|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou old-school samenstelling, nu Megadeth en Testament erbij en we zijn gelukkig Nederlandse data zijn nog niet bekend Bron: http://www.metallica.com/index.asp?item=602811 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-08-2010 23:22] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Oh nu verwacht mijn broertje natuurlijk weer een kaartje voor zijn verjaardag |
|
nice, vorige keer is me goed bevallen. |
|
+1! En Mastodon krijgt een herkansing zo te zien Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klinkt me als muziek in de oren! |
|
Ik heb liever Metallica met 1 support in de Gelredome ofzo... |
|
Vet! |
|
quote: Dat hoeft niet want die spelen dan waarschijnlijk gewoon in het Goffertpark. Niks mis met Anthrax btw, maar alle andere genoemde bands inclusief Slayer hoeven van mij niet zonodig. |
|
quote: Oeh, doe dan ook Exodus en Death Angel! Bareuh... |
|
quote: Gewoon Metalllallallalala niet boeken en het geld voor dat soort bands gebruiken! Boeiender |
|
quote: Hmmm, ik heb Metallca voor het laatst gezien in 1992 in het Goffertpark in Nijmegen, als voorprogramma van AC/DC. Ze hadden toen net dat slappe Black Album uit, en het optreden was, net als het album, een behoorlijke afknapper. Zo langzamerhand wil ik ze wel weer een keer zien, kijken wat ze er tegenwoordig van bakken. Bareuh... |
|
wordt iig niet de Goffert |
|
Ik meen me te herinneren dat het vorig jaar net zo ging, er werden een paar erg leuke acts genoemd (oa metallica, alice in chains, Nine inch nails, anthrax) die op sonisphere zouden spelen, alleen bleken die niet op alle concerten te spelen... Dus je zult zien dat van de genoemde bands dan alleen Anthrax komt, aangevuld met weer wat minder grote bands of zo... Maar goed, we zullen zien... |
|
Mocht het in NL zijn, dan vind het plaats in...? |
|
quote: Dit festival werd toch door Metallica georganiseert? Of heb ik me hoofd gestoten? The trend is dead. |
|
quote:Megadeth zal niet gebeuren, want die waren het niet eens met bepaalde voorwaarden. Al weet ik niet of die voorwaarden wel reeël waren; misschien eistte Dave wel dat Metallica voor Megadeth zou moeten staan |
|
quote:http://www.sonispherefestivals.com/ |
|
ah, nederland is dus geflopt de vorige keer |
|
Nu maar hopen dat ze nog dichtbij komen. |
|
quote: Hmmm...Korsakov? Dat was 1 september 1991 Heerlijk warm toen. Als Metallica met deze package naar NL komt, dan wil ik ze nog één keer een kans geven. Sinds de shows in 1990 (Zwolle, Leiden) is het hard minder geworden. En 'One' op klaarlichte dag is ook geen feest. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zag net dat iron maiden in plaats van Metallica speeld op verschillende data dus kan nog interesant worn Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
idd, die heb ik nog nooit gezien haha. |
|
quote: Maiden |
|
quote: Korsakov, wie was dat ook alweer? Bareuh... |
|
quote: Hilversumse death/thrash band Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |