|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HAHAH FRNK RECHTS!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: kijk dit slaat tenminste nog ergens op. burzum praat ook met veel betekenis. Het kan best een zinnige discussie,Leuk ook dat lain het nog ff appart gezet heeft. Keep it cumming IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
volgens mij is het snijden in je zelf als frontman een soort kracht bij je teksten zetten. Als je vol passie en gevoel je teksten zingt, dan kan ik me voorstellen dat je in een rush komt en door de adrenaline je zelf snijdt. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Of omdat het hele concert bagger slecht is en de boel toch een beetje opgeleukt moet worden. Een beetje de aandacht afleiden van de bassist die de hele tijd zijn gitaar laat flikkeren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: rush is een videotheek hier in Groningen, IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
rush is ook de merknaam van poppers ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: heb jij ze al eens geprobeerd?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Poppers is homofiele rotzooi. |
|
quote: en je punt is?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hehe jah best lachen voor af en toe, als je het potje rond laat gaan. Maar uiteindelijk is lachgas toch ook wel leuk, en daarvoor kan je naar de makro en hoef je de sexshop niet in. Daarnaast krijg je bij lachgas steeds een sterker effect op de avond terwijl je bij poppers een uur niets kunt gebruiken en je er eigenlijk niet veel meer aan hebt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Als je poppers gebruikt ben je een gaye homo. |
|
quote: 3x gedaan met veel plezier. Te lang geleden eigenlijk. quote: dan ben ik er een. wou je matten gast?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Met jou altijd. |
|
een asperine in je poep en dan in bad gaan das leuk en het kriebelt signature |
|
quote: deal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: En het zou bij heterosex niet tof kunnen zijn? Zelfs zonder sex kan het plezant zijn hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik kreeg het idee dat ik net zogoed met een haak mijn neus kon ingaan om de hersencellen eruit te halen. |
|
quote:Zyprexa fight, zal niet lang duren. |
|
quote: Olympic Poppergames signature |
|
quote: Poppers is idd wel een beetje schadelijk voor de hersenen, de andere bijwerkingen zijn ook wel behoorlijk. Maargoed het is dan ook leuk 1 keer in de maand ofzo. Elke week is al minder leuk. Lachgas is wat dat betreft een stuk beter. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee klopt. zyprexa tight IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maar ik hou dus nog wel van je. |
|
quote: dan is het goed boi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
kikke! snijden is niet zo leuk btw, dat maakt vlekken signature |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |