|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lol |
|
quote: overal is een verklaring voor. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat heeft zijn denkbeeldige vriend allang allemaal voor hem uitgedacht. Against God and Government |
|
quote: En naast en achter dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: mag ik opkomen voor mijn denkbeeldige Vriend? [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 15-08-2010 14:15] |
|
Doe maar niet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kan die dat zelf niet dan? |
|
quote: Lees eens goed wat er geschreven staat. Echte gevoelens = muziek & echt snijden Geen gevoelens = muziek & faken (show) Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Nogal logisch dat als je het faked dat je het snijden dan niet voelt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zelfde gaat op voor een orgasme. Ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lal IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Kijk, die heeft tenminste nog een reden om zichzelf te snijden: z'n haar. Ik zou dan eerder naar de tondeuse grijpen, maar toch. |
|
Armhaar gaat er nochtans gemakkelijk af met de botte bijl hoor. Een beetje precisie is wel noodzakelijk. |
|
Ik doelde op dat rare groeisel op zijn hoofd. |
|
echt he ik heb maar te doen met hen die dat zichzelf aandoen |
|
quote: Vet behangetje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dekbedje mag er ook wel zijn! Evil Dick |
|
quote: Die moet de chickies van 'm afslaan. Harde baas! [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 15-08-2010 22:37] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Rrrrrrrr! Nu valt dat Lion King-kapsel ook direct op z'n plaats. [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 15-08-2010 22:38] |
|
quote: Die jongen moet gewoon zn mes wat beter aan zn muur vastmaken of niet boven zn bed hangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lol Evil Dick |
|
Sappigge tietjes, dat wel. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 15-08-2010 23:32] |
|
Godver. Ohnee, wacht. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |