IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Trail of Tears Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 27-10-2004 22:45 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 27 oktober 2004 22:24 schreef Jenje het volgende:
Dat was toch al een tijd bekend?

niet bij mij
en in de Helling was zeker wat te doen, daar speelden Psyclon 9 en Feindflug

no text supplied

Just_Jo
I'm not sick, I always look like this
Usericon van Just_Jo
Posted 28-10-2004 12:48 by Just_Jo Wijzig reactieProfiel van Just_JoQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2004 22:45 schreef lykle_wolfheart het volgende:
niet bij mij
en in de Helling was zeker wat te doen, daar speelden Psyclon 9 en Feindflug

oooow... dat zegt me niks.. feindflug wel maar psyclon 9 niet... maar ik moet zeggen dat je aan sirenia en visions of atlantis (die ook in ekko optraden) niets gemist hebt.. ToT was veruit daar het beste.. en het was in Ekko om het af te sterven zo heet...

There are lessons, that sadness can only teach

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 15-03-2005 22:31 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Iemand "Free Fall Into Fear" al gehoord? Heb het mijzelf dit weekend aangeschaft, en ik moet zeggen dat ik dit één van hun beste albums vindt. Zonder zangeres klinken ze alleszins naar mijn mening een stuk harder en beter. Vooral de eerste drie nummers zijn geweldig gewoon. Nog meningen?

Metzie
Usericon van Metzie
Posted 16-03-2005 15:11 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Ik ken trail of tears sinds hun eerste album en heb ze altijd als gothic band gezien.

Ik moet daarom zeggen dat ik dit nieuwe album eigenlijk niks vind. In vind ze, zeker met die valse cleane zang, verrekte veel lijken op nevermore. Waar ik ook niet van houd..

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-03-2005 15:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Jij spreidt, met deze post, een hoeveelheid muzikale kennis tentoon waar ik stil van word.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-03-2005 21:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Tenminste een band die héélhuids door heel die hetse van "gothic (wat een term) goes pop"- metal is heengekomen en gewoon een keiharde eigenzinnige koers is blijven varen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-03-2005 22:46 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 15:11 schreef Metzie het volgende:
Ik moet daarom zeggen dat ik dit nieuwe album eigenlijk niks vind. In vind ze, zeker met die valse cleane zang, verrekte veel lijken op nevermore. Waar ik ook niet van houd..

Vals? Dat hoor ik dan toch niet. Nevermore ken ik zo goed niet, maar ik vind ToT met dit album een beetje richting Moonspell gaan, voor mij alleszins een verbetering.

666FrEaK666
Death Wish
Usericon van 666FrEaK666
Posted 27-03-2005 22:30 by 666FrEaK666 Wijzig reactieProfiel van 666FrEaK666Quote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2001 16:21 schreef Paul het volgende:
Ik vind de cd op zich wel mooi ... maar ik heb hem nooit opstaan. Ik denk dat genoeg zegt.

Daar sluit k me volledig bij aan

Bonecollector

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ga geen moeite doen. De eerste twee werken waren fraai, maar 'A new dimension of might' was een wanstaltige Dimmu-wannabe niksplaat. Ik wil niet eens weten hoe die nieuwe klinkt

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zie net dat ik nog een reactie uit 2002 heb staan eerder in dit topic. Het moge duidelijk zijn dat mijn mening aangaande TOT inmiddels lichtelijk verschoven is

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-11-2006 16:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Everything has an end - Trail of Tears 1996-2006

It is with great regret that we announce that Jonathan, Kjell, Runar and Kjetil yesterday (November 28th, 2006) left Trail of Tears. The decision was taken with immediate effect, and thus the band does not longer excist. Trail of Tears will therefore have to cancel all forthcoming shows, including the Xmas Metalfest tour dates in December, and we sincerely appologize for any inconvenience this might lead to. We would like to thank everybody that has supported the band from the start 10 years ago, and of course especially our loyal fans all over the world. There was no longer the neccessary desire and energy left in the band to continue. And everything has an end.

Yours sincerely,

Jonathan Perez
Kjell Hagen
Runar Hansen
Kjetil Nordhus

Weer een band minder op X-mass

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-11-2006 16:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ze waren de laatste tijd erg goed bezig! Laatste 2 albums zijn nog zeer regelmatig in mijn cdspeler te vinden. Ze hebben nog wel een nieuw album, Existentia. Dat komt op 25 januari uit.

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-11-2006 17:37 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

What the...??? Nieuwe album komt binnenkort uit en is erg goed

no text supplied

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2006 17:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 29 november 2006 17:37 schreef lykle_wolfheart het volgende:
What the...??? Nieuwe album komt binnenkort uit en is erg goed

Typisch ja...
Ben dan ook benieuwd naar de rede, die wordt namelijk nergens vermeld.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-11-2006 17:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2006 17:43 schreef Y Draig Goch het volgende:
Typisch ja...
Ben dan ook benieuwd naar de rede, die wordt namelijk nergens vermeld.

quote:
Op 29 november 2006 16:28 schreef Hub de Gallier het volgende:

There was no longer the neccessary desire and energy left in the band to continue. And everything has an end.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2006 17:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Maar dat gebeurt toch niet 'opeens'? Dan ga je toch niet als band een tour plannen en een album uitbregen?

Dit ruikt naar een gesuste ruzie.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-11-2006 17:54 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Boeiuh

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-11-2006 18:00 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 november 2006 16:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Everything has an end - Trail of Tears 1996-2006

It is with great regret that we announce that Jonathan, Kjell, Runar and Kjetil yesterday (November 28th, 2006) left Trail of Tears. The decision was taken with immediate effect, and thus the band does not longer excist. Trail of Tears will therefore have to cancel all forthcoming shows, including the Xmas Metalfest tour dates in December, and we sincerely appologize for any inconvenience this might lead to. We would like to thank everybody that has supported the band from the start 10 years ago, and of course especially our loyal fans all over the world. There was no longer the neccessary desire and energy left in the band to continue. And everything has an end.

Yours sincerely,

Jonathan Perez
Kjell Hagen
Runar Hansen
Kjetil Nordhus

Weer een band minder op X-mass

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2006 18:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou wat jammer ... ToT put the O in Overrated ..

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-11-2006 18:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hoezo overrated? Ik heb nog nooit gehoord dat ToT groter werd gemaakt, dan ze daadwerkelijk waren. Ik zette er ook mijn vraagtekens bij het feit dat ze headliners van het X-mas festival zouden zijn. Maar verder zijn ze toch niet zo de hemel in geprezen? Bij shows in Nederland kwamen ook maar hooguit 200-300 man, mijns inziens dan wel weer erg weinig voor een best goede band.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2006 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je noemt zelf al een voorbeeld ...

De albums na Disclosure in Red zijn jammerlijke probeersels om iets fatsoienlijks te doen ...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-11-2006 18:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Nah die 2e is ook nog erg goed hoor...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2006 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa .. heb em maar vind er eigenlijk weinig speciaals aan ..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-11-2006 18:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind die tweede ook al erg saai...

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2006 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Judge M zal het er niet mee eens zijn, maar ik zeg dat sinds de eerste zangeres vertrok de spriti van ToT dood was ...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com