|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zonder zangeres waren ze juist veel beter. no text supplied |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Eens. Zonder zangeres beter. Vind het wel jammer, kon het wel waarderen de muziek. She is picking ghostflowers from her soul. She is clipping the wings from fallen angels. |
|
quote: Absoluut mee eens! De eerste platen luister ik praktisch nooit, de laatste twee des te vaker Naja, ik heb ze in ieder geval nog twee keer live mogen zien, beide keren heel erg gaaf! |
|
Ik heb inderdaad ook altijd erg kunnen genieten van hun optredens, zowel met als zonder zangeres, dus vind ik het ook jammer dat ze niet meer op X-Mas Metalfest komen. Maar kennelijk is het stoerder om te roepen dat Trail of Tears de line-up verpest (zie frontpage) no text supplied |
|
Die line up verpest de organisatie zelf..... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Maar nu kan Marduk tenminste spelen! |
|
quote: Het is een keer wat anders dan alleen death & black metal. Verandering van spijs doet eten... no text supplied |
|
ToT zonder zangeres is gewoon het zoveelste onopmerkelijke Dimmu-kloontje. De eerste (en in mindere mate 2e) CD waren juist zo sterk omdat het destijds nog redelijk originele vrouwenzang-plus-metalgrunt had en omdat ze er een eigen wending aan wisten te geven. Nu is die markt al enkele jaren overstroomd en volgekotst uiteraard, maar destijds vond ik het erg gaaf. a New Dimension of Might vond ik prut (nummers muzikaal degelijk in elkaar gedraaid, maar totaal ongeinspireerd, ofwel koop liever OMC of zoiets). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik vond die uhm...helena michaelson ofzo, haar stem echt fantasties mooi gebruiken. wel de typische gothic metal stem, maar net iets dieper ennuhm...erg mooi zonder spelen ze iets zwaarder lijkt t? nouja...heb t nooit echt gehoord maar vond dr niet veel aan zonder haar. in dr nieuwe band bleef er weinig van over. jammer dat ze dr uit ging, naar mijn mening, scandinavie beviel r niet ofzo? |
|
quote: als je dat alleen op de derde cd baseert wel ja, maar ze hebben er daarna nog een uitgebracht die aanzienlijk anders was en de nieuwe (komt in januari uit) heeft ook niets met Dimmu te maken. no text supplied |
|
ja man... die waren ook beter gestopt na disclosure in red fout fout fout signature |
|
die zangeres vond t nodig om met dr stem dermate veel kracht te zetten dat terwijl haar bolle wangetjes rood aanliepen haar ruim volslanke lijfje de gespen van jaar vestje deed springen... een dimmuborgirkloon met een slechte powermetalzangeres hiep hoi! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ze heeft in Rotterdam haar stem verneukt omdat het podiumgeluid bar en bar slecht was. Zelden zo'n kutgeluid gehoord. Ook in de zaal was het trouwens barslecht. Wat een gepruts achter de knoppen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de zangeres van diablo swing orchestra had er totaal geen moeite mee, het zaal geluid bij beide bands vond ik prima te doen (de eerste band had wel een tergend kloterig gitaargeluid) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Andere band, andere samenstelling van instrumenten, ander geluid. De ene keer krijg je het goed afgesteld, de andere keer niet. En bij ToT is het (helaas) van begin tot eind kut geweest. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
op t podium misschien maar t totaalgeluid in de zaal was gewoon best duidelijk... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
In de zaal goed? Dan ben je denk ik de enige die dat zegt Buiten dat had DSO trouwens eigen mensen mee voor geluid en licht, dat scheelt ook al veel met het creeëren van een goed geluid. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik zeg niet dat t geluid goed was... bijna geen enkele band heeft ooit een goed geluid in de baroeg, ik denk dat ikweinig bands in de baroeg gezien heb die zo'n goed geluid hadden als diablo swing orchestra misschien had trail of negers ook een eigen geluidspoppetje mee moeten brengen dan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Heb idd zelden echt goed geluid gehoord in de Baroeg...jammer aangezien die zaal toch hoog staat aangeschreven bij bands als te bezoeken zaal (ondanks het verder ontbreken van een backstage). En eigen geluidspoppetje voor ToT...it's all about the money Veel bands op tour kunnen zich dit niet veroorloven waardoor er met lokale mensen gewerkt word. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
volgens mij kan van het statiegeld van jou lege bierflessen wel iemand betaald worden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hehehe, bier en sterke drank staat in de rider en word dus gewoon door de zaal geleverd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1 Bij de eerste band en bij Trail Of Tears stonden sowieso de vocalen veel te zacht in de mix. Verder had het bandje met de toetspartijen bij Trail Of Tears ook wel wat harder gemogen, want zo boeiend zijn die gitaarpartijen nu ook weer niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
En vandaag heeft de band enkele nieuwe nummers van de komende plaat 'Bloodstained Endurance; geplaatst op hun MySpace, zie http://www.myspace.com/trailoftearsmetal Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |