|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hedon heeft wel vaker op dinsdag of donderdag avond metalbands staan, grote namen ook en tot nu toe wel telkens volle zaal of zelfs uitverkocht. |
|
Nefarium is de 3de support act www.myspace.com/nefarium [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-01-2010 18:25] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kaartjes binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Kaartje zojuist besteld en dankzij Mr.N ook nog een onderkomen voor de nacht |
|
=) |
|
Kaarten binnen ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Is er ook een tijdschema bekend? see you at occultfest! |
|
Me has ticket |
|
Wil wel graag erbij zijn, even kijken i.v.m. financiƫn. |
|
Wil er heeeeeeel erg graag bij zijn, maar heb dan een slaapdienst! Ga nog mijn best doen om dit te ruilen .... |
|
quote: Succes, die zijn vaak lastig te ruilen. Ik kom die dag net uit de slaap. |
|
Ik kom elke dag uit de slaap . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Tijdschema: Nefarium: 19:45 - 20:15 Carach Angren: 20:25 - 20:55 Zonaria: 21:05 - 21:45 Dark Funeral: 22:00 - 23:30 Curfew: 00:00 Dus op tijd komen |
|
quote: Slaapd. dan beter? Hmm nog steeds twijfeldetwijfel hier.. |
|
quote: Geen idee of dat beter is, nooit slaapdienst gehad. Maar slapen lijkt me wel beter . Heb m'n kaartjes sinds gisteren binnen. Dark Funeral nog niet eerder gezien, dus heb er zin in ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Bereid je maar voor, DF heeft een ram strakke show en een nog strakkere nieuwe drummer bij zich! We zien jullie daar! My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Klinkt goed, evenals het nieuwe album ! Kan niet mis gaan dus . [Dit bericht is gewijzigd door Filth Lucre op 11-03-2010 19:36] Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Ben even de mogelijkheid aan het overwegen om niet te gaan. Het hangt er van af of ik mijn kaartje verkocht krijg. Kaartje, iemand? |
|
quote: Nah, toch maar niet. Net besloten wel te gaan, maar toen belde een collega of ik een dienst wilde ruilen. Even vergeten dat het dinsdagavond al was [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-03-2010 21:48] |
|
Ik wil wel een kaartje Tabitha... wij gaan met Ortrun en Richard in ieder geval Anders ga je ook ff gezellig mee |
|
Ik denk niet dat ik nog ga, word allemaal wat duur. Ik ga vrijdag wel naar een kraakpand show in zwolle met biertjes voor 5o cent |
|
Ik kan niet ruilen Ik ben er helaarsch niet bij! |
|
quote: Jaaaa dat is niet eerlijk! Hoe moet ik dat nog afslaan? |
|
Nog een plekje vrij ??? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |