|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
nee die heeft hij ook niet... |
|
quote:Die logica ontgaat wel meer mensen, hehehe. Maar dit topic gaat wel hard zeg. Weet iemand nu al wat een biertje kost op dit fest? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik zeg, Funfzig Ffennig vor eines Halbes Liter Jawohl! (sorry, op deze kut pc geen umlaut. |
|
Hoe smaakt dat bier, Jawohl? Duur is het niet, anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Voor die prijs wil ik ook wel heen. Ik hoor van Blastmaster dat ik dan wel mijn auto moet blijven gebruiken tijdens het concert trouwens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hahaha, we zoeken nog een chauffeur... |
|
Hmmmmmmmmmm..... Stel dat er net die week geen ander fest is waar ik heenga, dan mag je me op de lijst zetten van "mensen die zo gek zijn om met een band te rijden en dat leuk vinden". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
tot dusver is het iedereen bevallen die ons gereden heeft... met name de 2e keer, dat ze mee konden zuipen... en natuurlijk het enorme grindbashers promo-pakket in ontvangst konden nemen! Misschien wel handig om even bij te kletsen met o.a. MR. N. denk ik... |
|
quote:Hey, we hebben online wel eens een verschil van zienswijze, maar irl kunnen we het prrrrrrrrrima vinden heur! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: M/V? =) |
|
Da's niet eerlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja horrr. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Je bent zo'n internetheld die irl geen onvertogen woord uit durft te brengen? |
|
quote:Nee echt, ik zie nog steeds geen andere dan de, door jou als "mongole"- afgedane historische link tussen nazi's en moslims. Maar dat geeft niet, succes met de door jou geziene logica dan. Wees er zuinig mee, je bent één van de weinigen die dit geheim kennen! Dat en zo te zien valt Metalcamp dit jaar begin juli, dus op zich... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Busted. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De moslims, dat zijn de nazi's van de islamwereld. En ze willen ook nog eens allemaal niet met Geert praten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Weet je wat jij eens zou moeten doen? Nee, niet langs de KvK. Jij zou eens moeten ophouden met die onophoudelijke, halfslachtige pogingen van je om alles wat je zegt proberen goed te praten. Ik denk dat alle ZM'ers, in ieder geval degenen die hier al langer actief meelopen, het er over eens zijn dat je gewoon een mongool bent. Trusten. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-12-2009 23:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nou nou. Een wat eenzijdige interpretatie van historie komt wel vaker voor. Om Grey nu als de enige representant te zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Klopt, de KvK ben ik al geweest, bedankt voor je mening, jammer voor geen antwoord op mijn vraag (alsof ik dat verwacht had...) en de mening van mensen die me alleen maar van online kennen boeit me net zo hard als de kleur van de lucht boven Lutjebroek. @ Herrie; hoe ziet zo'n rooster eruit als jullie daarheen gaan? Blijven jullie dan het complete festival of is het met één overnachting ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Toch grappig dat Dhr. Grey zelfs af en toe over zijn 'mongolische' hart kan strijken, wanneer je hem over de mail benaderd over bepaalde onderwerpen? Dat hij kampioen is, in dingen uit zijn verband trekken, ben ik dan wel weer met je eens. Soms gewoon geniaal |
|
quote: al een tijdje hoor skatje: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2795504/24?hl=grindbashers alleen weet ik niet of het makkelijk rijdt als ik boven op je klim terwijl je achter het stuur zit... |
|
quote: i.v.m. verplichtingen van onze drummer, nee eigenlijk allemaal, gaan we in dit geval zaterdagochtend heen en zondag rond de middag weer weg... mooi man, 13 uur rijden voor 35 min optreden... maar waarschijnlijk gaan onze materiaal man en geluidsman (tevens chauffeur) ook mee en zit de bolide vol... |
|
quote: LOL Boeiender |
|
quote: Nee hoor, maar ik ben dan ook een Islamitische Nazi met een uitkering. Als de logica ontbreekt, lees dan nogmaals vanaf pagina 1 alle replies. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |