|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
my dying bride (of is dat geen gothic?....naja is iig wel leuk) |
|
My Dying Bride is absoluut geen gothic, dat heet Doommetal. |
|
sorry..ik ben ook nieuw in het gothic wereldje |
|
Geeft niet. Was geen verwijt ofzo. Mensen die echt geinteresseerd zijn in gothic, zijn altijd welkom! helaas zijn er te veel huppelteefjes die zich zo gothic vinden omdaat ze cd's van Within en Marilyn Manson hebben, ze verven hun kop bont en blauw en gaan dan lopen roepen dan ze zo evil en weet ik wat allemaal niet zijn. Dat is voor de mensen die wel van echte gothic houden erg frustrerend. Er wordt zo een speelgoed-item gemaakt van hun geliefde muziek. Maar ja, dat heb je met alle soorten muziek die populair worden. |
|
Jezus... iemand wil graag meer bands leren kennen, en natuurlijk moet dat weer uitdraaien in hokjes gedoe. Gatverdamme! Wat de neuk maakt het nou uit???? Een van de weinige gothic (okee, gothic metal ) bands die ik enigszins kan waarderen is The sins of thy Beloved. Luister eens naar het nummer "The flame of Wrath" bijvoorbeeld! Dead things grow from deep inside... |
|
Sins of thy beloved [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 10-04-2002 11:05] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ok, ik houd ook niet van hokjes, maar het is erg irritant als van die huppeltrutjes jou gaan vertellen wat gothic is .. Als er een gast naar jou toe komt en die gaat jou lopen vertellen dat Enthroned kut is en dat Cradle pas echte blackmetal is, ben jij toch ook geirriteerd? |
|
quote: En wie bepaalt dan wie er een huppeltrutje is? En nee, dan ga ik hard lachen. Dead things grow from deep inside... |
|
Huppeltrutjes is voor mij een algemene term voor irritante, no-brain meissies die achter elke trend aan huppelen. |
|
Ik wordt altijd zo triestig als ik SOTB hoor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Okee, maar waar kom je die in dit topic tegen dan...? Dat gedoe met namen ook altijd, is zo vermoeiend. Naja, nevermind. On topic svp. (Reactie op Jenje) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-04-2002 11:13] Dead things grow from deep inside... |
|
TSOTB is erg goed, de stemmen vullen elkaar heel mooi aan. Hoe staat het daar eigenlijk mee? Weet iemand dat? |
|
*The Sisters of of mercy *Das ich *Type O negative - Bloody kisses *Moonspell *Therapy - infernal love (alleen dit album) *Wolfsheim Wiegen Meister ! |
|
Van Therapy het nummer "Diane"!! *Kippenvel* Dead things grow from deep inside... |
|
Dat is inderdaad een erg mooi nummer. Die clip die erbij zat vond ik ook erg mooi. |
|
quote: geen sorry niet nodig, dit is gewoon gemiereneuk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: sommige nummers van Mydyinbride hebben een sfeer die je zou kunnen classificeren als gothic . |
|
quote: Sinds wanneer is Therapy gothic Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: RRRHAAAAAAAH !!!! begin jij nu ook al Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nog een aanrader voor de topicstarter: HIM, lekkere vlotte gothicrock. |
|
To/Die/For zeer goed!!!!!!!!! |
|
quote: ALLEEN het "album" Infernal Love !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote:Sja, als je alles wat buiten death en blackmetal valt gothic wilt noemen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |