|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: misscxhien kun je wel mee (jij rijdt?). |
|
quote: mij wel... tenzij ik t.z.t. geniet van een deeltijd ww. |
|
quote: Tegen die tijd heb je de vrijdagen toch altijd vrij? Boeiender |
|
nee hoor... vrijdag's altijd braaf van ongeveer 9:01 uur t/m 11:59 uur aan het "werk". |
|
quote: Dat was een optie ja,eerder in dit topic. Hm 1 dag en niet dronken mogen worden op een grindcore feest....hm. Als ik niet ga werken/feesten op Graspop dan wellicht.Houd me maar opde hoogte.Hoe of wat met vertrektijd/dag. Maar dacht zo te lezen dat ze auto al vol was,en rijden is geen probleem. Ik was al goedgekeurd door Mr.N als BOB. =) |
|
auto is niet vol. tegen die tijd heeft mijn lieve MR. N. namelijk een 7 persoonsslagschip! |
|
Oh nou,geen probleem.Ik heb zelfs gereden in die gevaarte van Goddes of Desire,ruim 6 en een halve meter. Maar het zou nog beter zijn als er een iemand is die niet drinkt.dan ik lekker mee zoepen. Hm Grey wilde toch ook chauffeuren? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-04-2010 18:51] =) |
|
quote: Neeman! Hoe kom je erbij! Ik moet nog 15.000 km, en ik weet niet of ik die auto neem na deze. Boeiender |
|
Ho ho geen herrie. Ik zie het tegen die tijd wel. =) |
|
quote: Lijkt me niet een erg goed plan, straks worden we nog gebanned uit de auto wegens kritische vragen stellen. Boeiender |
|
=) |
|
kijk, en geregeld: *#*##** verkeerde festival in m'n kop... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 21-04-2010 19:23] |
|
quote: of "1 of ander woord" roepen... (*denkt aan Soest en Aarco*) |
|
schema van vrijdag en zaterdag blijft hetzelfde... |
|
Temnozor aan bill toegevoegd... |
|
:') Je moeder. |
|
Ik weet eindelijk wat een pilsje daar kost; een knaak 50 (3 gulden) en een bosje konthaar. |
|
quote: super! wordt echt grinden! |
|
quote: i'j bedoelt... un knaak vieftig en een bos wottuls? |
|
quote: NAAIS!! =) |
|
Boeiender |
|
=) |
|
Grrr nu toch welzin om ernaartoe te gaan.... of werken op Graspop... =) |