|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, heb ze nu al een paar keer gezien en ik vind ze elke keer slechter/saaier worden. Nu is het ook echt zo'n " hey hey hey, zing lekker met ons mee" band.:') |
|
Eerste keer dat ik ze zag was met amper 50 man publiek, toen was de sfeer wel behoorlijk dreigender en intiemer. Maar ook toen geen gekke dingen gezien. Maar goed, van mij hoeft het ook niet allemaal zo nodig. Voor een dreigende/kutsfeer moet je tegenwoordig maar naar Kickback gaan geloof ik: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 1:20] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Nwah, dat was het ook weer niet. Het optreden zelf was gewoon goed de laatste keer, had 3 dagen later nog steeds nekpijn. Was meer dat de "reputatie" niet waargemaakt werd. Je hoort allerlei verhalen, ziet foto's en als je het dan live ziet heb je zoiets van: Oke, dat viel alleszins mee. Lijn der verwachtingen enzo. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Was dat in de Gloppe? |
|
Van mij hoeft het ook niet zo nodig hoor. De eerste keer dat ik ze zag hing er ook een heel ziek sfeertje. Nu is daar bijna niks meer van over. Maargoed, frontmannen die in zichzelf snijden..moeten ze zelf weten, maar ik heb er niks mee. |
|
quote: Klopt ja. Ik heb die band nu 3x live aan het werk gezien, maar die laatste show op Cilinderfest was toch de gaafste. Heerlijk donker sfeertje hing daar toen. |
|
quote: Ja.. 2e keer dat ze daar stonden geloof ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ah dan lag dat dus niet aan mij. Geen wonder dat ik het niks vond |
|
Volgens mij was ik daar ook bij. Hoe vaak hebben ze daar gestaan? Ik heb ze in ieder geval 2 keer daar gezien. edit: @ Argh dus, dag ervoor hadden ze in Rotterdam rotzooi getrapt en niet gespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-01-2010 1:26] |
|
quote: Ik weet niet of ik er zelf zo blij van zou moeten worden als ik de zanger klappen uit zie delen of iemand de aan de strot grijpt met zijn snoer. Gebeurde dat ook allemaal dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit had een goede frontman kunnen zijn: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 2x in de Gloppe geloof ik. 1e keer was inderdaad dat de dag ervoor dat er stennis werd getrapt in Baroeg en dat het niet doorging, maar dat kwam geloof ik ook met name door "John Doe" die toen live/sessiemuzikant was, die na de tour eruit getrapt is. Na het eerste concert dat ik van Shining gezien had ovigerens nog wel in gesprek geraakt met Kvarforth in de Mukkes, viel mij toen allesinds mee... gewoon vriendelijk en zuipen/lol hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 1:31] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat viel bij deze show wel mee. Volgensmij had hij alleen iemand van het podium geduuwt ofzo. Zoiets hoeft van mij dan ook niet direct. Op een of andere manier hing er bij deze show een hele gave sfeer door het licht en sowieso muzikaal gezien. |
|
O ja, de tweede keer was met dat verband aan het plafond. Ik weet nog dat ik het een beetje teleurstellend vond omdat ze bijna precies hetzelfde speelden als de keer ervoor. Kondigt de zanger een nummer van het nieuwe album aan en blijkt het een nummer van IV te zijn, dat toen niet echt nieuw meer was. Die John Doe kon wel spelen trouwens. |
|
quote: Oké, lijkt me alsnog heel gaaf om eens een liveshow van Kickback mee te maken daar niet van! Maar dan wel gewoon veilig aan de zijlijn haha, call me a pussy! quote: Was ook binnen een paar maanden dat ze er alweer stonden geloof ik. John Doe was er bij de 2e keer iig al uit. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De zanger van Dark Funeral heeft een keer een irritante stagediver van het podium geschopt. Die gast had de punten van de prikkelige scheenbeschermers in zijn been staan dat het bloed er uit kwam. Stagediven bij BM |
|
quote: Ik vind die Life Sucks, Scum Fuck tattoo anders geniaal. Mooi in zijn eenvoud. |
|
quote: Vond ik wel meevallen al hebben ze inderdaad betere optredens gehad. Dat geh he he he was bij Satyricon op EMM veel erger. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-01-2010 1:40] |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe ik herriner mij nog zo iets van sepultura live beelden, maar dat soort incidenten komen geloof ik wel vaker voor, ook bij de rolling stones en bij de rollins band geloof ik. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: +1 al vrees ik dat ik het toch niet kan laten om de pit in te gaan, net zoals bij Arkangel in Dr888. Een beetje met je stronken kop pubertjes door de zaal heen slingeren en voor je kop geschopt worden. Kreeg wel een biertje van die gozer. |
|
Cilinderfest was in ieder geval supervet. Echt een zieke sfeer daar. Vechtpartijen, chaos. Mooi. |
|
Vechtpartijen? |
|
En NEUK treedt altijd op. Dat zijn echt helden. Misschien dit jaar maar heen. Afgelopen 2 jaar had ik iets anders. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |