IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Haren, kapsels, haar, kapper en nog meer topic Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 20-03-2010 13:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zo, ja. Dus. Ik wil naar de kapper, alleen ben ik nog nóóit tevreden van de kapper terug gekomen. Vond het altijd te kort, ze deden niet wat ik wilde, en nu heb wil ik toch wat anders, en dan weet ik niet eens wat!

Oftewel, post hier je haar-perikelen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2010 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat ene toeval .. ben vanochtend naar de kapper gegaan, alles lekker kort nu .. weg lang haar


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 13:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 13:57 schreef Jenje het volgende:
Wat ene toeval .. ben vanochtend naar de kapper gegaan, alles lekker kort nu .. weg lang haar
Goed bezig. Lang haar is zooo 2009. En gewoon zelf je haar doen Silence, kan je doen wat je zelf wilt. Gewoon een kappercursus volgen. Beetje bijbeunen bij anderen en wel doen wat je klanten zeggen, gat in de markt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2010 14:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Doe het in laagjes Silence!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2010 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

highlights he .. higlights


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm.. Ik heb Silence al eens in het echt gezien, da's een behoorlijke highlight van zichzelf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2010 14:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vieze oude man!


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-03-2010 14:03 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Heb het laatst ook in laagjes laten knippen, best tevreden over. Vriendlief heeft er een verfje in gedaan en klaar.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:03 schreef Schaep het volgende:
Vieze oude man!
O absoluut.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-03-2010 14:07 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:02 schreef bastianus het volgende:
Hmm.. Ik heb Silence al eens in het echt gezien, da's een behoorlijke highlight van zichzelf.


En het was niet eens zomer. Dan is het nog wat meer.

quote:
Op 20 March 2010 14:00 schreef Schaep het volgende:
Doe het in laagjes Silence!
Ik neig er naar, nu mezelf nog echt overtuigen. En je hebt allerlei soorten laagjes. Opzij, van achter, van voor. Mmz.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2010 14:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Vieze ouwe man
Een vrouw stapt van haar fiets
Het zadel is nog warm
Als hij uit het niets
Uit een portiek opduikt
Met zijn kromme benen naar de fiets toeloopt
En aan het zadel ruikt
Ruikt

Laagjes opzij!

Edit: Nee, van achter!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-03-2010 14:09]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hoe weet Schaep dat ik kromme benen heb?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-03-2010 14:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Beuh, kappers. Dan zullen ze mijn gezicht wel even naar voren halen en dan gaat er een föhn door je haar heen en dan zit je haar als Bon Jovi en dan kom je thuis en mag je het eerst weer normaal maken.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-03-2010 14:13 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 13:57 schreef Jenje het volgende:
Wat ene toeval .. ben vanochtend naar de kapper gegaan, alles lekker kort nu .. weg lang haar

Foto!

Ik verf mijn haar niet meer en laat het af en toe bijpunten door een kapster die meedenkt en het niet waagt je haar te verneuken. Alleen een paar laagjes die om mijn gezicht vallen en verder gewoon recht, ziet er anders niet uit met zulk steil haar. Het groeit alsof ik het Pokon voer, het zit nu eigenlijk altijd prima en glimt als een spiegel.

Ik zit nu op een werkplek met jonge collega 's die net kinderen hebben. Plotselinge transformatie: kort pottenkapsel, dikke reet in een vormeloze Miss Etam broek, bril + windjack. Keurig volgens een of andere ongeschreven regel. Bah!


Verrassend triviaal


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2010 14:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ben gelukkig nog nooit bij een "echte" kapper geweest (nooit voor betaald dus), m'n ma was kapster en die knipt het 1 x per jaar. Normaal gesproken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:13 schreef Ohneschwanz het volgende:
Foto!

Ik verf mijn haar niet meer en laat het af en toe bijpunten door een kapster die meedenkt en het niet waagt je haar te verneuken. Alleen een paar laagjes die om mijn gezicht vallen en verder gewoon recht, ziet er anders niet uit met zulk steil haar. Het groeit alsof ik het Pokon voer, het zit nu eigenlijk altijd prima en glimt als een spiegel.

Ik zit nu op een werkplek met jonge collega 's die net kinderen hebben. Plotselinge transformatie: kort pottenkapsel, dikke reet in een vormeloze Miss Etam broek, bril + windjack. Keurig volgens een of andere ongeschreven regel. Bah!
Niks mis met dikke reten. Maar wel liever in een legging ofzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2010 14:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 March 2010 14:13 schreef Ohneschwanz het volgende:

Ik zit nu op een werkplek met jonge collega 's die net kinderen hebben. Plotselinge transformatie: kort pottenkapsel, dikke reet in een vormeloze Miss Etam broek, bril + windjack. Keurig volgens een of andere ongeschreven regel. Bah!


Ja, wat is dat toch...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:13 schreef bokaj het volgende:
Beuh, kappers. Dan zullen ze mijn gezicht wel even naar voren halen en dan gaat er een föhn door je haar heen en dan zit je haar als Bon Jovi en dan kom je thuis en mag je het eerst weer normaal maken.
Haha. Ik zie jou al bij de kapper zitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-03-2010 14:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:13 schreef Ohneschwanz het volgende:Ik zit nu op een werkplek met jonge collega 's die net kinderen hebben. Plotselinge transformatie: kort pottenkapsel, dikke reet in een vormeloze Miss Etam broek, bril + windjack. Keurig volgens een of andere ongeschreven regel. Bah!
Dat vraag ik me ook altijd af, lang haar is toch veel mooier.

Als je het maar lang laat, Silence.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-03-2010 14:16 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:15 schreef bastianus het volgende:
Niks mis met dikke reten. Maar wel liever in een legging ofzo.

Die hebben we ook op de werkvloer. Het rookt Belinda menthol sigaretten, heeft een uitgelopen dolfijnentattoo op het theezakje en als ze bukt, dan zie je de cellulitis door de legging schijnen.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind kort haar bij vrouwen ook vaak mooi, mits ze er het gezicht voor hebben. Het staat niet iedereen. En die vormloze kledingstijl snap ik ook nooit zo, die Michelin-style zeg maar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:16 schreef Ohneschwanz het volgende:
Die hebben we ook op de werkvloer. Het rookt Belinda menthol sigaretten, heeft een uitgelopen dolfijnentattoo op het theezakje en als ze bukt, dan zie je de cellulitis door de legging schijnen.
Werk jij bij de Zeeman ofzo? Cellulitis is wel jammer, ik vrees dat jij met dikke reten van die vormeloze types bedoelt die op alle fronten dik zijn. Ik heb het meer over het J-lo-type.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-03-2010 14:19]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-03-2010 14:19 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Haha. Nee. Bij een samenwerkingsverband van gemeenten. Het administratieve personeel is eh.. soms een beetje stereotype.
Mijn directe collega 's zijn gelukkig enigszins normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 20-03-2010 14:20]


Verrassend triviaal


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-03-2010 14:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 14:16 schreef bokaj het volgende:
Als je het maar lang laat, Silence.
Dat is een ding dat zeker is, en ik wil het ook blond houden. En liever ook geen pony, of ponny. Ik houd niet van ponny's, of pony's in de wei, dus hoef ik ook geen pony, of ponny op mijn hoofd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2010 14:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik dacht dat ik ook niet van pony's hield. Maar ik heb onlangs een verwaarloosde Shetlander gekregen en da's echt een te gek beest. Superveel karakter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2010 14:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 20 March 2010 13:56 schreef Silence het volgende:
Zo, ja. Dus. Ik wil naar de kapper, alleen ben ik nog nóóit tevreden van de kapper terug gekomen. Vond het altijd te kort, ze deden niet wat ik wilde, en nu heb wil ik toch wat anders, en dan weet ik niet eens wat!

Oftewel, post hier je haar-perikelen.


Sommige kapsalons hebben toch wel van die software waar ze je foto eerst weergeven met verschillende kapsels.
Misschien eens naar opzoek gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen