|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat het wel helemaal goed met je? Misschien is het beter voor als je eens met een psychiater gaat praten. Kolere, dat trekt zelfs mijn popcorn niet. |
|
quote: Ja hoor, bedankt voor 't vragen! MediaPlayer |
|
Ja duidelijke provocatie van de verslaggever weer dus volkomen terecht dat de klimaatwappies opnieuw aanvielen. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 12-11-2023 22:20] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
PowNed. MediaPlayer |
|
Jij bent duidelijk door je argumenten heen. En oh. Klimaatwappies. Antifa-gekken. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Follow your leader. |
|
Aldus de deugfasciste. Het is lekker onaneren op een poster van Frans Timmermans zeker? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Het zegt toch wel wat over je wereldbeeld wanneer Timmerfrans jouw indruk is van een op en top linkse rakker. MediaPlayer |
|
Het zegt toch wel wat over je wereldbeeld als je gaat ontkennen dat die vetklep geen linkse rakker is, op en top doet helemaal niet terzake. Maar het is duidelijk. Je onaneert liever op een poster van Jesse Klaver. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
volgens mij is het "met" een poster. Grammaticaal gezien dan. signature |
|
Letterlijk gezien kan op wel. Raar. Maar kan volgens mij wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |