IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Gothic bands Vorige pagina | Volgende pagina
Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 10-04-2002 10:54 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

my dying bride (of is dat geen gothic?....naja is iig wel leuk)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

My Dying Bride is absoluut geen gothic, dat heet Doommetal.


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 10-04-2002 10:57 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

sorry..ik ben ook nieuw in het gothic wereldje


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-04-2002 11:00 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Men gooit metal en goth wel heel erg door elkaar enne Jenje....Tristania is eigenlijk ook metal

Nog een aanrader:Absurd Minds


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geeft niet.
Was geen verwijt ofzo.

Mensen die echt geinteresseerd zijn in gothic, zijn altijd welkom!
helaas zijn er te veel huppelteefjes die zich zo gothic vinden omdaat ze cd's van Within en Marilyn Manson hebben, ze verven hun kop bont en blauw en gaan dan lopen roepen dan ze zo evil en weet ik wat allemaal niet zijn. Dat is voor de mensen die wel van echte gothic houden erg frustrerend. Er wordt zo een speelgoed-item gemaakt van hun geliefde muziek.

Maar ja, dat heb je met alle soorten muziek die populair worden.


SheRa
Usericon van SheRa