|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hetgene dat in de volksmond 'extreem-rechts' heet is dan in werkelijkheid ook flink links; Alleen nationaal- ipv internationaalgericht [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-01-2010 22:20] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nieuw flinks noemt mijn vader dat inderdaad altijd. Leuk je weer eens te lezen trouwens. Edit: Kwamen wij ook niet al eens tot de conclusie dat de programma's van SP en NSDAP opvallend veel overeenkomsten vertoonden? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-01-2010 22:36] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Er zijn echter ook enkele cruciale verschillen die elke afgewogen vergelijking zullen overheersen. Ik kan trouwens ook zo honderd overeenkomsten tussen jouw en Hitler opnoemen. |
|
quote: Ik denk dat ik niet overdrijf wanneer ik zeg hetzelfde ongeveer als de AFA: eenzijdig alleen vanuit een andere politiek extreme visie (die ik en velen met mij evenmin delen). Wat dat betreft ben ik eigenlijk niet zo blij met steun uit de rechts-extreme hoek. Maar goed, inmiddels begrijp ik dat de eerste interviews met Hub & Heuy ook zijn gedaan; ik hoop dat die journalisten de kern van het gesprek goed doen uitkomen en niet te veel selectief weglaten voor de sensatie, maar gewoon een eerlijk beeld schetsen. Ik heb ook zo'n vermoeden dat de dreigende confrontatie tussen links en rechts de grote oorzaak is van het afblazen in Roermond gezien de stilte van politici in deze. Ach, wat de AFA tot nu toe heeft bereikt is denk ik een hoop ergernis bij anderen (niet alleen hun politieke tegenstanders) en een gestegen verkoop van Temnozor-CD. Misschien kan er van die gestegen verkopen een kaartje uit Moskou naar Nijmegen af? (ge-edit: even bold weghalen wat ik met deze tijdelijke Mac vaak heb) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 06-01-2010 10:20] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ennnnn GO ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zo weinig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nou. Hitler was behoorlijk "links" en de SP is ook behoorlijk nationalistisch op sommige punten. Zo rechts als de NSDAP in mijn geschiedenisboekjes werd afgeschilderd waren ze in elk geval niet. Het was vooral een arbeidersbeweging, die b.v. veel meer overeenkomst vertoont met de NVU in Nederland. SP en NVU zit, op de jodenhaat na bij de NVU, echt niet zoveel verschil in qua partijprogramma. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vanaf 4.50 min. ongeveer: http://www.bnn.nl/page/sophieop3/d0996081ed63708051411893e2ece444 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zou antifa hier aanstoot aan nemen? signature |
|
Is dat Amon? |
|
quote: No comment signature |
|
signature |
|
drug free....? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-01-2010 1:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
was Hitler een dopehead? signature |
|
zeker wel, hij kreeg aardig wat meth, voor een aantal kwaaltjes, maar veel van zn kwaaltjes waren ook weer drugs gerelateerd hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Fascisme blijks inderdaad steeds meer links te zijn hij leefde in een bunker, kon zijn vrouw niet bevredigen, had maar 1 teelbal, ... eigenlijk wel zaken die je meer in de marginaliteit (extreem linkse) kant van de maatschappij terugvindt inderdaad signature |
|
mwa speed komt denk bij beide extremen veel voor, misschien bij extreem rechts nog meer. Hij was wel weer erg "cultureel" met zn schilderijen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-01-2010 1:21] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
speed is inderdaad universeel cultureel was hij wel, schilderijen, en tags!? signature |
|
quote: :') Als jullie grootouders zijn schilderijen hadden gekocht, was dit nooit gebeurd! |
|
quote: hij voelde zich miskend, zo loop je schade op. Kijk naar Hans Van Temse signature |
|
quote:Haha, ik stel me een aflevering van "Tussen kunst en kitsch" voor. Gefeliciteerd mevrouwtje.... |
|
Erg grappig; na de brief van de AIVD heeft de AFA een open brief aan de AIVD op haar site geplaatst: quote: Haha, precies dezelfde argumenten die ze bij Temnozor van de tafel veegden... - feitelijke onjuistheden - inbreuk op vrije meningsuiting en vereniging Dit gaat nog leuk worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het is altijd al best vermakelijk hoor. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Oh mijn god wat een stelletje aartshypocrieten zijn het zeg! Zouden ze dit zelf niet door hebben denk je? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |