|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe groot is de kans dat Deicide ook daadwerkelijk komt opdagen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
OMFG!!! ANTAEUS? Heersch! Deicide? Kewl! Centinex? Kenniknie. Myshtic Shircle? Is this a fucking joke? I'm there! Het verplichte lijstje: - MBMarduk |
|
Centinex is wel thrashy . Ik ga waarschijnlijk ook wel dus -MBMarduk -TNightmare |
|
Volges mij kuisen Antaeus ginder de toiletten vanbinnen en vanbuiten uit met Mistic Circle Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Djeeeeeeezes Helmond?? Kut. Lekker ver van te voren bekend ook Fuck, hier moet ik ff over nadenken. Antaeus = . |
|
quote: Deicide - .. een keer gezien, is genoeg. Mystic Circle - .. idem Centinex - .. ? Antaeus - gaaf .. 14 euro + reiskosten en zuipkosten voor een wel hele gafe band... .. ben er nog niet uit |
|
waar de fuck ligt helmond? Deicide Wil die gasten nog steeds eens een keertje live zien! |
|
quote: Aan zee? |
|
www.locatienet.nl "Helmond" links invullen, "START" klikken en "Regio" selcteren. Is eigenlijk best dichtbij Eindhoven. 10min. met de trein. "HEL MOND" geddit? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-09-2002 11:51] |
|
quote: Dan zou IK zeuren dat het vervelend ver weg was . Helmond ligt ten oosten van Eindhoven, het heeft drie stations, dus eenieder die wel eens de stoptrein naar Venlo heeft genomen vanuit Eindhoven heeft zich afgevraagd "Zijn we nu NOG STEEDS in Helmond?!" |
|
als t doorgaat ...............ben ik er ook |
|
Helmond? Dan moet ik weer met de auto, kan ik weer niet drinken |
|
quote:Pffff . |
|
Hmm, Centinex is geloof ik een vrij saaie zweedse deathmetal band. Maar ik kan het verkeerd hebben. En Mystic Sukkels zuigt. Maar Goed, Antaeus is natuurlijk erg leuk, en Decide ook. Lastig. Helmond, ver weg... KUT! |
|
quote: Man je weet niet hoe zwaar mijn leven is! Maar ik denk wel dat ik op dat concert te vinden zal zijn jah, misschien kan ik die gekke broer van me nog wel meeslepen als Deicide komt |
|
exclusieve show.. haha deicide en antues staan ook in de 013 te tilburg dacht ik.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
08/11/2002 NL - EINDHOVEN - EFFENAAR. Dit staat op den Antaeus website En ik ben daar dus zeker te weten bij. Jezus mensen..we wonen in Nederland. In Nederland is niets ver!!! Ik ga gerust voor een gave band 3 uur in de trein zitten of wel meer!! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 03-09-2002 22:30] |
|
Da's NOG beter, 5min. fietsen! Bwuahahahahahh! Effe naar de Effenaar dus. |
|
Yo! Ik ben erg in de war hier en ik hoop dat iemand kan helpen. De Antaeus website zegt dat ze 8 nov in de Effenaar spelen. De Effenaar site heeft ze niet staan. Mijn 2 e-mails hebben ze ook niet beantwoord. Volgens andere sites (o.a. Deicide.com en Metalyssee) spelen ze in de Plato in Helmond op de 8ste en Metalyssee heeft mijn e-amil ook niet beantwoord. De flikkers van plato hebben nog geen website. Weet iemand waar ze nou precies gaan beuken? |
|
godverdomme, dat betekend dus dat Blood Red Throne helemaal niet meer naar Nederland komt. eikels |
|
http://www.plato.helmondweb.nl/ DAAR is de website van de "flikkers van de Plato", en daar heb ik de initiele informatie ook vandaan . [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-09-2002 14:58] |
|
quote: Oww man, thanx! Ik heb werkelijk alle "obvious places" afgezocht voor hun website zoals andere podiasites (effenaar, 013, w2, kade), Google enz... allemaal zonder resultaat. |
|
quote:06.11 - BRADFORD / RIO (UK) 07.11 - LONDON / MEAN FIDDLER (UK) 08.11 - HELLMOND / PLATO (NL) 09.11 - TRIER / EXIL (D) 11.11 - ESSEN / ZECHE CARL (D) 12.11 - PARIS / LA LOCOMOTIVE (FRA) 13.11 - AMNEVILLE / AFTER CLUB (FRA) 15.11 - ENGELSDORF / HELLRAISER (D) 19.11 - SALZBURG / ROCKHOUSE (A) 20.11 - LUDWIGSBURG / ROCK FABRIK (D) 21.11 - BRNO / SIMILASO (CZE) 22.11 - ROCLOW / RADIO KELLER (POL) 23.11 - WARSZAWA / PROXIMA (POL) 24.11 - BISCHOFSWERDA / EAST CLUB (D) 25.11 - PRATTELN / Z7 (CH) |
|
Het staat dus ook op de site van Plato (zie openingspost voor quote) en NIET op de site van de Effenaar. Dus... |
|
Nou snap ik er echt geen reet meer van: quote: Dit komt van Quintessence. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |