|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oooow... dat zegt me niks.. feindflug wel maar psyclon 9 niet... maar ik moet zeggen dat je aan sirenia en visions of atlantis (die ook in ekko optraden) niets gemist hebt.. ToT was veruit daar het beste.. en het was in Ekko om het af te sterven zo heet... There are lessons, that sadness can only teach |
|
Iemand "Free Fall Into Fear" al gehoord? Heb het mijzelf dit weekend aangeschaft, en ik moet zeggen dat ik dit één van hun beste albums vindt. Zonder zangeres klinken ze alleszins naar mijn mening een stuk harder en beter. Vooral de eerste drie nummers zijn geweldig gewoon. Nog meningen? |
|
Ik ken trail of tears sinds hun eerste album en heb ze altijd als gothic band gezien. Ik moet daarom zeggen dat ik dit nieuwe album eigenlijk niks vind. In vind ze, zeker met die valse cleane zang, verrekte veel lijken op nevermore. Waar ik ook niet van houd.. |
|
Jij spreidt, met deze post, een hoeveelheid muzikale kennis tentoon waar ik stil van word. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tenminste een band die héélhuids door heel die hetse van "gothic (wat een term) goes pop"- metal is heengekomen en gewoon een keiharde eigenzinnige koers is blijven varen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Vals? Dat hoor ik dan toch niet. Nevermore ken ik zo goed niet, maar ik vind ToT met dit album een beetje richting Moonspell gaan, voor mij alleszins een verbetering. |
|
quote: Daar sluit k me volledig bij aan Bonecollector |
|
Ik ga geen moeite doen. De eerste twee werken waren fraai, maar 'A new dimension of might' was een wanstaltige Dimmu-wannabe niksplaat. Ik wil niet eens weten hoe die nieuwe klinkt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zie net dat ik nog een reactie uit 2002 heb staan eerder in dit topic. Het moge duidelijk zijn dat mijn mening aangaande TOT inmiddels lichtelijk verschoven is She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Everything has an end - Trail of Tears 1996-2006 It is with great regret that we announce that Jonathan, Kjell, Runar and Kjetil yesterday (November 28th, 2006) left Trail of Tears. The decision was taken with immediate effect, and thus the band does not longer excist. Trail of Tears will therefore have to cancel all forthcoming shows, including the Xmas Metalfest tour dates in December, and we sincerely appologize for any inconvenience this might lead to. We would like to thank everybody that has supported the band from the start 10 years ago, and of course especially our loyal fans all over the world. There was no longer the neccessary desire and energy left in the band to continue. And everything has an end. Yours sincerely, Jonathan Perez Kjell Hagen Runar Hansen Kjetil Nordhus Weer een band minder op X-mass Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ze waren de laatste tijd erg goed bezig! Laatste 2 albums zijn nog zeer regelmatig in mijn cdspeler te vinden. Ze hebben nog wel een nieuw album, Existentia. Dat komt op 25 januari uit. |
|
What the...??? Nieuwe album komt binnenkort uit en is erg goed no text supplied |
|
quote: Typisch ja... Ben dan ook benieuwd naar de rede, die wordt namelijk nergens vermeld. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: quote: |
|
Maar dat gebeurt toch niet 'opeens'? Dan ga je toch niet als band een tour plannen en een album uitbregen? Dit ruikt naar een gesuste ruzie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Boeiuh iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nou wat jammer ... ToT put the O in Overrated .. |
|
Hoezo overrated? Ik heb nog nooit gehoord dat ToT groter werd gemaakt, dan ze daadwerkelijk waren. Ik zette er ook mijn vraagtekens bij het feit dat ze headliners van het X-mas festival zouden zijn. Maar verder zijn ze toch niet zo de hemel in geprezen? Bij shows in Nederland kwamen ook maar hooguit 200-300 man, mijns inziens dan wel weer erg weinig voor een best goede band. |
|
Je noemt zelf al een voorbeeld ... De albums na Disclosure in Red zijn jammerlijke probeersels om iets fatsoienlijks te doen ... |
|
Nah die 2e is ook nog erg goed hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mwa .. heb em maar vind er eigenlijk weinig speciaals aan .. |
|
Vind die tweede ook al erg saai... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Judge M zal het er niet mee eens zijn, maar ik zeg dat sinds de eerste zangeres vertrok de spriti van ToT dood was ... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |