|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Deugethiek. Klinkt kristulluk. Misschien dat Herrie het wel wil mailen.... Boeiender |
|
Er zit teveel geloof in jullie hoofd, deugdethiek is gewoon een onderdeel van filosofie met toonaangevende filosofen van toen het christendom nog niet eens bestond! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Doe eens 17 man! Boeiender |
|
"jullie"? en dat verhaal... ik drink er nog een paar en dan kijk ik wel effe, kunnen we altijd nog zien. |
|
quote: Ja pap Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
17 op zes gymnasium moet kunnen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mr. N. bedoeld: "Sahaataannn!" "Slleeeejjjuurrrr!" etc. toen hij 17 jaar geleden zelf 17 was zeg maar... |
|
SLAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYUUUUUR!!!! SPEEEEEEEEEEELUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!! HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEURUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Net nu ik die dag een feestje heb van de oma van mij kersverse vriendin, die gaat het niet leuk vinden ik als verstek laat gaan ben ik bang [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-11-2010 18:13] Against God and Government |
|
quote: yeah!!! |
|
quote: Kom je toch donderdag de 2e december even die kant op? Boeiender |
|
Sinds wanneer geven oma's feestjes? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Geen idee. Ik heb er een een meer. Boeiender |
|
quote:Ah, joh... Doe je nickname es eer aan, man |
|
quote:En wat is er die datum dan? |
|
quote: O.a. Grindbashers. Zal verdere info even opvragen. Boeiender |
|
In cafe van Atak dus? Ik zal die datum even vrijhouden, kan ik direct het tasje met dvd's weer eens voor je meenemen |
|
Voor de mensen die willen blijven slapen: http://villadepilla.nl/ Tegenover de Atak. Hostel met 12 kamers als ik me niet vergis. En anders kan een oproepje hier voor een crashplek ook wonderen doen: http://www.enschedeseheadbangers.nl/forum/viewforum.php?f=1 [Dit bericht is gewijzigd door Headbanging Enschede op 05-11-2010 10:46] 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Net zoals vorig jaar zullen de eerste 200 bezoekers een door Large Popmerchanising beschikbaar gestelde goodybag ontvangen! 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
Boeiender |
|
Iedereen de tickets al in 'de tuk'? 27/11/2010 - Headbanging Enschede 2 @ Atak met o.a. Sodom, Master, Enthroned, Desaster... |
|
quote: Broekzak Aniejweej, jammur ik ga niet. Minder jammer is de reden waarom, vlieg dan naar Egypte voor een vakantie. Maar have fun allen! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-11-2010 11:03] |
|
quote: Ik denk dat de meeste mensen dan al lang naar huis zijn, hoor |
|
quote: Superduur zeker, dat hotel? Ik ga er wss ook zijn met mijn Braziliaan, hij wil Sodom wel een keer in een 'kleine zaal' zien. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |