|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Te gek, eindelijk Asphyx een keer in Atak zien. Bareuh... |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hehehe, touché.. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Maar wel erg gaaf natuurlijk, Asphyx. Bareuh... |
|
Net als bij de eerste editie van HeadBanging Enschede zal de editie van 2010 ook de bands een kans geven om een plek op de bill te winnen!! Deelname aan deze wedstrijd kan op de volgende manier: Stuur ons (voor 31-07-2010) een link van een live-performance (via YouTube) van een van jullie nummers. Een Myspace link is daarnaast ook gewenst. De organisatie zal een aantal van de beste inzendingen online plaatsen op de website Van 26-08-2010 tot 26-09-2010 kan iedereen stemmen op de clip die zij het beste vinden De band met de meeste stemmen wint de wedstrijd en kan 27-11-2010 komen spelen op Headbanging Enschede 2 De enige eisen die aan deze wedstrijd verbonden zijn: Je bent in staat om een set van 30 minuten live te spelen Je bent beschikbaar op 27-11-2010 Je beschikt over eigen apparatuur (gitaren, versterkers, snare, etc) Je stuurt ons voor 31-07-2010 een link van YouTube De links mogen gestuurd worden naar: contest(aapheefteenstaart)headbangingenschede(daarhebjijeenpunt)nl 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Al meer dan 15 bands aangemeld voor de bandcontest. Eind juli sluit de inschrijfperiode, dus zeg 't voort of meld je (band) snel aan. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Flyer update voor uw collectie: [Dit bericht is gewijzigd door Headbanging Enschede op 13-07-2010 10:28] 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Nog 12 dagen de tijd om tickets te kopen voor de Early Bird prijs van 25,00 euro. Vanaf 1 september zal de prijs omhoog gaan naar 30,00 euro. Mensen die aan de deur hun tickets kopen zijn 32,00 euro kwijt! Dus druk nu op deze grote rode knop om direct naar de betaalpagina te gaan! [Dit bericht is gewijzigd door Headbanging Enschede op 31-08-2010 8:55] 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Wie wil jij zien op HeadBanging Enschede 2010? De organisatie heeft een selectie gemaakt uit alle inzendingen voor de bandwedstrijd: 1) Aktarum 2) Bloody Remains 3) Carnal Leftovers 4) Disintegrate 5) Metamorph 6) Mortal Form 7) Myrkvar 8) Portall 9) Sabiendas 10) Spellbreaker 11) Xerpentor Op de website (http://www.headbangingenschede.nl/nl/bandwedstrijd/) staat een overzicht inclusief MySpace pagina en een Youtube filmpje van een live optreden. 26 September sluit de stemming en wordt bekend gemaakt wat de laatste act zal zijn van HeadBanging Enschede. Veel stemplezier [Dit bericht is gewijzigd door Headbanging Enschede op 26-08-2010 14:04] 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Nog 6 dagen voordat de stemming eindigt. De dag erna wordt bekend gemaakt welke band toegevoegd wordt aan de line-up van HeadBanging Enschede 2010. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Laatste dag om te kunnen stemmen op de bandwedstrijd. Morgen zal bekend gemaakt worden welke band wordt toegevoegd aan de line-up van HeadBanging Enschede. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Nog maar even op Portall gestemd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Myrkvar heeft de meeste stemmen gekregen gedurende de bandwedstrijd afgelopen maand. Zij zullen als laatste toegevoegd worden aan de line-up. De organisatie feliciteert Myrkvar met hun overwinning, bedankt alle bands voor hun deelname en alle stemmers voor hun bijdrage! [Dit bericht is gewijzigd door Headbanging Enschede op 27-09-2010 20:04] 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Tijdschema Headbaning Enschede is online gezet. 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Ik ben aanwezig. Asphyx, Prosti en vooral Desaster! Wordt gezellig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: metal dumb battle. voor de rest: [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 24-10-2010 21:16] |
|
Aanwezig I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik zit echt nog te twijfelen, ik wil er eigenlijk wel heel graag heen, maar deze dag/avond is er ook een surpriseparty georganiseerd want de moeder van 1 van m'n beste vriendinnen wordt 50 en daar ben ik voor uitgenodigd en wil ik toch wel heel erg graag heen. Vooral ook omdat ik die dag erna ook met haar naar een concert ga, dus dat is lekker makkelijk. Je wordt maar 1 keer 50 en de bands die ik boeiend vind zie ik vast nog wel een keer |
|
Dus eigenlijk twijfel je toch niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jawel, want ik wil er toch wel heen haha! |
|
quote:Doen! |
|
27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
FUCK! De persoon waarmee ik heen zou gaan heeft zojuist afgezegd En ik heb eigenlijk weinig zin om alleen te gaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Aanwezig! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |