|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In Epe of all places, flyer spreekt verder voor zich denk ik. |
|
Haha, foutje in de poster. Icones Brutality hoort Icons of Brutallity te zijn. |
|
Eerst Papa Even. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ze noemen het metalfest maar hebben een hardcore act als headliner. Rare jongens daar in Epe. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Jomanda |
|
Nee Jolanda. Je moeder. |
|
Rwanda. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mag dat WP achtige symbool in de schedel wel? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik wil iig Jeunis en de rest succes wensen met 1e optreden! Als het in de buurt was zouden we wel ff komen kijken, maar zien jullie vast nog wel ergens. Kom misschien morgen ff kijken in de cave en anders volgende week, bel nog wel ff. see you at occultfest! |
|
Thanks witch. (misschien) Tot morgen. |
|
Toegevoegd: Curse of the Forgotten http://www.cotf.nl/ |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
|
|
quote: De headliner speelt niet?! Wie is nu headliner dan?! see you at occultfest! |
|
quote: Weet ik niet. Ik weet wel dat wij als derde band spelen. |
|
At jeunis...succes met je 1e gig en beuken he |
|
Hmm jammer dat Real Hate niet speelt... Wat is de reden? Nou laat Panic Chain maar lekker headlinen dan, veruit de beste band als Real Hate niet komt. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Eén van hun gitaristen is gestopt, en toen heeft de band besloten niet te gaan spelen ivm veel dubbele partijen in hun muziek. En het was te kort tijd om dat recht te trekken of wat dan ook. |
|
quote: Thanks, de beuk giet d'r in! |
|
Nou Jeunis hoe was jullie eerste gig? En zijn jullie nog veilig thuisgekomen? Want het was wel baggerweer gisteravond! see you at occultfest! |
|
quote: Hey witch, het optreden ging hartstikke lekker zo voor een eerste keer. Natuurlijk niet geheel vrij van fouten, maar we hebben ons goed vermaakt, en het publiek ging ook wel aardig mee. En het geluid was ook best lekker. We zijn al op tijd naar huis gegaan, het sneeuwde behoorlijk. Ipv van drie kwartier zijn we zowat anderhalf uur onderweg geweest, het was zelfs op de snelweg spekglad. |
|
quote: Dan vermoed ik dat jij de enige bent geweest op de hele avond die dat zo ervaren heeft, ghehe [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 17-01-2010 22:49] |
|
quote: Tsja, je moet het ook even in perspectief bekijken. Voor mezelf kon ik alles op het podium wel goed horen, en voor een eerste optreden zo was het niet verkeerd. Ik heb in bekende zalen gespeeld waar het geluid slechter was, ondanks de dure PA die daar aanwazig was. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |