|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
als ze danb tegelijk spelen met deicide ga ik wel in de baroeg naar behemoth kijken |
|
Ik ga naar de W2 in Den Bosch. GVD METALYSEEEEEEEE |
|
Ja, dit staat ook een aantal posts hierboven ja . |
|
had ik dat al gepost???? of was het iemand anders, tsja, interne geheugen... Oud Vuil. |
|
meok govvedomme er eerst achter zien te komme waar HELL-mouth ligt..... ennuh... ga ff kijken of ik die Glenn Benton ff tegen het lijf kan lopen... lijpe gek! maar verder wordt dat wel flink denk ik!.... |
|
Nou ja, dan maar naar Deströyer 666 in Vera. Om de een of andere reden voel ik me nu flink besodemieterd. |
|
Ja, ik wil ook wel naar de Vera, zie ik dat ook eens. Dan heb ik echter wel een slaapplek nodig ben ik bang . |
|
Je kan waarschijnlijk wel bij ons pitten. Vera is trouwens wel een flinke klotezaal. Althans, da's mijn mening... |
|
Ik neem aan dat ik vanavond of morgen dan wel hoor of dat kan? Zou relaxed zijn . |
|
Vera is een heerschende zaal ! GOED geluid, fijn zaaltje, je kunt nog eens lekker achteraf relaxed staan en toch nog de band zien. |
|
quote:Ja, eerst even met meine freundin over hebben. Maar ik neem niet aan dat zij bezwaar maakt. Dan hoor je het morgen (of vanavond) wel. |
|
voor de mensen die speciaal voor anteus wilden komen heb ik redelijk goed nieuws... ze komen eind van het jaar toch naar Nederland!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ha, cool. Ik had de messen al op de polsen staan. |
|
hou de kerstavond in de goudvshal in iedergeval maar in de gaten Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ah vet Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:I believe U've got Mail. |
|
*kick* |
|
Ik haak af denk ik. Op de vrijdagavond moet ik gaan betalen voor mijn treinkaartje, en Deicide speelt waarschijnlijk later dan mijn laatste trein (net als Annihilator laatst, heb ik ook de helft moeten missen). |
|
jaa. Deicide! heers! ik ga kijken of ik kan.. Speelt Blood Red Throne dan ook of niet, die gasten spelen ook goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
Na al mijn ZM ervaring, verzuim ik het nog om te zoeken of ie al bestond... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Az, jij ziek ofzo? Is Deicide niet beneden je peil? (qua gitaar simpelheid) |
|
Ik wil het gewoon 1x live zien. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
En ik meen toch echt te hebben gelezen dat Antaeus niet naar Hellmond komt?? Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |