|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: elend, hebben die een webpagina? of, ik wil wat meer te weten komen over die band. Heb 3 nummer kunnen vinden op Kazaa, en wil meer !! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: www.ioldanach.tk (redirect van mij naar: http://www.geocities.com/Athens/Oracle/4019/frames.html) Is een onofficiele fanpage, maar het beste wat ik ooit heb kunnen vinden. Verder hebben ze 4 CD's .Lecons de Ténèbres .Les Ténèbres du Dehors .The Umbersun (Au Tréfonds de Ténèbres) Deze drie cd's zijn Full Lenghts en ze hebben nog: Weeping Nights waar 3 nieuwe nummers op staan (die zeer klassiek georienteerd zijn) en 6 nummers van Les Ténèbres du Dehors maar dan zonder de mannenvocalen (geschreeuw dus) Bij www.displeased.nl liggen Lecons de Tenebres en Les Tenebres du Dehors voor 11.50 ... en das alles waar ik je mee kan helpen volgens mij PS. Elend heeft niks met Gothic te maken, het is erg duistere, klassiek georienteerde Darkwave. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 10-05-2002 15:24] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
jeuh das ich, ikon, cube like people, covenant. eigenlijk heerst new wave nog veel meer dan gothic en aanverwanten. lang leve de sisters |
|
Shellyz Raven |
|
new model army, faith and the muse |
|
Type O Negative al geweest? |
|
peter van staaaaaaaaaaaaaaal yes oeoeoeoeoeo ik wil zijn girlfriends girlfriend wel zijn |
|
LOL |
|
quote: Thnx ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik hoop niet dat ik nu bijdehand over ga komen, maar Paradise Lost is NIET de vader van de Gothic-metal, maar van de Doom-metal... PL is de 1e van de drie grote Peaceville bands... |
|
quote:Ik wil niet bijdehand overkomen, maar als iemand de vader van de doom metal is (vooral NIET Paradise Lost) is dat natuurlijk gewoon Black Sabbath. |
|
of the Beatles |
|
quote: ken alleen paradise lost en the wounded...... wat is die rest voor shit? |
|
paradise lost is inderdaad nog wel te pruimen.... vooral de plaat 'gothic' 'lost icon' enzo..... Ik, Wil Schuurman |
|
dat Beseech genoemd word is erg grappige muziek Sirenia is DE Gothic Metal cd die binnenkort gaat uitkomen Christus te paard heej, wat is die goed! Mortem Veland ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
trail of tears vinnik wel goede gothic-metal Love is a curse |
|
Moet dat gezeur over doom in dit topic? Het ging toch over gothic? |
|
quote: Moet dat gezeur over dat gezeur over Doom in dit topic. Het ging toch over Gothic? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: waar heeft het dan wel mee te maken.. want het heeft ook haast niks met metal te maken. |
|
quote: U heeft volkomen gelijk. Ahum, dan maar eens wat gothic bands opnoemen die ik kan waarderen : -Tristania -Wish -Lacuna Coil -The Sins of thy Beloved -The Wounded(ken er pas 1 nummer van("The Art of Grief"), omdat ik dacht dat het een kutband was. ) |
|
Kan iemand mij wat namen van bands die in dezelfde stijl muziek maken als: leatherstrip, wumpscut en BlutEngel? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Uiteraard, mijn favorieten: - Hocico - In Strict Confidence - VNV Nation - Assemblage 23 - Dulce Liquido - Grendel - Flesh Field - Feindflug - Angels & Agony - Sleepwalk - Absurd Minds - Neuroticfish [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 18-10-2003 2:18] no text supplied |
|
quote: L'ame Immortelle Clan of Xymox ? this user is dead |
|
quote: Clan of Xymox is toch meer gothrock/wave dan EBM/Dark Electro... no text supplied |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |