|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ook; ik heb dan nog net vakantie, maandag bij de nieuwe school beginnen maar wel nog even een weekendje zonder drank (chauffeur vermoed ik) maar met vrienden! Ik heb al wat songs van de nieuwe plaat gehoord en dat klinkt heel goed (en dan zeg ik het netjes)! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Alle shows zijn gecancelled met dank aan het zeer slechte bookings agency welke alles in de soep heeft laten lopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, ik zag het berichtje van Kim wat we van de band ontvingen. Stelletje nietswaarmakende lijers dat het zijn, maar Trail zal echt nog wel komen, al is het een optreden in het kader van een Europese tour, en dan ga ik met veel plezier in ieder geval naar het gezelligste zaaltje van Nederland, ergens in Roermond! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
7 november staan ze in iedergeval in Nijverdal samen met Stream of Passion ea. Verdere info volgt snel. Dit Alles gaat onder de noemer Tattoo fest twente |
|
quote: Daar hadden vrouwe Mandylion en ik het al over gehad ja, om daar in ieder geval ook heen te gaan... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ja balen, zou 8 mei de zanger van ScenarioII vervangen en met hun optreden (die bands zijn goed bevriend) maar dat gaat dus ook niet door. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Haha, ja, dat hoorde ik gisteren van Lup ja, jammer dat het niet doorging... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Inmiddels hebben we diverse mensen uit de omgeving de nieuwe plaat "Bloodstained Endurance" laten horen en iedereen was behoorlijk verrast en onder de indruk: eind deze week komt 'ie dan eindelijk uit! Daar gaan we nog wel meer van horen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: ik heb de promo ja hij valt tegen, er steekt in de vrouwelijke vocalen een ontiegelijk irritant accent de kop op. niet leuk, want de voice-overs zijn met het zelfde verschrikkelijke accent ingesproken "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hmm, nou ik ben benieuwd. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik vind het bijzonder lekker klinken tot nu toe. Was zeker geen plaat waarop ik gespannen zat te wachten, dus blij verrast. |
|
Nieuwe album is echt een wereldplaat. Vooral de eerste paar nummers blazen je compleet van je sokken. Niet in de laatste plaats vocaal. Gegarandeerd jaarlijstmateriaal Meer fans en/of bekeerlingen? |
|
Ook ik vind vooral het begin erg gaaf, maar dat komt omdat ik meer van het extreme werk houdt. Vrouwe Mandylion is ook een zeer groot fan van de plaat: we hadden al de promo, maar afgelopen week kwam dan ook de bestelde digi-pack binnen, dus nu lekker zonder voice over knallen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ben erg benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mij pakt hij nog niet erg. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hè verdomme: vandaag vernomen dat gitarist Pål ('Paul') Olsen de band verlaat om zich geheel te richten op zijn heropgerichte band Guardians Of Time. De band gaat als vijfpersoonsformatie verder, zonder tweede gitarist. Ik zal Pål wel missen, maar de band gaat verder met de opnames van het nieuwe album... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hoorde het gisteren ja, erg balen dat hij geen tijd meer heeft Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |