|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Live uit Gryphus, het sneeuwgebied blijft boven de grote riviren, het is hier droog TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Lekker? Rait? Waar!? |
|
Was weer rete vet Frenske! |
|
quote: Tja, je had er bijna zelf een gescoort. DENIED |
|
Voor de lezers, JB's zin moet gelezen worden in de gebiedende wijs. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Mijn tact en zins opbouw laten nog wel eens wat aan de wensen over op dat tijdstip "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zo dat was weer erg goed gisteren in Vierlingsbeek. Na een niet al te zware autorit van Grubbenvorst naar Vierlingsbeek (vooral de dorpswegen waren glad), nog het laatste gedeelte van "Beast of Damnation" kunnen meepikken. Wat ik gehoord heb klonk zeker niet slecht. Daarna was het de beurt aan Erebus, die zeker goed konden overtuigen. The Monolith Deathcult was zoals verwacht zeer vet! Goed geregeld Frans, deze bands! Zal zeker niet het laatste bezoek zijn aan Gryphus. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ja, echt te gek dat ondanks het wat slechte weer toch zoveel mensen waren gekomen |
|
Ja, leuk feestje! My friend, watch out for traitors... |
|
Jammer dat ik er toch niet was maar ik heb ook een hele gave avond gehad. Volgende Beukfeest kom ik gegarandeerd hoor! |
|
Jammer van het gigantische kloteweer (dat heeft ons zeker 50 (of meer) bezoekers gekost), maar desondanks toch nog 83 betalende bezoekers binnen. Beast of Damnation kon me muzikaal maar overwegend boeien, Erebus en TMDC hebben beide een heerlijke set gespeeld. Verder weer een hele leuke sfeer, redelijk wat headbangers, leuke plaatjes tussendoor en de zooi is uiteindelijk gigantisch meegevallen, dus vandaag was het opruimen gelukkig redelijk snel gebeurd. Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes, als iemand er weet te vinden, plaats ze hier aub . Op naar de volgende met Carach Angren, Onheil en Infestis 27 februari... zonder sneeuw! |
|
83 betaalde bezoekers en 1 bezoeker die niet heeft betaald. En die ene ben ik (hoewel er misschien wel meer gratis na binnen zijn geglipt), er zat niemand meer bij de entree. Ik was er pas om 23.20, maar TMDC was echt supervet, en ik had het zeker naar me zin. Alleen zo weinig tijd om met iedereen bij te praten. Maar volgende keer beter! euu? |
|
Sorry!! Ik werd om 23.15 wakker op de bank... Wegen waren prima begaanbaar, alleen was het op dat tijdstip niet echt meer de moeite. |
|
quote: Zou jij ook niet nog iemand meenemen? |
|
Ja, die ging geloof ik al niet meer, hehe, anders had ie wel gebeld en was ik op tijd wakker geworden. Maar dat had voor jou niets uitgemaakt, je was er toch niet |
|
quote: Volgens mij heb je 'm gewoon niet gevraagd. |
|
Iedereen die er niet was vanwege de sneeuw komt gewoon het volgende beukfeest deze kant op En ik heb nog 2 krantenartikeltjes gevonden: De trompetter (plaatsen regelmatig royaal artikelen over Beukfeest) De Maasdriehoek |
|
Filmpje gevonden, vreselijke geluidskwaliteit, maar toch. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |