|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is toch wel een andere meur... Edit. Die van oude etensresten die aan het rotten zijn tussen tanden... [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 11-08-2020 12:33] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Minder last van ook op 1.5m. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Laatst een mixjoint gehaald bij de shop, en echt interplanetair stoned. Maar dat was dus van de combi wiet/tabak, en niet enkel de wiet. |
|
En nu? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nu aan een droge boterham met pindakaas. |
|
Lijkt me behoorlijk stinken als je dat aansteekt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Schiet niet op, alleen met roggebrood trek je geen valse lucht. |
|
1 plak roggebrood is zeker 4 euro bij jouw bakker? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Even normaal doen tegen mijn bakker. |
|
Als jouw bakker normale prijzen gaat hanteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tabakker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pitabakker Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Inmiddels 5 dagen, 16 uur en 34 minuten gestopt. Valt me tot nu toe allemaal wel mee, al mis ik die paar keer dat ik 5 minuten buiten kon gaan zitten om héél even te ontsnappen aan die 5-jarige spraakwaterval annex wervelwind wel heel erg. Op momenten wel lastig vol te houden, maar fuck het, als ik nu niet doorzet kan ik ditzelfde straks nóg een keer doen. Wil er nu eindelijk eens definitief vanaf. Al wel eerder gestopt geweest maar bij de eerste de beste tegenslag (de vorige keer was bv een miskraam) zo weer aan het roken begonnen. Zonder hulpmiddelen overigens. Kijken hoever ik kom. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
al bijna 9 maanden rookvrij, zie ik nu. waarom ik het ooit gedaan heb, zonde van het geld, zeg. zat jij niet aan de e-sigaret, ethereal? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ik heb de cigarillo ontdekt, valt onder ander accijnzen en daarom stuk goedkoper Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel poosje gebruikt idd, maar toch teveel gedoe met vloeistoffen, batterijen, brandertjes, lekkende tankjes, laat maar. Nog een hele koffer met die prut staan maar nu maar gewoon zonder hulpmiddelen van de peukies af. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Een mexicaanse sigaret met parkinson? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Blijven doen. Ik ga ook nog steeds met de rokende collega's naar buiten. Het "vijf minuten weg zijn van de rest"-gevoel hoeft niet per se aan roken gekoppeld te zijn, al dacht ik lang anders. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Grote kans dat de rest er ook content mee is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Doe ik af en toe ook wel, maar voelt dan niet geheel relaxed, hehe... Ach, verder moet ik niet klagen, al met al valt het me wel mee. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gisteren dacht ik zowaar even dat de shag goedkoper was geworden bij AH. Bleek dat het vanaf deze week in het kader van het ontmoedigingsbeleid wettelijk niet meer is toegestaan om koopzegels te verstrekken op rookwaren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wende vlot bij mij, zal bij jou vast ook zo gaan. Goed bezig man. |
|
quote: Dik twee weken inmiddels, gaat eigenlijk prima, weinig last meer al heb ik nog geen druppel alcohol gehad. Wel roze koeken, hallo 4 extra kilo's op de pens... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tijdens pilzen is het altijd lastig, dus let daar mee op. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |