|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vindt E-Craft wel wat hebben [niet echt gothic, meer electro, maar wordt wel op party's gedraaid]. |
|
Ik vindt E-Craft wel wat hebben [niet echt gothic, meer electro, maar wordt wel op party's gedraaid]. |
|
dubbele punt : P ahum... flauw... Je moeder. |
|
kent er hier iemand OBLIVION uit Belgie ? Zijn al enkele jaren gesplit, maar as wel heel erg goed !! (keyb. zit nu bij Ancient Rites, enkele andere leden zitten ook bij Cantar) Oblivion heeft enkel maar 1 demo-cd gemaakt.. as echt schitterend... Gothic Metal |
|
Is empyrium gothis. die band vind ik wel goed. |
|
quote:Nee. |
|
Mijn favoriete nummers : Evereve : The bride wears black Type O Negative: Christian woman Front 242 : No shuffle Siouxie and the banshees: Happy house Crematory : I never die HIM: Your sweet 666 The neon judgement : Tomorrow in the papers Dismal euphony : In remembrance of a shroud Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Nog een erg goede gothic band: Zeromancer. Check vooral de nummers: - Chrome Bitch - Clone Your Lover - Doctor Online (1-800-suicide) Ik heb ze live aan het werk gezien en die gasten heerschen! |
|
quote: Vinnik ook, ze vinden zich gothic maar kennen groepen als Lacrimosa, Goethes Erben, Das Ich niet Goethes Erben vind ik gewoon de max, Lacrimosa ook. Van gothic groepen kan ik echt wel de volgende aanraden: -Lacrimosa -Goethes Erben -Corvus Corax (ok een beetje neo folk) -Haggard -Umbra Et Imago , ok een beetje een pikante show, op eurorock waren ze alles aan het klaarzetten toen Krezip ernaast aan het spelen was ) -Apotgygma Berzerk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat is het trouwens voor een gezeik dat neo-folk (wat een kutterm trouwens) rechts-extremistisch zou zijn? |
|
quote: troost je, ik begrijp datr ook niet, er zijn er al die mij gezegd hebben dat In Extremo extreem rechts is, waarom weet ik niet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hehehe Deine Lakeien had daar toch ook last van?? Slaat nergens op Ik vind Deine Lakeien trouwens matig. Beetje saai. |
|
Cemetary - Sundown Das zo'n album waar ik gewoon keer op keer weer een depri bui van krijg. Maar ik schijn alleen te staan in die stelling. Canaan is ook een leuke aanrader. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wie weet van VNV Nation - Burning Empires de tracklist? |
|
Die staat als het goed is gewoon op hun webside Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Als je Empires bedoelt: 1. Firstlight 2. Kingdom 3. Rubicon 4. Saviour 5. Fragments 6. Distant (Rubicon II) 7. Standing 8. Legion 9. Darkangel 10. Arclight Date: 1999 Length: 50:56 minutes Label: METROPOLIS Bazzio Attacks!!! |
|
Nee Burning Empires, is een remix album (volgens mij) |
|
quote: wat dan wel? |
|
en dat industrial shit dan? zoals gail of god en zo en the mission is ook erg oud volgens mij, heej dan telt the cure ook mee. persoonlijk vind ik alleen Therion mooi vooral die eerste twee. |
|
Hmm ik zag dat Vampie Nurse With Wound noemde, en vanuit mijn interesse in Current 93, Boyd Rice, Death In June etc. ben ik wel benieuwd. Wat is Nurse With Wound precies voor muziek? |
|
quote: Mischien geen neo-folk maar als ik kijk maar naar Der Blutharsch of http://www.deathinjune.net/ meen ikzelf dat ze wel errug op-het-randje zijn. (Is het anders neo-folk-industrial-goth-noise?) |
|
Ja precies, die bands zijn cool! Sol Invictus ook, trouwens. Ze zitten inderdaad op het randje (ook dat vind ik tof... spelen met 'verboden' symbolen!). Stelletje gekke Britten... |
|
Persoonlijk vind ik Nightwish nog altijd het beste. Luister maar eens naar de cd wishmaster. Of is dit ook weer geen echte gothic metal? schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk |
|
Ik vind Nightwish geen steek met gothic te maken hebben. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |