|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vergeten niet dat relaxen heel erg goed is voor je hart |
|
tot een bepaalde mate. Trouwens misschien voelt het relaxed om te roken, je hart gaat er volgens mij zelfs sneller van kloppen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-04-2010 15:26] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik bedenk me net dat ik al twee weken niet gerookt heb Ik mis het.. |
|
Ik heb maandagavond mijn laatste peuk uitgedrukt. Ik had het erover op het werk en ik zei dat ik vermoedde dat het voor mij binnenkort wel weer even klaar was met al het gerook, toen 's avonds het pakje leeg was dacht ik van 'tsja, als ik er maar meteen een punt van maak, dan hoef ik nu ook niet de deur uit om nieuwe te kopen'. Het stoppen is het probleem niet eens, dat gaat me vrij eenvoudig af, het is voor mij letterlijk een kwestie van het gewoon niet doen. Het probleem is wel dat ik na voorgaande serieuze stoppogingen steevast na een maand of vier, vijf dacht van 'hm, nu kan er wel weer een keer een sigaret gerookt worden'. Dat gebeurt dan, waarna een - meestal vrij korte - periode van 'af een toe een sigaret roken' volgt, tot ik weer de denkfout maak van 'kom, ik koop weer eens een pakje'. Maat houden lukt dan niet, ik vind het makkelijker om helemaal niks te roken dan om het bij drie sigaretten per dag te houden. Eigenlijk moet ik nou verder ook gewoon mijn mond houden met mijn drieënhalve dag, maar goed, we zien wel weer waar het schip strandt. Oja, stoppen met roken komt per 01-01-2011 in het basispakket van de zorgverzekering te zitten: http://www.nu.nl/economie/2402816/stoppen-met-roken-iedereen-vergoed.html Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Misschien tijd om een eigen kliniek op te richten dan. Mensen mogen bij mij gewoon een peuk opsteken en zodra ze inhaleren stomp ik ze in de maag. Dat een paar keer en de gezellige associaties met roken verdwijnen als sneeuw voor de zon. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik rook nog steeds alleen op feesten en partijen, en steek thuis alleen nog sporadisch de pijp op, en dat is het wel. Bevalt me prima zo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
deze week n a jaren JPS rood en blauwe Gauloises overgestapt op Van Nelle zware shag, bevalt me na al die jaren weer prima |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik rook sporadisch sigaretten en af en toe een sjekkie als ik de gelegenheid heb (BIETSERT!), maar kan nog niet van de sigaren afblijven, dat is wel dagelijks. Maar ik heb niet meer die tijdsafhankelijkheid qua verslaving, dat vind ik wel erg prettig. Boeiender |
|
Laatste tijd aan de Indica en NLX. Stevige wiet maar je bent niet compleet van de planeet na 1 joint. Hoeveel gooit de zm-er eigenlijk gemiddeld in z'n joint? Ik draai er 2 uit 1 gram. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik rook meestal purple. Lekkere smaak en je kan er veel in doen zonder dat je vergeet wat je ook al weer dacht. Iemand de nieuwe Gauloises shag al geprobeerd? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik smook(te) altijd hasj; hoe zwarter en zachter hoe beter, Aghaans/Pakistaans spul dus. |
|
quote: Ik denk toch zeker 6 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Prima shag. Smaakt een stuk beter dan het gros van de goedkope troep die er te krijgen is. |
|
quote:Dude wtf? Je draait er 6 uit een gram? Van zo'n stickie voel ik weinig, denk ik. =/ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Zo. ik ben sinds gister avond gestopt Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Waarmee? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Roken natuurlijk Uitgebrand. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Houd het eerst maar eens een maandje of twee vol en post het dan nog maar een keer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik heb wel es gehoord en gemerkt dat voor wiet een soort omgekeerde "gewenning" geldt als bij alcohol. Oftewel, hoe meer je hebt geblowt in je leven hoe minder je nodig hebt om stoned/high te worden. Je ziet ook vaak dat het jonkies eigenlijk niet lukt om relaxed stoned te worden... ik heb zelf echt absurd weinig nodig om relaxed stoned te worden. |
|
Dus volgens die theorie, ben je niet meer verslaafd als je maar lang en vaak genoeg blowd? Op een gegeven moment heb je niks meer nodig om stoned te worden/zijn. (Obelix effect) Ik rook trouwens vast; Zware Van Nelle. Wiet once in a while. Zaterdag bijvoorbeeld nog, niet relaxend, maar het gebeurt eigenlijk ook alleen als ik bier op heb. Slechte combinatie. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 19-01-2011 12:21] |
|
Wietverslaving is een heel ander verhaal, daar heb ik het hier niet over en als je in a-relaxte omstandigheden gaat blowen ben je sowieso helemaal verkeerd bezig vind ik. Een ervaren mediteerder heeft ook veel minder "trigger" nodig om in trance te raken dan een beginner dus zo gek is het principe toch niet? Mss is dat ook wel het punt: een ervaren blower weet beter hoe, wat, wanneer, waar, met wie etc. je een jointje moet opsteken en bereikt dus sneller het gewenste effect. Dit geldt voor mij althans... ik blow trouwens alleen met m'n vriendin en alleen als er niemand anders bij is; Jointje, filmpje, kaasplankje, muziekje, vrijpartij etc. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |