|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank je wel, die link zag ik dus over het hoofd.. veel zin in ieder geval!! |
|
Morgen alweet |
|
quote: Ah dat zocht ik. Morgen. Zo te zien kunnen we redelijk vroeg naar huis. Ligt eraan wat anderen willen zien. Na PD weinig meer voor mij. Enthroned leek me wel wat, echter vond ik ze laatst als voorprogramma van Shining, niets aan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gratis parkeren in de buurt anyone!!!???? Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Geen idee,. Maar jij gaat ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja samen met schmerz Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Atak ligt aan de rand van het centrum en vlak buiten het centrum kun je makkelijk gratis parkeerplaatsen vinden. Rond de Doctor Benthemstraat is geloof ik (grotendeels) gratis. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooie dag gisteren! Goed vermaakt, jammer van Sodom. Geruchten gingen dat Tom ziek was? Bands van de dag: Prostitute Disfigurement (veels te vroeg en te kort gespeeld, voelde als 20 minuutjes) en Asphyx. Izegrim, Disabuse en Myrkvar waren echt De rest van de bands waren goed, maar niet zo spectaculair. Zoals gezegd jammer dat Sodom er niet was en jammer dat, als in de ene zaal een band klaar was en je naar de andere zaal ging die band al een tijd bezig was, dus het overlapte wel. Volgend jaar weer! |
|
Was geslaagd! DNS en Enthroned vielen me ietwat tegen, hoewel ik daar juist naar uitkeek. Erg jammer van Sodom, inderdaad. Keek hier ook al erg lang naar uit. Van de overige bands waren mijn toppers Desaster, Master en Izegrim. Rest niet gezien of niet boeiend. Asphyx staat tegenwoordig al overal, dus die zien we vast nog wel eens weer. Verder erg gezellig met veel (jammer dat er geen Grolsch-beugel icoontje is ) en veel bekenden! |
|
Er bestaan wel beugelsmilies hoor |
|
Ik vond het een mooi feestje. Half uur van tevoren werd er gevraagd hoeveel Disabuse nummers ik ken.. Euh 6 nummers zonder repeteren dat podium op... |
|
Was weer gezellig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Disabuse oplossing was helemaal een succes. |
|
Was heel gezellie. ik vond Sodom echt band van de dag Voor mij was natuurlijk Pros Dis de band. Ze speelden heel goed. Alleen waren ze al bezig toen ik direct na het laatste nummer van Inri naar de andere zaal liep. Ik denk dat ik door rondvliegende mensen wel weer her en der een blauwe plek erbij heb. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Erg prima feestje, dik voor mekaar, alleen een paar puntjes.. Wat een kut geluid in die kleine zaal zeg, vreselijk!! Werd maar niet beter.. Master en Asphyx waren de koning!! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Het was weer een geweldig feestje, zonde van Sodom! Ik vond Desaster band van de dag! Heerlijke trash death! Verder erg genoten van Prostitute disfigurement en Darkened nocturn slaughtercult! |
|
|
|
quote: Dat was echt naar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Heldenactie Vind ik het daardoor opeens wel jammer dat ik er niet bij was Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Bij hoeveel bands heb jij nou intussen wel eens ingevallen? |
|
quote: Tja echt black zeg maar. Ik dacht dat ze steeds weer hetzelfde nummer speelden Sommige mensen moesten echt 2 keer kijken naar die zangeres. Huh??? een meisje? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik had echt betere oordoppen nodig, volledige blokkade ofzo. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja of gewoon de zaal uitlopen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nou dan heb je echt stront in je oren zitten . Het geluid stond vrij goed, heerlijke show! Die idioten vooraan waren helemaal leip, ranzige varkensbloed over ze heen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |