![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
ik heb al zulke spikes maar ik zoek lange spikes geen afgestompte ![]() |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
kvind alleen maar kleine spikes :s ![]() |
|
Hoelang moeten die dingen dan zijn? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: In Den Haag woont die enorme rock 'n' roller... dat mattie schijnt ook vrij cheap te zijn. ![]() |
|
heb er gezien in de shop in Blankenberge van 3 á 4 cm lang niet afgestompt ![]() |
|
http://studsandspikes.com/buy/spike-cone-2-inch-bag-of-5.html 5 cm lang, genoeg op posers te spietsen in de pit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Anders houw ie zelf wat spiekers deur een lappe leer ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Jij bent dan ook wel heel erg black met je D.I.Y Satyricon spike armband. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Valt mee hoor, tis bruin leer moehahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1312807 en verder: ![]() ![]() |
|
quote: Je was de meest linkse toch? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 02-12-2009 21:53] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Dat bent nopp'n band'n ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Och, het is allemaal homofiel. Gelukkig zie je dat niet in de grind scene. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
waarom draagt niemand schroeven? tja ze gaan er minder makkerlijk in, maar de wonden zijn veel heftiger natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Dat zou ik gaan voor tappen en staalboren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
geen grondanker? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-12-2009 22:00] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik denk dat je met die bijlen niet echt fatsoenlijk kunt hakken. Dan liever een fijne kloofbijl ofzo. Iets in deze categorie: ![]() Heb vandaag met zoiets een kuub essenhout lopen kloven, veel bruter materiaal. En die spiekers lijken me ook vrij onpraktisch bij het muziek maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
grondanker... klinkt als... ![]() "de dokter had moeite met het woord *anker, deed hints met de patient en spelde anker + k!" emotie! ![]() |
|
![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Balkanker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Is dat een houten anker? Kun je die dan niet beter uit één stuk maken i.p.v. met balken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Juist. Zo deden we dat vroegah ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Je bent best wel de man als je zo'n ding aan je leren jackie hebt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |