![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mailtje naar de Plato is verzonden. ![]() |
|
Ik ben dr.. :D ![]() |
|
Ik wil eigenlijk ook wel. Vuig zij dat Antaeus ook in 013 speelde? Wanneer is dit dan? Op de 013 site staat niets. ![]() |
|
Ik ga eg wel kijken, als het ff kan. ![]() |
|
Hmmz, dan ben ik er alsnog niet want in Groningen is diezelfde avond Destroyer666, Diabolic & Behemoth. Stuk dichterbij en ook heel vet ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Godver de godver!!! Wat is dat voor concertplanning ![]() ![]() |
|
Hmm, Groningen is voor mij wel dichtbij. ![]() Nou ja, we zien wel... ![]() |
|
destroyer heb ik al 3 x gezien... NOU EN?! ![]() ![]() |
|
Sja... ik vind het lam om naar Deströyer 66 te gaan terwijl ik liever Antaeus zie. ![]() ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens....alleen dat het me 40 Euro kost vind ik echt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Diabolic, Destroyer666 et. al. spelen ook in de W2 op Zondag 3 november. Ik ga ze maar dan zien. ![]() ![]() ![]() |
|
Er is geen Centinex topik, dus dan maar hier: quote: ![]() |
|
Geen reet aan tenzij blood red throne meedoet Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: ![]() |
|
http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote:Maar in Hellmond dus wel! ![]() ![]() |
|
Godver! ![]() ![]() ![]() 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
Wat is dat voor een gammel argument? "Maximaal 3 bands op de billing". ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Read again! "3 bands are forced to cancel their support". [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-09-2002 20:54] ![]() |
|
![]() ![]() Godver de godver! ![]() |
|
quote:Toch alleen hier: bradford london trier vosselaar paris ludwigsburg warszawa Of komen ze hier alle 6? Of juist niet? ![]() |
|
quote: Ik denk dat ze niet eens als publiek meegaan op die tour... ![]() ![]() |
|
Ik ben de kluts inmiddels helemaal kwijt...WIE SPELEN ER NU TOTAAL? ![]() |
|
In my opinion: Deicide Blood Red Throne Mystic Circle Damn, that's it? Ja, 3 bands op de billing idd... ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |