![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Hedon heeft wel vaker op dinsdag of donderdag avond metalbands staan, grote namen ook en tot nu toe wel telkens volle zaal of zelfs uitverkocht. |
|||||||||
|
Nefarium is de 3de support act www.myspace.com/nefarium [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-01-2010 18:25] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|||||||||
|
Kaartjes binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|||||||||
|
Kaartje zojuist besteld en dankzij Mr.N ook nog een onderkomen voor de nacht |
|||||||||
|
=) |
|||||||||
|
Kaarten binnen Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|||||||||
|
Is er ook een tijdschema bekend? see you at occultfest! |
|||||||||
|
Me has ticket |
|||||||||
|
Wil wel graag erbij zijn, even kijken i.v.m. financiƫn. |
|||||||||
|
Wil er heeeeeeel erg graag bij zijn, maar heb dan een slaapdienst! Ga nog mijn best doen om dit te ruilen .... |
|||||||||
|
quote: Succes, die zijn vaak lastig te ruilen. Ik kom die dag net uit de slaap. |
|||||||||
|
Ik kom elke dag uit de slaap Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|||||||||
|
quote: Tijdschema: Nefarium: 19:45 - 20:15 Carach Angren: 20:25 - 20:55 Zonaria: 21:05 - 21:45 Dark Funeral: 22:00 - 23:30 Curfew: 00:00 Dus op tijd komen |
|||||||||
|
quote: Slaapd. dan beter? Hmm nog steeds twijfeldetwijfel hier.. |
|||||||||
|
quote: Geen idee of dat beter is, nooit slaapdienst gehad. Maar slapen lijkt me wel beter Heb m'n kaartjes sinds gisteren binnen. Dark Funeral nog niet eerder gezien, dus heb er zin in Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|||||||||
|
quote: Bereid je maar voor, DF heeft een ram strakke show en een nog strakkere nieuwe drummer bij zich! We zien jullie daar! My friend, watch out for traitors... |
|||||||||
|
quote: Klinkt goed, evenals het nieuwe album Kan niet mis gaan dus [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 11-03-2010 19:36] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|||||||||
|
Ben even de mogelijkheid aan het overwegen om niet te gaan. Het hangt er van af of ik mijn kaartje verkocht krijg. Kaartje, iemand? |
|||||||||
|
quote: Nah, toch maar niet. Net besloten wel te gaan, maar toen belde een collega of ik een dienst wilde ruilen. Even vergeten dat het dinsdagavond al was [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-03-2010 21:48] |
|||||||||
|
Ik wil wel een kaartje Tabitha... wij gaan met Ortrun en Richard in ieder geval Anders ga je ook ff gezellig mee |
|||||||||
|
Ik denk niet dat ik nog ga, word allemaal wat duur. Ik ga vrijdag wel naar een kraakpand show in zwolle met biertjes voor 5o cent |
|||||||||
|
Ik kan niet ruilen |
|||||||||
|
quote: Jaaaa dat is niet eerlijk! Hoe moet ik dat nog afslaan? |
|||||||||
|
Nog een plekje vrij ??? |
|||||||||
| Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
| Index / Concerten |