|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Flyer [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 23-12-2009 15:54] |
|
Weer voorbij laten gaan.. =) |
|
Wij zijn er vast wel weer bij, even checken of er dan niks anders is |
|
Ben erg benieuwd naar Nox live en Gryphus is ook een uitstekende tent dus vast wel aanwezig. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Gezellig, Groesbeek in da house . Ik kom 12 december wel weer langs met flyers . |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 23-12-2009 15:54] |
|
*zoek de verschillen* Ik zie niks hoor? |
|
quote: Ik heb de andere ook vervangen met deze |
|
Persberichtje quote: En nog een extra flyer van het Gryphus zelf Hier moet ik nog een groter formaat van ontvangen. |
|
Ik heb zojuist te horen gekregen dat NOX inmiddels drummerloos is en dus niet zullen kunnen spelen op 9 januari. Vervanger wordt geregeld, word zo vlug mogelijk bekend gemaakt. |
|
quote: Hoi. Boeiender |
|
Schiet lekker op met Nox, stonden de planeten weer niet op 1 rij? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Vallen jullie nu in? Boeiender |
|
Ja, The Monolith Deathcult vervangt Nox op Beukfeest pt. 6 !! Als een modje de titel even wil aanpassen |
|
quote: Goed dan is het bij deze zo goed als zeker dat ik op 9 januari een avondinvulling heb Netjes geregeld dacht ik zo! an evil incarnation of DEATH! |
|
Dan kom ik denk ik ook even langs, moet TMDC nog steeds een keer live zien. |
|
Gezellig Binnenkort maak ik hier ook nog een apart topic over, maar hier ook maar even: 27 februari - Beukfeest Pt. 7: Carach Angren + Onheil + Infestis |
|
Mag ik er trouwens gewoon in, na mijn laatste bezoek daar? |
|
Haha, ja hoor. Ik heb sowieso vernomen van die gast (zag hem op EMM ook rondlopen) dat hij niet meer naar Gryphus wilt komen. Je komt gewoon binnen |
|
Ik heb hem op EMM ook nog ff aangesproken, hehe, blijft in mijn ogen een mongool, maar fijn dat ik gewoon binnen mag, hehe |
|
quote: Jammer voor Nox zeg! Bob is een toffe dude/goede drummert. |
|
Flyert: |
|
Schop! Word een mooi feestje met veel nieuwe nummers in de set |
|
quote: Verstikking kun jij mij helpen om een mail adres van nox te kunnen krijgen...ik heb namelijk voxdei mail...maar die heb jij ook wel denk ik...of heb je voor mij een 06 nummer van die gasten? IK heb de band nox voor 16 januari staan namelijke en ik wil graag weten als deze show door gaat of niet...ik vrees van niet mail me ff naar hetpodium-hoogeveen@live.nl alvast bedankt Erik en Het Podium Hoogeveen |
|
Je hebt mail. Ik werd laatst ook al door een andere organisator gebeld, die vroeg zich ook af of Nox nog kwam spelen, want die had ook niets te horen gekregen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |