, na ongeveer dik een half jaar uitstellen heb ik dan toch eindelijk de CD van Trail of Tears gekocht. Ik vind het echt een hele gave CD. De vrouw heeft een mooie stem en de grunt, tja daar heb ik niet zoveel verstand van eigenlijk. Daarom wou ik vragen of, als er mensen zijn die het kennen, ze willen zeggen wat ze van de CD vinden. Het leek mij namelijk wel nuttig om te weten of het echt een goede band is, of dat ik om de tuin ben geleid. ()

Ik heb de eerste 2 cd's en die HEEEEEERSCHEN !!!

Dit is precies mijn muziek, ik heb alleen nog niet genoeg geld voor hun laatste(3e) cd.

(Lang leve de pakeer boetes)

Wiegen Meister !

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 10-09-2002 22:52 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik heb ook de eerste 2 cd's en ik luister het best vaak, ik vind het echt ontzettend goed klinken, en de zangeres gaat van lage tonen naar hoge, ze varieert, dat verveelt niet, en het blijft lekker hard

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-09-2002 17:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dit weekend de nieuwe ToT gekocht. Ik vind hem goed, maar wel anders dan hun vorige werk. Minder vrouwelijke zang, en een veel 'industrial'-achtiger inslag. Klinkt wel een beetje als de nieuwe Dimmu op sommige momenten. Ook zijn die cleane zangstukken even wennen.

Al met al volgens mij wel een goede CD (moet hem nog wat vaker luisteren), maar toch anders dan hun vorige werk. Ik denk dat ik Pandemonium beter vond.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-09-2002 17:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 september 2002 17:09 schreef Mark het volgende:

Al met al volgens mij wel een goede CD (moet hem nog wat vaker luisteren), maar toch anders dan hun vorige werk. Ik denk dat ik Pandemonium beter vond.

Panda heeft hier verder niets mee te maken hoor, die cd heet Profoundemonium

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-09-2002 17:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gnaaah, dat bedoel ik

Profoundemonium, natuurlijk, is naar mijn mening beter dan deze.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 22-10-2004 23:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik ben wel benieuwd wat Trail Of Tears nog gaat doen, bestaan ze überhaupt nog wel?

In ieder geval is Imperia (van Helena Iren Michaelsen) al een stapje voor; ze hebben een goede debuut-cd gemaakt!

review:
http://www.gothtronic.com/?where=music&sub=reviews&action=text&reviewid=840&textid=2610

Moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk verbaasd was over de kwaliteit...

no text supplied

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2004 23:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Profundeblabla heb ik nog te koop/ruil ...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-10-2004 0:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2004 23:14 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Trail Of Tears nog gaat doen, bestaan ze überhaupt nog wel?

In ieder geval is Imperia (van Helena Iren Michaelsen) al een stapje voor; ze hebben een goede debuut-cd gemaakt!

review:
http://www.gothtronic.com/?where=music&sub=reviews&action=text&reviewid=840&textid=2610

Moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk verbaasd was over de kwaliteit...

Trail of tears is een van de weinige bands in dit doodbloedende genre die ik nog serieus wil nemen. En ze bestaat inderdaad nog, ik heb ze een tijd terug nog gezien. Nu hebben ze momenteel wel een wat mindere zangeres, ik
vond die vanop hun laatste CD wel erg goed live.

En mja, Imperia, ik weet het niet maar eh
gothic metal met oriëntaalse invloeden
lees ik in die review,..en ook nog iets van "minder hard"...waar hebben we dat nog gehoord? Stapje voor zou ik niet zeggen, tieten voor wel (silliconen blubber)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2004 0:43]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

$@|()
Usericon van $@|()
Posted 23-10-2004 14:22 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

ik heb er nog geen nummers van gehoord, mark ga er 2 november wel heen, in de 013 in Tilburg, ze staan nl in voorprogamma van Therion...
kdenk dak toch maar eens een cd;tje moet gaan halen

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 23-10-2004 17:31 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Trail of Tears bestaat zeker nog, het schijnt dat de zanger van Green Carnation tegenwoordig ook in TOT zingt :D

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 23-10-2004 19:23 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

eerste en derde cd draai ik nog wel eens, een van de leukere bands in 't genre alleen die tweede vond ik echt niks aan.
En Imperia? Nog niet gehoord, ik zal het eens een kans geven.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2004 19:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

2e van ze kopen?
ik heb em nog ... en doe er niks meer mee ...

Just_Jo
I'm not sick, I always look like this
Usericon van Just_Jo
Posted 23-10-2004 20:23 by Just_Jo Wijzig reactieProfiel van Just_JoQuote dit bericht

Ik vind ToT erg goed! Heb ze live gezien op Summer Darkness Festival (nog meer mensen geweest?) met nieuwe zangeres. Heeeeeeel erg okay!

There are lessons, that sadness can only teach

$@|()
Usericon van $@|()
Posted 24-10-2004 14:03 by $@|() Wijzig reactieProfiel van $@|()Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2004 19:43 schreef Jenje het volgende:
2e van ze kopen?
ik heb em nog ... en doe er niks meer mee ...

jah wil em wel, kheb je al gemaild [iambigroeland@hotmail.com]

lykle_wolfheart
Posted 24-10-2004 15:04 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 23 oktober 2004 20:23 schreef Just_Jo het volgende:
Ik vind ToT erg goed! Heb ze live gezien op Summer Darkness Festival (nog meer mensen geweest?) met nieuwe zangeres. Heeeeeeel erg okay!

oh ja, daar heb ik ze dus gemist wegens het uitgelopen programma in de Helling

no text supplied

lykle_wolfheart
Posted 27-10-2004 18:48 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Imperia heeft trouwens een vaste gitarist (Jan Yrlund) en een drummer gevonden, bleek uit het interview dat ik met Helena had.

rest van het interview:
http://www.gothtronic.com/?where=music&sub=intviews&action=text&interviewid=68&textid=2632

no text supplied

Just_Jo
I'm not sick, I always look like this
Usericon van Just_Jo
Posted 27-10-2004 22:23 by Just_Jo Wijzig reactieProfiel van Just_JoQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 15:04 schreef lykle_wolfheart het volgende:
oh ja, daar heb ik ze dus gemist wegens het uitgelopen programma in de Helling

De helling??? was daar iets interessants te doen dan?

There are lessons, that sadness can only teach

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-10-2004 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2004 18:48 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Imperia heeft trouwens een vaste gitarist (Jan Yrlund) en een drummer gevonden, bleek uit het interview dat ik met Helena had.

rest van het interview:
http://www.gothtronic.com/?where=music&sub=intviews&action=text&interviewid=68&textid=2632

Dat was toch al een tijd bekend?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com