|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bel m vanavond wel even, maar als ie blijft slapen heb je er 8 man bij in huis, hehe |
|
Had ik even verkeerd gelezen haha, zie de edit . [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 06-01-2010 16:16] |
|
Wordt gezellig bij jou in huis. |
|
Vooral 's ochtends met alle kater koppen dan . Doet me denken aan koffiekoppen [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 06-01-2010 16:17] |
|
Ik ben zo blij dat ik met 40 minuten in de auto weer thuis ben als ik dit lees, hehe |
|
Ik zou ook nog 's nachts terug kunnen rijden maar ik hou wel van een biertje. ^^ |
|
quote: Ik niet, hehe, en met een reden. Wordt feest JB! |
|
Toch maar een lijstje dan? - Verstikking |
|
Toch maar een lijstje dan? - Verstikking - Dark Incarnation + aanhang an evil incarnation of DEATH! |
|
Toch maar een lijstje dan? - Verstikking - Dark Incarnation + aanhang - Ziona + 1 of 2 |
|
quote: Is dan maar goed dat ik niet kom. Anders werd het proppen en stapelen. =) |
|
Toch maar een lijstje dan? - Verstikking - Dark Incarnation + aanhang - Ziona + 1 of 2[/quote] - Corpsegrind - Gnosis - yelmer |
|
quote: Jezus, je maakt het nu wel erg makkelijk allemaal! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jezus kan het niet helpen. =) |
|
- Verstikking - Dark Incarnation + aanhang - Ziona + 1 of 2[/quote] - Corpsegrind - Gnosis - yelmer - Vlekkie (pas aanwezig na half 11-11, als ik dan nog kan komen ivm sneeuw, en eerder geplande activiteiten, maar ik hoop van wel) euu? |
|
- Verstikking - Dark Incarnation + aanhang - Ziona + 1 of 2 - Corpsegrind - Gnosis - yelmer - Vlekkie - Reptilian + aanhang [Dit bericht is gewijzigd door Reptilian op 06-01-2010 19:42] Lekker dansen! |
|
het wordt dus knokken begrijp ik? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Als het aan mij ligt wel uiteraard. Maar na jullie hoor, ik zeg altijd maar, geen knokpartijen of bier voordat de klus geklaard is "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hm, ik hoop dat het zaterdag een beetje te doen is op de weg. Anders zou ik misschien moeten afhaken. |
|
Ik hoop dat het erg mee gaat vallen met de sneeuwval, zou anders flink wat bezoekers schelen vrees ik. Ach, we gaan hopen dat er geen vlokje valt! |
|
ik ga het helaarsch niet meer redden om er bij te zijn morgen maar hoop voor iedereen die er wel bij is en de organisatie dat het toch weer net zo´n geslaagde avond word als de vorige editie van beukfeest! |
|
Dat zal vast en zeker lukken . Ben je er 27 februari wel weer bij? Ik weet inmiddels waar die 8 man met het busje heen gaan, in ieder geval niet naar mij thuis. Ik heb er zin in |
|
Ik ga naar het jongerencentrum, er valt hier tot dusver nog helemaal geen sneeuw en de wegen zijn hier in ieder geval nog goed begaanbaar, tot vanavond |
|
Toch afwezig. Maar veel plezier, allen! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |