|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: BUURMANNETJEEEEE |
|
Wellicht.. Zeker weten. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-03-2010 16:32] =) |
|
Morgen pas maar nu al harstikke veel zin in die donkere begrafenis www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Toch maar niet. Zie Dark Funeral vàst nog wel een keer. |
|
Lol... Bij mij is het toch weer andersom geworden en op het laatste moment besloten toch maar wel te gaan |
|
Wat toevallig. ^_- |
|
Ja, je zou er haast wat van denken, hè? |
|
Was van plan om heen te gaan maar degene met wie ik zou gaan heeft gisteren afgebeld dus wordt hem vanavond niet. Dan moet ik CA maar checken op stonehenge (en nieuwe cd scoren). see you at occultfest! |
|
Dan ga je toch alleen?Genoeg bekenden vanavond. Ik heb er 2 uur reizen wel voor over. =) |
|
Daar ging iets niet goed. Helaas niet aanwezig vanavond, ik krijg visite. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2010 14:31] |
|
quote: +1 |
|
quote: Ik ook www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Gezellig!! =) |
|
Wordt mooi vanavond, ben benieuwd wie ik allemaal aantref |
|
quote: Mij! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En mij ook. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
En mij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Daten? Als het niet uitverkocht is, ook aanwezig. Wel werken, niet werken, wel werken.. gisteravond snel nog een wisseling dus vanmorgen al gewerkt. |
|
quote: Met jou altijd! Dus aanwezig (als er nog kaarten zijn) see you at occultfest! |
|
quote: Oeeeh!!! Volgens Hedon kassameneer zijn die er nog voldoende. |
|
quote: Mooi man! Ga rond 19.30 die kant op dan ben ik mooi op tijd voor CA. see you at occultfest! |
|
Zo. Caligula was goed bij stem zeg. Jammer dat de geluidsman z'n dag niet helemaal had. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Het was een gezellige boel weer. Nefarium klonk best okee. Carach Angren wel eens beter gezien, geluid was matig maar desondanks toch een leuke show van een prima band. Zonaria compleet gemist. Dark Funeral had ook niet geweldig geluid, stukken beter dan een tijd terug in Deventer. Publiek overigens erg matjes, pas bij Dark Funeral kwam er wat leven in. |
|
Nefarium -> Aardig, kutgeluid Carach Angren -> Verrassend sterk, deze band is echt enorm gegroeid zeg. Veels te korte speeltijd helaas. Zonaria -> Niet slecht maar wel vrij saai helaas. Zou ze op zich nog wel eens willen zien Dark Funeral -> Ik vond het enorm tegenvallen. Niet alleen een enorm zaad geluid maar ik vond ook dat de band weinig uitstraalde. Zanger was matig bij stem en volgens mij is hij behoorlijk over zijn hoogtepunt heen. Had er veel van verwacht en vond het vroeger ook altijd een erg toffe band om te zien. De laatste plaat is ook gewoon weer erg goed maar dit optreden was echt een aanfluiting. Gelukkig was het gezellig en was CA de moeite maar anders had ik echt spijt gehad van het kopen van een kaartje en treinreis. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |