|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga je nog een keer wat doen aan de functionaliteiten van het forum? Zoeken, PM, etc.? |
|
Bij Firefox doet hij het niet goed, alles staat door elkaar. |
|
firefox 3.6? Goed refreshen CTRL-R of F5? |
|
quote:Vast wel. Geen idee nog wanneer. |
|
Weet niet hoe ZM eruit ziet aan de achterkant, maar ik zou je ook wel kunnen helpen. Niet op korte termijn, maar moet uiteindelijk wel lukken. Laat maar weten of je daar behoefte aan hebt. |
|
Hulp is altijd welkom. Het forum werkt gelukkig naar behoren maar technisch zou het wel een stuk netter en beter kunnen. Het forum kan ook best een aardige update gebruiken. Ook daar zijn grote stukken al 10 jaar oud en uit een tijd dat ik nog niet zo goed kon programmeren als nu (je leert aardig wat bij in zo'n periode). Maar goed het ontbreekt me nu vaak aan tijd, inspiratie en zin om het "even" overnieuw te doen . |
|
Snap ik. Ik ga er uiteraard geen honderden uren aan besteden, maar een functionaliteit als PM zou ik wel in korte tijd kunnen inbouwen denk ik. |
|
quote: Hij doet 't |
|
quote:Probleem met PM is momenteel de indeling van de bovenkant het forum. Die moet op de schop om PM een goed plekje te kunnen geven. De functionaliteit is dan zo gebouwd. |
|
Nou je het zegt, er is iets heel goed fout er komt met grote letters "bullet for my valentine" voorbij bovenaan. Op dat na is het prima in orde |
|
quote:??? Welke browser en welke pagina? |
|
quote:Frontpage, maar het komt omdat BFMV op fortarock staat (helaas) |
|
quote: Maar het overlapt het logo wel deels in FF 3.6 "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dat is de banner ... zucht |
|
:') |
|
Mooi! |
|
Ziet er goed uit die nieuwe FP ja. Ook veel bekende elementen die blijven, fijn! |
|
Ik zie nog geen nieuwe frontpage? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat was de (hele slechte) grap. Zou dacht ik gister online gaan als ik me de berichtgeving goed herinner. |
|
Ah, ik schrok al. Was wat fout gelopen met de migratie! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: |
|
Hoe lang duurt dit nog? Krijgen site en forum ook een responsive design? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: We zijn inmiddels een half jaar verder. Ik heb ondertussen ook geen antwoord gekregen op mijn vragen. Wat is de huidige stand van zaken? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: we hebben een frontpage. signature |
|
quote: Dit is geen antwoord op mijn vraag. Er zou een nieuwe frontpage (in Wordpress) en een nieuw forum (tot op heden onbekend met welke software) komen. Er is door iPim al een preview van vrijgegeven. Nogmaals dezelfde vraag; wat is de huidige stand van zaken? Wanneer kunnen we één en ander online verwachten? ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Volgende pagina |