|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij laat me geen keus Jezus.. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: quote: Mooi topic dit. Maar om Grey eens een keer bij te staan: wat kost zo'n biertje nou eigenlijk? Inmiddels is de vraag zo vaak gesteld dat ik het ook wil weten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hey Dommy, als Grey gebanned moet worden hoeft de vraag "kan een mod een mod bannen dan" niet op mij te slaan.... Maar genoeg gezemel van domme mensen, ik heb wel zin aan een middag/avond/ochtend Duutsland. En ik weet niet hoeveel een biertje kost daar. Boeiender |
|
quote:Nou, eigenlijk vormt zowel `dan jij' als `dan jou' hier een correct Nederlandse zin, alleen de betekenis ervan is verschillend. En het tweede deel van deze post doet me vermoeden dat je toch echt `dan jou' wilt hebben. |
|
quote:Ja sorry, reageren op die post van Thieu was niet slim. Maar je noemt zijn post een "intelligente" dus..? :') dan maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zou je niet lekker gaan modden in plaats van alweer offtopic gaan? Boeiender |
|
+1 Wat er ook gezegd wordt over dit festival, er staan wel een paar leuke namen tussen. |
|
quote: Jammer dat je er niet bij was in Aarsmeer, wat een leuke zaal dat N201 zeg En verder, er wordt alleen door een ervaringsdeskundige opgemerkt dat het pauper geregeld is, dus waarschijnlijk weinig voorzieningen. Wat andere mensen blaten als een schaap zonder kop is aan hun, dat ze dit topic als Mod vervuilen met domme spam is echter wel laakbaar. Boeiender |
|
quote: Of de post van Mathieu intelligent was of niet, doet er niet toe. Wat er wel toe doet, is het feit dat er op heel ZM niemand te vinden is die posts/uitspraken van users zó uit hun verband weet te trekken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Blablablabla, Beter houdt iedereen die er toch niet heen gaat nu gewoon zijn mond en komen die lui er wel achter dat er leukere festivals zijn om dat klote eind voor te rijden. Vrede uit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
... komen die lui er wel achter bla bla bla"... Ja, die lui zijn wel bereidt om "klote afstanden" te rijden voor kennelijk klote (en leukere) festivals en gigs". We zijn uitgenodigd door de mensen van Boiler waar we in Aalsmeer (ook al zo'n klote eind rijden voor mensen die het liefste alleen in de local scene blijven hangen of beter: in de oefenruimte wellicht)een leuke avond mee hebben gehad... fantastisch om te zien hoe sommige mensen (sommigen zijn er echt geweest en die reacties neem ik graag ter harte)van alles en nog wat invullen over dit festival en de bezoekers etc... enfin: in 2010 gaan we nog veel vaker en soms nog veel verderweg allerlei klotegigs doen... en wij vinden het tof om met Grindbashers dit allemaal mee te maken... dus... maak je vooral allemaal om ons geen zorgen en wellicht tot ziens in het plaatselijke stamcafé! en verder wordt het eens tijd om de banner te bannen. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-12-2009 13:22] |
|
Toch wel aardig gelukt om de boel hier op te ruien. En Bashers, ik hoop dat jullie geen kleffe soja-hap enzo van de veganistische dreadlock-kok hoeven te eten, darmobstructies ftw! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Thx! Heb trouwens liever bioindustrievlees en als 't kan van een varken uit zo'n mooie flat... |
|
Zijn geen verkeerde lui ook daar, verre van, vond het cool dat ik mocht spelen, alleen ik heb al teveel uren in bussen en auto's gezeten om heen en weer Berlijn oids te rijden om voor 30 dronken sjappo's te spelen in een zaaltje naast een bruin cafe, terwijl de andere 150 bezoekers buiten bier drinkt omdat het hen toch geen flikker interesseert.. zo was het bij elke band ook. Hoef zeker ook geen 300 man elke avond, maar dit was wel heel droevig. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ah, wij waren vorig jaar ook uitgenodigd maar konden helaas niet. maar er zijn genoeg ruige festivalletjes waar je kut afstanden voor moet rijden om een goed feest mee te maken! fekal party play fast or dont mosh it up obscene extreme etc |
|
Fekal en Obscene rij ik ook graag nog een keer heen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat jij nog aandacht besteed aan die retard Against God and Government |
|
Ik denk dat het bij ons eigenlijk vooral teleurstelde omdat we er zoveel van hadden verwacht. De show itself was prima, we hebben prima verkocht en een leuke tijd gehad! Obscene/Fekal party zijn wel duidelijk gavere festivals maar goed verschil is er altijd! Ik wens jullie veel plezier in ieder geval! Qua drank moet het goed komen. |
|
thx! gaat goedkomen... we proberen er gewoon een vette (dat lukt met mijn 120 kg al aardig, hehehe)gig neer te zetten en verder maar eens een feestje bouwen! |
|
quote: Ja, maar jij hebt dan vast ook een uitkering. |
|
nee Wietze, dat heb ik dan weer niet... sorry... werk 36 uur per week... maar om enigzins on-topic te blijven, kunnen we anders een keertje bij jou op 't podium onze kunsten kunnen vertonen? Lijkt me tof! |
|
quote:Sprak de vegetariër |
|
quote: Moslim dan, of nazi? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |