|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
VANAVOND!! WIE nog meer?? -MBMarduk + een zooi mensen |
|
Ikke niet. 14 pleuro is duur Zenial |
|
Ik & Azzie gaan ook light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
OMFG!!! DEICIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-11-2002 5:47] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tering zeg,15,50 euro en dan ook nog eens alle voorprogramma's missen.Ze zijn daar gek geworden met de prijzen.Deicide was wel erg gaaf!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
DEICIDE heerschte, geweldig. kwam ook een beetje door Azzie light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
HEUY!!!! Deicide was inderdaad vet!!!!morgen weer!!!! De prijzen worden inderdaad abnormaal....straks kunnen we alleen nog naar een gekopieerd dvd'tje kijken met zelfgemaakt bier....omdat het voor de rest te duur is gvd!!!!!!! |
|
Hey Heuy!!!!Morgen inderdaad weer.Kwam Tinus tegen en hij rijd zodat wij kunnen drinken Deicide en Behemoth samen in de Biebob Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zekers weer vet zuipen! Was gisteren een zeer gaaf optreden van Deicide! Alleen vond ik alles belachelijk duur. Entree 15,50 euro !!!!! En bier 1,50!!!!!!!!!!! Vind ik te gek voor woorden. MAarja........ Daarna nog verder gaan kloeken in roermond. En hub......vandaag eerst de azijn gaan trashen! Zodat we morgen weer totally brak in de auto zitten. |
|
Zoals wel vaker de laatste tijd,haha.Tjokkefoll Morgen mijn kater maar wegbangen bij DEICIDE Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! En dan weer kotsen tijdens het bangen net zoals afgelopen vrijdag |
|
Dat hoort nou eenmaal bij het leven van profi-alcoholist/horeca-hooligan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! DEICIDE WAS WEER VET!!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |