IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Grind The Nazi Scum Festival 24 t/m 26 juni 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 01-12-2009 20:31 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Kan een mod een mod bannen dan?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 20:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Sinds wanneer is die blonde papzak een mod dan?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-12-2009 20:55 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 15:39 schreef w817tjes het volgende:
hoe kom je er nou weer bij dat Ralph en Jenje een lief stel moslims is...
:')

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 01-12-2009 21:15 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 1 december 2009 20:33 schreef Doomy het volgende:

Dat heb ik niet gezegd.

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-12-2009 21:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 20:33 schreef Doomy het volgende:
beetje lief zijn voor 'Tjeu, jij chagrijn!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2009 21:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 18:15 schreef MR. N het volgende:
En jij snapt mijn punt alweer niet, moet ik nu echt alles duiden voor je?

Verder is mij wel duidelijk dat Duitsers sowieso anders omgaan met dat nazi geneuzel, laat ze lekker zeg.

Dat jij blijkbaar nazi's boven mensen met een uitkering plaatst is wel weer typerend voor jou. Jammer.

Volgens mij zijn er zat nazi's met een uitkering. Waar staan die?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2009 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 21:20 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij zijn er zat nazi's met een uitkering. Waar staan die?
PVV partij dag

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2009 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hehe.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2009 21:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Und allen mit die händjes zusammen für Herr Wielders!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 21:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 21:18 schreef Silence het volgende:
beetje lief zijn voor 'Tjeu, jij chagrijn!
haha, heeft ie jou ook al ingepalmd?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-12-2009 21:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hij is een charmeur, maar wel een leuke!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 21:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 21:53 schreef Silence het volgende:
Hij is een charmeur, maar wel een leuke!
nou geweldig...

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-12-2009 21:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ach, ik vond 'm een stuk gezellig dan jij!

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 01-12-2009 21:59]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2009 21:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Pak hem aan die Doomy!1

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 21:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 21:54 schreef Silence het volgende:
Ach, ik vond 'm een stuk gezellig dan jou!
leer nederlands ofzo...

en als ik je goed mocht begrijpen: lekker boeiend, je kent me niet...

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-12-2009 21:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

dan jij. Je hebt gelijk, dat is wel erg slecht.

Maar goed, ik heb je toch zeker een halve avond mogen observeren, en kwam tot de conclusie dat ik je niet erg gezellig vond

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 22:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 21:58 schreef Silence het volgende:
dan jij. Je hebt gelijk, dat is wel erg slecht.

Maar goed, ik heb je toch zeker een halve avond mogen observeren, en kwam tot de conclusie dat ik je niet erg gezellig vond
Misschien ligt het aan je zelf... want de rest van de kamer vond het gezellig dat ik er was...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2009 22:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 22:02 schreef Doomy het volgende:
Misschien ligt het aan je zelf... want de rest van de kamer vond het gezellig dat ik er was...

Je woont alleen begrijp ik?

Silence
Usericon van Silence
Posted 01-12-2009 22:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ach, ik plaag je maar een beetje. Ik kwam slechts voor Dhr. N. op. Ik kende daar toendertijd nog bijna niemand, maar heb me prima vermaakt hoor

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 22:06 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 22:04 schreef bastianus het volgende:
Je woont alleen begrijp ik?
Nee...

jij hopelijk wel voor dat kindje van je?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2009 22:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 22:06 schreef Doomy het volgende:
Nee...

jij hopelijk wel voor dat kindje van je?

Haha. Heb er zelfs twee. We lijen elkaar behoorlijk goed, maar zijn ook allemaal even irritant. De vrouw heeft er soms wel moeite mee, drie kinderen in huis.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 22:10 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 22:08 schreef bastianus het volgende:
Haha. Heb er zelfs twee. We lijen elkaar behoorlijk goed, maar zijn ook allemaal even irritant. De vrouw heeft er soms wel moeite mee, drie kinderen in huis.
hehehe... kijk dat mag ik wel... je speelt tenminste niet direct op de man...

Heb wel beetje medelijden met je vrouw, ze voelt zich vast net zo als de mijne...

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-12-2009 22:33 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 1 december 2009 21:55 schreef karnivoor het volgende:
Pak hem aan die Doomy!1

ja bel koos ff op anders.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 22:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 21:15 schreef blastmaster het volgende:
Dat heb ik niet gezegd.
Kan een mod een mod bannen dan?

Dat heb je wel gezegd...

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-12-2009 0:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 30 november 2009 23:31 schreef Greycloak het volgende:
Fuck man, waar haal jij die moslims nou weer vandaan....

Oh ja, die werkten keihard samen met nazi´s!

Errug on topic van je.

Dussem, volgens jou staat er gewoon `Grind the Muslem Scum`. Good busy Thieu!

Godsklere, jij bent écht de rasmongool van ZM he?

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com