|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-02-2012 12:08] |
|
Exact. |
|
quote: Die linkse rakkers willen gewoon één zijn met de natuur, snap dat dan. Ze dragen een deel zelfs met zich mee. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-10-2011 18:16] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-02-2012 12:07] |
|
quote: 100% Antifa signature |
|
https://nieuwrechts.nl/95043-antifa-beukt-powned-verslaggever-waarom-gebruiken-jullie-altijd-geweld Het extreemlinkse tuig laat zich weer eens van hun beste kant zien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tuig vind je overal, waarom zou rechts een monopolie moeten hebben op uitschot? signature |
|
Zeker. Maar geen idee. Links claimt wel vaak een patent op fatsoen te hebben terwijl vaak het tegendeel waar is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat maak jij ervan omdat dat lekker past in je wensdenkwereldbeeld. Godsamme wat een verbaal gekneus weer de laatste weken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Heb ik je vriendjes beledigd of speelt je bierpakket je parten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja. Dat is het. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Alsof Powned enigszins lekker journalistiek bezig is. Verslaggever is een groot woord. Uiteindelijk staat hij daar meer te provoceren met zijn vragen. Iets wat duidelijk van hem de bedoeling is gezien hij zo nu en dan in de camera kijkt en er wat lacherig bijstaat en een houding heeft van kijk mij eens even. Niet om geweld goed te praten maar die verslaggever is gewoon een lul. bub |
|
Ik heb nergens beweert dat het geen lul is. Maar hij stond met de ene droeftoeter te praten en de andere droeftoeter begint zonder aanleiding te meppen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De aanleiding komt door de grootste droeftoeter zelf, de verslaggever, ivm zijn provocerend gedrag. bub |
|
Er was helemaal geen aanleiding om te gaan meppen. ALs hier een aanleiding was om te meppen kun je iedereen die je op straat tegen komt wel een paar patsen verkopen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Fatsoen hebben betekend juist dat je Nazi tuig niet laat lopen. |
|
quote: En nu zit je vader in een rolstoel? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Filmpje is exact conform verwachting verlopen. Chapeau allen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik ga niet eens kijken. Ik weet nou wel zo ongeveer wat er te zien is. Ik sla over. Ik heb me al een tijdje geleden voorgenomen om geen filmpjes meer te kijken die ik helemaal niet wil zien. Ik ben volgens mij ook zo ongeveer de enige ter wereld die bij een ongeluk op de snelweg helemaal niet wil kijken, laat staan een foto nemen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Volgens dat artikel (die heb je wel gelezen, toch?) was de NVU (Nederlandse Volks-Unie) daar aanwezig, een extreem rechtse neo-nazi vereniging. Maar jij gaat ons vast vertellen dat het niks met nazi's te doen heeft en dat dat NVU tuig eigenlijk allemaal "bezorgde burgers" zijn of zo. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Volks-Unie Stakker. [Dit bericht is gewijzigd door Rachel_Windsor op 07-11-2023 19:52] |
|
Je bleef voor de verandering een keer wel bij de inhoud van het artikel. Knap hoor knul. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat je het voor nazi's opneemt. Mag ik je voorstellen om je leider te volgen? [Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 08-11-2023 1:47] MediaPlayer |
|
quote: Wie geeft wat toe? Een amoebe met downsyndroom heeft een beter beoordelingsvermogen dan jij ooit zult krijgen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |