|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar kan ik alleen maar "plus heel veel" op zeggen "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hopelijk wordt dit even positief herhaald morgen in de Biebob! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Heb ze eens gezien in 013 en dat was slecht. Kwam voornamelijk door geluid. Als ik al die positieve lees, wil ik ze toch weer eens zien! Zag die zangert er nog zo vaag uit? |
|
quote: Ja maar was dat Nils op drums? Want die gast tilt de hele band naar een hoger niveau. |
|
quote: Als je die linkspoter bedoelde, ja. En helemaal mee eens, wat een besst is dat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja idd niet normaal. Check voor de grap sanctification - misantropic salvation en In Battle - Welcome to the battlefield maar eens. Bijna drumcomputer strakman, echt niet normaal meer. |
|
Mee bekend met beide en idd niet normaal die gast, gisteren ook met een grijns van oor tot oor bekeken, haha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Haha dat had ik op Party san |
|
Is die Nils die Matte Modin? Dat vond ik ook wel een behoorlijk oke drummer |
|
Welkom terug. Nee, die Matte Modin is er na heel wat consternatie uitgekieperd. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hoezo welkom terug trouwens? |
|
Ik dacht even dat je onder een steen had gelegen dat je dit nieuws had gemist "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ja, toen ik de naam van het plaatje zag wist ik het alweer, hehe. Maar meende dat Matte Modin een podiumnaam was, dus vandaar dat ik het even niet meer volgde, dat ie al een tijdej weg was was me bekend ja. |
|
quote: Vergeleken met Nils was het een behoorlijke prutser. |
|
Ik heb die Nils nog nooit gehoord, ik ken alleen die dvd van Dark Funeral, en daar drumt die oude drummer zeker wel ok. |
|
Zelf weten. |
|
quote: juh weet zelluf IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vond het een superverse avond, maar ben het totaal niet eens met dat het goed geluid was. Er was bijna geen snare te horen (toch vrij essentieel dacht ik) en het geluid verzoop in bassdrum en zang. Gitaren (zeker bij Dark Funeral) waren al helemaal moeilijk te horen, waar je in de zaal ook stond. Verder zeker naar mijn zin gehad, veel bekenden en een lekkere opkomst maar niet té vol |
|
quote: Nou je ging anders wel aardig los bij DF! Was een toffe avond, super om CA weer eens te checken en te spreken en verder veel gezelligheid en bekenden. Was eigenlijk niet van plan om heen te gaan maar door uitnodiging mayo en afzeggen tandartsafspraak toch gegaan gelukkig. DF ook mooi om eens te zien. En best volle bak voor dinsdagavond. see you at occultfest! |
|
Haha, ja ik had het zeker wel meer dan naar mijn zin en het bier vloeide rijkelijk, maar met goed geluid was het nog een stuk toffer geweest |
|
Gave avond, erg gezellig met veel bekenden. Jammer van het slechte geluid maar bands waren verder best te pruimen. Vooral DF die een stuk beter waren dan de laatste keer dat ik ze zag. Niet alle cd's die ze gemaakt hebben vind ik even sterk maar live heersen ze behoorlijk. lekker uit mn bol geweest beetje een stijve nek. Is hopelijk vrijdag weer over voor het volgende feestje. Foto's ook alweer online op myspace en hier ook alvast een paar voorbeelden. Nefarium Carach Angren Zonaria Dark Funeral www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Vooral die laatste foto = LOL Boeiender |
|
Gaaf avondje, veel bekenden. Sorry nog Mr N. |
|
Hehe, ben tot een uur of 1.30 opgebleven, maar daarna maar naar bed gegaan. Achja, hoop dat je een leuk avondje Hedon hebt gehad. Boeiender |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |