|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Oja, sinds maandag gestopt. Mis het niet. Voel me een stuk energieker. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
|
|
Bijna alle tabak is weer duurder geworden. Bijna negen Euro voor een pakje Van Nelle. Ik zie bij elke prijsstijging mensen weer wisselen naar een ander merk shag. |
|
quote:Nou, dan betaal je maarliefst 20 cent voor een cigaret! Net zo veel als een glas frisdrank. |
|
quote: Zit er op frisdrank ook accijns? Nee? Wat een belachelijke vergelijking dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou, diesel dan. Glas diesel ongeveer 20 cent..? Dat en de rest van de week even geen Al Capone's meer. Eerst even mijn longen en voorhoofd leegniezen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Volgens mij wel een paar cent per liter, maar in ieder geval niet in vergelijkbare mate. Ik vind de frustratie die het bij sommige rokers opwekt alleen wat overdreven, maar dat zal wel komen doordat ik de waarde die zij aan hun (nog steeds goedkope) hobby hechten niet goed begrijp, dus ik moet je gelijk geven. Het was meer relativerend bedoeld. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-03-2013 16:01] |
|
De frustratie zit hem niet zozeer in het feit dat men het duur vindt maar in het feit dat de prijsverhogingen elkaar in snel tempo opvolgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Oké, dat wist ik niet. Ik had me er niet mee moeten bemoeien. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-03-2013 16:15] |
|
Nou, je mag je er best mee bemoeien hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hier ook weer geswitched. Niet eens zozeer vanwege de prijs, maar 37.5 grame shag in een pakje javaanse jongens 3/4, ik vind het waardeloos. Is gewoon veel te snel op. Nu john player special zware shag. 7 euro 20 voor 50 gram. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
door dat 3/4 zou er toch een lichtje moeten gaan branden. |
|
Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dan koop je toch gewoon twee pakjes, of is het dan weer te veel? |
|
2 x 3/4 = 1.5 |
|
De zooi is gewoon bloemetjes duur. Stoppen is het enige antwoord. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: True. Roken is voor onzekere homo's. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Hoi, neuken? Eventueel, misschien? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 24-03-2013 0:21] |
|
Hmm, de Olifant Fantjes Brasil zijn echt te fijn. Boeiender |
|
Hier nog altijd peter stuyvesant I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Sigaretten alleen op vakantie / festival. En shag alleen gebietst bij Herrie. Boeiender |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kijken rokers ook wel eens naar hun eigen vingers zonder dat zelf vies te vinden? Een kennis van me wilde laatst voor ons (ikzelf plus een maat) gaan koken, maar ten eerste vertrouw ik een roker niet wat smaak betreft en ten tweede waren zijn vingers bedekt met een bruine aanslag van dat roken. Natuurlijk geen smoes gebruikt maar gewoon gezegd dat ik geen eten van hem blief waar hij met zijn vingers aan heeft gezeten. Die kennis wil me nu niet meer zien want hij was beledigd. Ach ja, een verslaafde minder of meer in mijn kennissenkring boeit me verder ook niet. |
|
quote:Ja, altijd. quote:Daar heb ik nog nooit klachten over gehad als ik voor andere mensen kook. quote:Eerst de handen wassen. Nicotine blijft inderdaad aan je vingers zitten. Ik heb echter geen idee of het de smaak van het eten beïnvloed. Ik vraag mij af of ze in bijvoorbeeld restaurants daar eisen aan stellen. Ik zie nog wel eens rokend personeel bij de achteruitgang van een restaurant. quote:Pfff, van mij had jij mogen koken, dan was ik wel af. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |