IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Gothic bands Vorige pagina | Volgende pagina
Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 10-04-2002 10:54 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

my dying bride (of is dat geen gothic?....naja is iig wel leuk)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 10:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

My Dying Bride is absoluut geen gothic, dat heet Doommetal.


Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 10-04-2002 10:57 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

sorry..ik ben ook nieuw in het gothic wereldje


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-04-2002 11:00 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Men gooit metal en goth wel heel erg door elkaar enne Jenje....Tristania is eigenlijk ook metal

Nog een aanrader:Absurd Minds


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geeft niet.
Was geen verwijt ofzo.

Mensen die echt geinteresseerd zijn in gothic, zijn altijd welkom!
helaas zijn er te veel huppelteefjes die zich zo gothic vinden omdaat ze cd's van Within en Marilyn Manson hebben, ze verven hun kop bont en blauw en gaan dan lopen roepen dan ze zo evil en weet ik wat allemaal niet zijn. Dat is voor de mensen die wel van echte gothic houden erg frustrerend. Er wordt zo een speelgoed-item gemaakt van hun geliefde muziek.

Maar ja, dat heb je met alle soorten muziek die populair worden.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-04-2002 11:03 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Jezus... iemand wil graag meer bands leren kennen, en natuurlijk moet dat weer uitdraaien in hokjes gedoe. Gatverdamme! Wat de neuk maakt het nou uit????

Een van de weinige gothic (okee, gothic metal ) bands die ik enigszins kan waarderen is The sins of thy Beloved. Luister eens naar het nummer "The flame of Wrath" bijvoorbeeld!


Dead things grow from deep inside...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-04-2002 11:05 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Sins of thy beloved



[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 10-04-2002 11:05]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ok, ik houd ook niet van hokjes, maar het is erg irritant als van die huppeltrutjes jou gaan vertellen wat gothic is ..

Als er een gast naar jou toe komt en die gaat jou lopen vertellen dat Enthroned kut is en dat Cradle pas echte blackmetal is, ben jij toch ook geirriteerd?


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-04-2002 11:06 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:05 schreef Jenje het volgende:
Ok, ik houd ook niet van hokjes, maar het is erg irritant als van die huppeltrutjes jou gaan vertellen wat gothic is ..

Als er een gast naar jou toe komt en die gaat jou lopen vertellen dat Enthroned kut is en dat Cradle pas echte blackmetal is, ben jij toch ook geirriteerd?


En wie bepaalt dan wie er een huppeltrutje is?

En nee, dan ga ik hard lachen.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Huppeltrutjes is voor mij een algemene term voor irritante, no-brain meissies die achter elke trend aan huppelen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-04-2002 11:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik wordt altijd zo triestig als ik SOTB hoor


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-04-2002 11:12 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Okee, maar waar kom je die in dit topic tegen dan...?

Dat gedoe met namen ook altijd, is zo vermoeiend.

Naja, nevermind. On topic svp.

(Reactie op Jenje)

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-04-2002 11:13]


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

TSOTB is erg goed, de stemmen vullen elkaar heel mooi aan.

Hoe staat het daar eigenlijk mee?
Weet iemand dat?


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-04-2002 11:16 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

*The Sisters of of mercy
*Das ich
*Type O negative - Bloody kisses
*Moonspell
*Therapy - infernal love (alleen dit album)
*Wolfsheim


Wiegen Meister !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-04-2002 11:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Van Therapy het nummer "Diane"!! *Kippenvel*


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 11:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is inderdaad een erg mooi nummer.
Die clip die erbij zat vond ik ook erg mooi.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-04-2002 11:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 10:57 schreef Ice Princess het volgende:
sorry..ik ben ook nieuw in het gothic wereldje

geen sorry niet nodig, dit is gewoon gemiereneuk


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-04-2002 11:31 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 10 april 2002 10:54 schreef Ice Princess het volgende:
my dying bride (of is dat geen gothic?....naja is iig wel leuk)

sommige nummers van Mydyinbride hebben een sfeer die je zou kunnen classificeren als gothic .



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 10-04-2002 11:33 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 10 april 2002 11:16 schreef SheRa het volgende:
Van Therapy het nummer "Diane"!! *Kippenvel*


Sinds wanneer is Therapy gothic


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-04-2002 11:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:33 schreef Sharteel het volgende:
Sinds wanneer is Therapy gothic

RRRHAAAAAAAH !!!! begin jij nu ook al


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2002 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nog een aanrader voor de topicstarter:

HIM, lekkere vlotte gothicrock.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-04-2002 13:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

To/Die/For zeer goed!!!!!!!!!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-04-2002 13:44 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:33 schreef Sharteel het volgende:
Sinds wanneer is Therapy gothic


ALLEEN het "album" Infernal Love !!!



Wiegen Meister !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-04-2002 13:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 april 2002 13:44 schreef Shadow_Smile het volgende:
ALLEEN het "album" Infernal Love !!!





Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-04-2002 16:19 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 april 2002 10:45 schreef Jenje het volgende:
Zoals die vervelende detah/black bands, verder is bijna alles nog gothic.
Sja, als je alles wat buiten death en blackmetal valt gothic wilt noemen.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen