|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan een mod een mod bannen dan? |
|
quote::') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat heb ik niet gezegd. |
|
quote:beetje lief zijn voor 'Tjeu, jij chagrijn! |
|
quote: Volgens mij zijn er zat nazi's met een uitkering. Waar staan die? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:PVV partij dag |
|
Hehe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Und allen mit die händjes zusammen für Herr Wielders! |
|
quote:haha, heeft ie jou ook al ingepalmd? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hij is een charmeur, maar wel een leuke! |
|
quote:nou geweldig... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ach, ik vond 'm een stuk gezellig dan jij! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-12-2009 21:59] |
|
Pak hem aan die Doomy!1 Je moeder. |
|
quote:leer nederlands ofzo... en als ik je goed mocht begrijpen: lekker boeiend, je kent me niet... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
dan jij. Je hebt gelijk, dat is wel erg slecht. Maar goed, ik heb je toch zeker een halve avond mogen observeren, en kwam tot de conclusie dat ik je niet erg gezellig vond |
|
quote:Misschien ligt het aan je zelf... want de rest van de kamer vond het gezellig dat ik er was... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je woont alleen begrijp ik? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ach, ik plaag je maar een beetje. Ik kwam slechts voor Dhr. N. op. Ik kende daar toendertijd nog bijna niemand, maar heb me prima vermaakt hoor |
|
quote:Nee... jij hopelijk wel voor dat kindje van je? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Haha. Heb er zelfs twee. We lijen elkaar behoorlijk goed, maar zijn ook allemaal even irritant. De vrouw heeft er soms wel moeite mee, drie kinderen in huis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:hehehe... kijk dat mag ik wel... je speelt tenminste niet direct op de man... Heb wel beetje medelijden met je vrouw, ze voelt zich vast net zo als de mijne... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: ja bel koos ff op anders. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Kan een mod een mod bannen dan? Dat heb je wel gezegd... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Godsklere, jij bent écht de rasmongool van ZM he? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |