|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, denk ook niet dat jij met dat idee kwam... Boeiender |
|
Een nachtje in bed naast Verstikking doorbrengen was anders heel gezellig hoor |
|
quote: Ja, daar had ik me ook op verheugd.... Boeiender |
|
Muwahahaha |
|
quote: Je krijgt nog wel eens een knuffel van me, grote knuffelbeer van me |
|
Boeiender |
|
|
|
quote: +1, wat een maniak. [/niet-drummer] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kolere wat staan Regeer en ik maf en wazig op die ene foto op Metalshots ghehehe www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Tja.. |
|
quote: Maar wel leuk www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Hehe heb je mijn kop gezien dan? |
|
quote: Ook namens mij. =) |
|
Wat een pipo's op die foto's... black metal kan haast niet veel lachwekkender worden... toch? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
In den Biebob geweest donderdagavond. Carach Angren mocht beginnen en deed dat zéér overtuigend. Op plaat kunnen ze me niet echt bekoren, maar van hun optreden heb ik best genoten. Mocht ook wat langer duren. Nefarium was kut, zo. Zonaria was weer een pijnlijke vertoning. Niet dat ze zo slecht waren, integendeel... de band deed z'n uiterste best. Maar net zoals de vorige keer dat ze in België speelden was er maar een man of 10 die het echt leuk vonden. Toen de band alweer om 'a huge moshpit' vroeg, kon ik een proestlachje toch niet onderdrukken. Het optreden zelf was wel ok, al had ik het na een nummer of 3-4 wel gehad. Dark Funeral dan... ging 90 minuten spelen... wel, het werden er uiteindelijk maar 60. Toch een tegenvaller en daardoor vielen er enkele nummers waar ik naar had uitgekeken weg uit de set. Daarenboven was het geluid redelijk kut vond ik, waardoor er uit sommige nummers weinig kon opgemaakt worden. Jammer. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |