|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Waar haal je die bullshit vandaan man? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
nouja totzover heb ik alleen enkele berichten gezien zoals Valorian dat zojuist heeft gepost. Voor de rest heb ik me er niet zo mee bezig gehouden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Stel: je rijdt een bovengemiddeld aantal kilometers per jaar....en je bent geen miljonair... Dan... wordt je echt wel dubbel in je reet genaaid met die benzineprijzen en die tax samen... Anyway... denk dat ik maar definitief oprot richting luxemburg... daar hebben ze alles tenminste voor mekaar...je betaalt voor bijna geen enkel ding daar, en toch hebben ze de wegen voor mekaar... zo kan het natuurlijk ook... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 01-12-2009 20:32] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
je betaalt meer, ik kan me voorstellen dat dat kut is, maar vind je het idee niet eerlijker? los ervan of je voor of tegen bent. buitenland is al snel een mooie optie, maargoed in luxemburg heb je ook veel dingen minder, heb je niet zoveel nodig moet je het gewoon doen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-12-2009 20:35] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wat is er in godsnaam eerlijker aan dan???????? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dat mensen die minder rijden uiteindelijk minder wegenbelasting betalen. en mensen die meer rijden dus een grotere bijdrage leveren aan onderhoud van wegen en nieuwe wegen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Blijkbaar leef je in je eigen ideale wereldje... yeah right iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: hmm dat met 100% stijgen is een beetje vaag, is dat geleidelijk over 20 jaar of gelijk in 2013. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Sowieso is die link vaag... want het maakt nu geen zak uit hoeveel je rijdt...terwijl er wel gedaan wordt of dat zo is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
verhouding is misschien niet rechtevenredig berekend maar toch wel duidelijk dat minder rijden minder hoeft te kosten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat kost het nu ook al... Alleen ben je straks als je bovengemiddeld rijdt en een minimaal loontje hebt duurder uit... Het zou nog eerlijker zijn als je meer betaalt als je meer verdient... maar daar hoor je natuurlijk niemand over... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Gewoon werk dicht bij huis zoeken. Al dat geforens is nergens voor nodig. En als het kilometers voor je werk zijn gewoon kosten doorberekenen aan je baas. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:En concerten dan? Declareren op de bands? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
@Doomy: als je minder wilt betalen kan dat op een paar manieren straks, uiteraard niet altijd en voor iedereen mogelijk, maar je hebt er wel degelijk invloed op, hongerloontje of niet: - Spits mijden - Zuinige kleine lichte auto rijden In het eerste geval bespaar je op heffing (buiten de spits is die lager), in het tweede geval bespaar je op heffing (bij zuinige auto is die lager) en op accijns (minder verbruik = minder brandstofkosten). Verder vind ik het een eerlijk systeem: de vervuiler betaalt. Hoe meer je vervuilt, hoe meer kosten je maakt, via zowel accijns als heffing. Daarnaast betaal je sowieso als me meer verdient al meer belasting, en niet zo'n beetje ook, dus wat dat betreft is het onzin dat je dan over autorij-kosten nog een keer extra belasting zou moeten betalen omdat je meer verdient dan de buurman. En dan zouden uitkeringstrekkers helemaal geen heffing hoeven betalen omdat ze het al zo moeilijk hebben? Lol, over eigen wereldjes gesproken .. No offense verder, maar je hebt duidelijk geen idee van hoe onze maatschappij in elkaar zit. |
|
Nee blijkbaar niet... Vandaar ook dat ik vanaf 2010 ook maar zinloos iedereen die ik niet mag ga vermoorden... Dan ben je namelijk beter af dan dat je al die onzinnige belastingen gaat betalen... En verder: wat ben jij een vies links mannetje geworden... tering zeg...no offense hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 01-12-2009 23:01] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
je kunt je beter richten op mensen van de belasting vermoorden, dat is wat gerichter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik vermoord liever zinloos iemand als jij... omdat het kan... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ah ook leuk, ik doe mee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Valt mee hoor , vooral met dat links. Als ik mag stemmen komt het hele systeem er sowieso niet, maar dat is niet omdat ik het idee kut vind maar vooral omdat ik er geen vertrouwen in heb dat het ook echt gaat werken. Als ze zoiets simpels als een C2000 systeem of een ov-chipkaart al nauwelijks goed werkend krijgen, tjsa.. |
|
quote:Ok, zo ken ik je weer... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
daar kan ik me ook wel in vinden, soms echt wel goede ideeen maar tering wat weten ze de uitvoer daarvan toch volledig te verkrachten hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Zo ken ik jou ook weer... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Moorden, een ding. Maar die tax zou ik wel betalen. Belastingontduikers worden hier in Nederland een stuk harder aangepakt en langer achterna gezeten dan moordenaars , toch lullig als je na al die moorden na jaren alsnog de cel in moet voor een belastingontduiking.. Wie was dat ook alweer? Capone? |
|
quote:Hehehe ja inderdaad.... het is dat ze er hier zo goed in zijn...maar anders zou het wel lonen, denk ik...maar goed... als die km-heffing doorgaat zou ik idd wel eens echt in luxemburg kunnen gaan wonen... Men loopt hier al te zeiken dat er iets aan de wegen kan gedaan worden door die km-heffing... nou in luxemburg betaalt men voor bijna niks belasting en zijn de wegen super... alleen de huizen zijn er iets duurder, maar dat werk je snel weg als je drinkt, rookt en auto rijdt... Ik denk dat die km-heffing alleen maar immigratie opwekt en dat er straks alleen nog maar migranten en uitkeringstrekkers in nederland wonen...maybe I am wrong... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |