|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijstje? Aanwezig, met vrouw. ( hoewel ant werk.) |
|
Godverdomd vette line-up. Jammer dat het zo wiet weg is. En dat ik dat weekend een agendavrij weekend heb gepland met de vrouw. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: -BVT, met vrouw -Verlepte Theedoek(zonder vrouw) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ga je op en neer? je kan zo bij ons chrashen.. |
|
Denk wel dat ik van het aanbod gebruik ga maken. Laatste trein is geen optie lijkt mij. Ben je er de 12de ook bij? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ah, hier moet ik heen, maar enschede is precies aan de andere kant van nederland, 200km hiervandaan. MEER CONCERTEN IN DE RANDSTAD WAAAAH!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: No prob, slaapzak/luchtbed mee en klaar. De 12e repeteren? Joa. |
|
quote: Als er eerst gezorgd wordt voor een fatsoenlijke scene zal er vast meer te doen zijn daar. Boeiender |
|
boer area for the win!!!!go Mr. N.! |
|
er wonen anders meer mensen per km2 als ik me niet vergis en dus zouden er toch meer metalliefhebbers moeten zijn? (Mits muzieksmaak niet erfelijk bepaald is) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Kump goei en ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: moah, wel regionaal bepaald denk ik... Ali B trekt in 't oosten ook geen volle zalen. |
|
quote: Dus jij denkt dat meer mensen per km2 meer metalscene per km2 geeft? Waarom is er dan bijna geen metalscene daar? Boeiender |
|
Ja dat is dus raar. Goede muzieksmaak is dus erfelijk bepaald (óf mensen met goede muzieksmaak verhuizen uit de randstad als ze geboren zijn in de randstad) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Of de meeste mensen in de randstad zijn er niet geboren. Boeiender |
|
misschien wel een onderzoek waard... hoe het komt dat metal etc meer leeft buiten de randstad... dus, iemand die nog een onderzoek moet doen voor 1 of ander opleiding: succes! |
|
Geniaal! Maar dat neemt niet het feit weg dat ik meer concerten wil in de randstad , want naar eindhoven is al amper te bekostigen als 17 jarige puber met de trein (en dan moet je dus al om elf uur met de trein terug naar huis). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ach, als je toch al bij het station bent, kan je erachter toch ook wel even centen scoren? Boeiender |
|
Ik hou mijn ProfielWerkstuk al over waarom mensen foute dingen doen hoewel ze weten dat ze iets fouts doen. Ik had laatst trouwens ook een geniaal idee om de NYHC scene te vergelijken met Medea van Euripides en de Middeleeuwen. GENIAAL!Ikdenk dat ik er een boek over ga schrijven als ik daar ooit de tijd voor heb. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: mmm, zoek je nog mensen voor een interview? |
|
quote: Fout is in the eye of the beholder.... quote: Nou, laat maar weten als het klaar is. Ik hoop dat jouw spelling en interpunctie dan wel iets verbeterd is. Boeiender |
|
quote: Niet weer dat Berlijn verhaal!!! Boeiender |
|
rofl! *rolt van stoel af!* |
|
Ohja, Enschede... Op donderdag 2 december is er een onofficiële afterparty in het kroeggedeelte van Attack! Boeiender |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |