IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Gothic bands Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-04-2002 16:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 11:12 schreef Jenje het volgende:
TSOTB is erg goed, de stemmen vullen elkaar heel mooi aan.

Hoe staat het daar eigenlijk mee?
Weet iemand dat?


Ze hebben nog steeds geen nieuwe zangeres, zal me niks verbazen dat ze binnenkort er mee stoppen (alhoewel ze wel binnenkort een optreden geven met Anita als gast zangeres).


Bazzio Attacks!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2002 18:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik vindt E-Craft wel wat hebben [niet echt gothic, meer electro, maar wordt wel op party's gedraaid].


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-04-2002 18:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik vindt E-Craft wel wat hebben [niet echt gothic, meer electro, maar wordt wel op party's gedraaid].


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-04-2002 18:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dubbele punt : P




ahum... flauw...


Je moeder.


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 10-04-2002 19:32 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

kent er hier iemand OBLIVION uit Belgie ?
Zijn al enkele jaren gesplit, maar as wel heel erg goed !!
(keyb. zit nu bij Ancient Rites, enkele andere leden zitten ook bij Cantar)
Oblivion heeft enkel maar 1 demo-cd gemaakt..
as echt schitterend... Gothic Metal


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-04-2002 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Is empyrium gothis. die band vind ik wel goed.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-04-2002 22:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 10 april 2002 20:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Is empyrium gothis. die band vind ik wel goed.
Nee.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-04-2002 15:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mijn favoriete nummers :
Evereve : The bride wears black
Type O Negative: Christian woman
Front 242 : No shuffle
Siouxie and the banshees: Happy house
Crematory : I never die
HIM: Your sweet 666
The neon judgement : Tomorrow in the papers
Dismal euphony : In remembrance of a shroud


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2002 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nog een erg goede gothic band: Zeromancer.

Check vooral de nummers:
- Chrome Bitch
- Clone Your Lover
- Doctor Online (1-800-suicide)

Ik heb ze live aan het werk gezien en die gasten heerschen!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-04-2002 16:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 april 2002 11:00 schreef Jenje het volgende:
Geeft niet.
Was geen verwijt ofzo.

Mensen die echt geinteresseerd zijn in gothic, zijn altijd welkom!
helaas zijn er te veel huppelteefjes die zich zo gothic vinden omdaat ze cd's van Within en Marilyn Manson hebben, ze verven hun kop bont en blauw en gaan dan lopen roepen dan ze zo evil en weet ik wat allemaal niet zijn. Dat is voor de mensen die wel van echte gothic houden erg frustrerend. Er wordt zo een speelgoed-item gemaakt van hun geliefde muziek.

Maar ja, dat heb je met alle soorten muziek die populair worden.

Vinnik ook, ze vinden zich gothic maar kennen groepen als Lacrimosa, Goethes Erben, Das Ich niet

Goethes Erben vind ik gewoon de max, Lacrimosa ook.

Van gothic groepen kan ik echt wel de volgende aanraden:
-Lacrimosa
-Goethes Erben
-Corvus Corax (ok een beetje neo folk)
-Haggard
-Umbra Et Imago , ok een beetje een pikante show, op eurorock waren ze alles aan het klaarzetten toen Krezip ernaast aan het spelen was )
-Apotgygma Berzerk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2002 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat is het trouwens voor een gezeik dat neo-folk (wat een kutterm trouwens) rechts-extremistisch zou zijn?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-04-2002 16:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 11 april 2002 16:09 schreef Jenje het volgende:
Wat is het trouwens voor een gezeik dat neo-folk (wat een kutterm trouwens) rechts-extremistisch zou zijn?

troost je, ik begrijp datr ook niet, er zijn er al die mij gezegd hebben dat In Extremo extreem rechts is, waarom weet ik niet.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2002 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe Deine Lakeien had daar toch ook last van??

Slaat nergens op
Ik vind Deine Lakeien trouwens matig. Beetje saai.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 11-04-2002 17:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Cemetary - Sundown
Das zo'n album waar ik gewoon keer op keer weer een depri bui van krijg. Maar ik schijn alleen te staan in die stelling.
Canaan is ook een leuke aanrader.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2002 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie weet van VNV Nation - Burning Empires de tracklist?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-04-2002 13:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Die staat als het goed is gewoon op hun webside


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-04-2002 13:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2002 13:10 schreef Jenje het volgende:
Wie weet van VNV Nation - Burning Empires de tracklist?


Als je Empires bedoelt:
1. Firstlight
2. Kingdom
3. Rubicon
4. Saviour
5. Fragments
6. Distant (Rubicon II)
7. Standing
8. Legion
9. Darkangel
10. Arclight


Date: 1999
Length: 50:56 minutes
Label: METROPOLIS



Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2002 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee Burning Empires, is een remix album (volgens mij)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2002 14:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2002 22:58 schreef Vargen666 het volgende:
Nee.


wat dan wel?


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-04-2002 15:05 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

en dat industrial shit dan? zoals gail of god en zo en the mission is ook erg oud volgens mij, heej dan telt the cure ook mee.
persoonlijk vind ik alleen Therion mooi vooral die eerste twee.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2002 15:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmm ik zag dat Vampie Nurse With Wound noemde, en vanuit mijn interesse in Current 93, Boyd Rice, Death In June etc. ben ik wel benieuwd. Wat is Nurse With Wound precies voor muziek?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2002 15:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2002 16:09 schreef Jenje het volgende:
Wat is het trouwens voor een gezeik dat neo-folk (wat een kutterm trouwens) rechts-extremistisch zou zijn?


Mischien geen neo-folk maar als ik kijk maar naar Der Blutharsch
of
http://www.deathinjune.net/
meen ikzelf dat ze wel errug op-het-randje zijn.
(Is het anders neo-folk-industrial-goth-noise?)



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2002 15:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja precies, die bands zijn cool! Sol Invictus ook, trouwens.
Ze zitten inderdaad op het randje (ook dat vind ik tof... spelen met 'verboden' symbolen!). Stelletje gekke Britten...


caile1
Usericon van caile1
Posted 07-05-2002 11:24 by caile1 Wijzig reactieProfiel van caile1Quote dit berichthttp://asl.to/caile

Persoonlijk vind ik Nightwish nog altijd het beste. Luister maar eens naar de cd wishmaster.
Of is dit ook weer geen echte gothic metal?


schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 11:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind Nightwish geen steek met gothic te maken hebben.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen