|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat lekker dan met die band... Boeiender |
|
De wegen van De Boze zijn ondoorgrondelijk TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Heb je een fittie gehad? Against God and Government |
|
een wat? |
|
Fittie = gevecht ga ik voor de lol maar vanuit . |
|
quote: Een gevecht ja Against God and Government |
|
Ik ben er ook wel.. ik back je dan wel koen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wordt feest die avond, maar ik was de vorige keer niet degene die hulp nodig had |
|
Een olderwetse barfight hehe Against God and Government |
|
Kom je ook langs dan, feest verzekerd, hehe |
|
Jammer voor NOX, maar TMDC is zeker ook de moeite waard. Ik ben er bij, oke, ik kom wel later,ik heb van te voren zelf een concert met het harmonieorkest. euu? |
|
Godver nu worden er nog gevechten gepland ook . Dan zal ik de barkrukken maar laten staan deze keer |
|
Nog één weekje!! |
|
Voor de geïnteresseerden zijn er uiteraard ook weer Beukfeest shirts te koop voor een tientje per stuk in maten S, M, L, XL en voor de dames hebben we girlies in maten M en L. Vooropdruk: Achteropdruk: |
|
quote: Ik alweer niet. =) |
|
Zaterdag alweer! |
|
Ik kom ook even langs ja! |
|
Gezellig |
|
Is er al een speelschema bekent? |
|
Open: 20.30 Beast of Damnation: 21.00-21.30 Erebus: 21.45-22.30 TMDC: 22.45-23.45 |
|
Ga er wel maar vanuit dat het een kwartiertje uitloopt, maar over het algemeen redden we het wel voor 00.00 en dan allemaal nog lekker blijven pilzen uiteraard Gezellig Ziona, blijf je ook pitten? |
|
Nou ja, ik kom misschien ook wel. Even aanzien. |
|
quote: Het is dat of in de auto slapen, dus ja graag. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 05-01-2010 5:49] |
|
Zooo jammer dat het niet wat dichterbij is... Vind ik ook niet |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |