IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Antifa Vorige pagina | Volgende pagina
Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 02-10-2011 16:47 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-02-2012 12:08]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-10-2011 16:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Exact.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-10-2011 16:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 16:38 schreef Vargen666 het volgende:
Liever kaal dan bacteriehaar!


Inderdaad.

Ik vind dan ook dat het omgedraaid moet worden: bacteriehaar is voor rechtse rakkers en kaal is voor linkse idealisten.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 02-10-2011 16:56]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-10-2011 18:15 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 16:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Inderdaad.

Ik vind dan ook dat het omgedraaid moet worden: bacteriehaar is voor rechtse rakkers en kaal is voor linkse idealisten.


Die linkse rakkers willen gewoon één zijn met de natuur, snap dat dan.
Ze dragen een deel zelfs met zich mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-10-2011 18:16]


 


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 02-10-2011 19:26 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 15-02-2012 12:07]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-07-2016 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 18:15 schreef Forever After het volgende:
Die linkse rakkers willen gewoon één zijn met de natuur, snap dat dan.
Ze dragen een deel zelfs met zich mee.





100% Antifa


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 16:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://nieuwrechts.nl/95043-antifa-beukt-powned-verslaggever-waarom-gebruiken-jullie-altijd-geweld

Het extreemlinkse tuig laat zich weer eens van hun beste kant zien.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-11-2023 17:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Tuig vind je overal, waarom zou rechts een monopolie moeten hebben op uitschot?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 17:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zeker. Maar geen idee. Links claimt wel vaak een patent op fatsoen te hebben terwijl vaak het tegendeel waar is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 05-11-2023 19:07 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2023 17:20 schreef Natural Disaster het volgende:
Zeker. Maar geen idee. Links claimt wel vaak een patent op fatsoen te hebben terwijl vaak het tegendeel waar is.




Dat maak jij ervan omdat dat lekker past in je wensdenkwereldbeeld. Godsamme wat een verbaal gekneus weer de laatste weken.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 20:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Heb ik je vriendjes beledigd of speelt je bierpakket je parten?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 05-11-2023 21:09 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2023 20:14 schreef Natural Disaster het volgende:
Heb ik je vriendjes beledigd of speelt je bierpakket je parten?




Ja. Dat is het.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 21:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-11-2023 21:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2023 16:30 schreef Natural Disaster het volgende:
https://nieuwrechts.nl/95043-antifa-beukt-powned-verslaggever-waarom-gebruiken-jullie-altijd-geweld

Het extreemlinkse tuig laat zich weer eens van hun beste kant zien.




Alsof Powned enigszins lekker journalistiek bezig is.
Verslaggever is een groot woord.
Uiteindelijk staat hij daar meer te provoceren met zijn vragen.
Iets wat duidelijk van hem de bedoeling is gezien hij zo nu en dan in de camera kijkt en er wat lacherig bijstaat en een houding heeft van kijk mij eens even.

Niet om geweld goed te praten maar die verslaggever is gewoon een lul.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 21:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik heb nergens beweert dat het geen lul is.

Maar hij stond met de ene droeftoeter te praten en de andere droeftoeter begint zonder aanleiding te meppen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-11-2023 21:55 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2023 21:47 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik heb nergens beweert dat het geen lul is.

Maar hij stond met de ene droeftoeter te praten en de andere droeftoeter begint zonder aanleiding te meppen.




De aanleiding komt door de grootste droeftoeter zelf, de verslaggever, ivm zijn provocerend gedrag.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2023 21:59 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Er was helemaal geen aanleiding om te gaan meppen.

ALs hier een aanleiding was om te meppen kun je iedereen die je op straat tegen komt wel een paar patsen verkopen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 06-11-2023 18:12 by Rachel_Windsor Wijzig reactieProfiel van Rachel_WindsorQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2023 17:20 schreef Natural Disaster het volgende:
Zeker. Maar geen idee. Links claimt wel vaak een patent op fatsoen te hebben terwijl vaak het tegendeel waar is.




Fatsoen hebben betekend juist dat je Nazi tuig niet laat lopen.



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 06-11-2023 19:00 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2023 18:12 schreef Rachel_Windsor het volgende:
Fatsoen hebben betekend juist dat je Nazi tuig niet laat lopen.


En nu zit je vader in een rolstoel?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 06-11-2023 19:17 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Filmpje is exact conform verwachting verlopen. Chapeau allen.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-11-2023 19:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik ga niet eens kijken.

Ik weet nou wel zo ongeveer wat er te zien is. Ik sla over. Ik heb me al een tijdje geleden voorgenomen om geen filmpjes meer te kijken die ik helemaal niet wil zien.

Ik ben volgens mij ook zo ongeveer de enige ter wereld die bij een ongeluk op de snelweg helemaal niet wil kijken, laat staan een foto nemen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Rachel_Windsor
Usericon van Rachel_Windsor
Posted 07-11-2023 19:51 by Rachel_Windsor Wijzig reactieProfiel van Rachel_WindsorQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2023 19:00 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
En nu zit je vader in een rolstoel?


Volgens dat artikel (die heb je wel gelezen, toch?) was de NVU (Nederlandse Volks-Unie) daar aanwezig, een extreem rechtse neo-nazi vereniging. Maar jij gaat ons vast vertellen dat het niks met nazi's te doen heeft en dat dat NVU tuig eigenlijk allemaal "bezorgde burgers" zijn of zo.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Volks-Unie

Stakker.



[Dit bericht is gewijzigd door Rachel_Windsor op 07-11-2023 19:52]



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 07-11-2023 21:23 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Je bleef voor de verandering een keer wel bij de inhoud van het artikel.

Knap hoor knul.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 08-11-2023 1:46 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Fijn dat je eindelijk toegeeft dat je het voor nazi's opneemt.

Mag ik je voorstellen om je leider te volgen?

[Dit bericht is gewijzigd door MediaPlayer op 08-11-2023 1:47]


MediaPlayer


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-11-2023 15:46 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2023 1:46 schreef MediaPlayer het volgende:
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat je het voor nazi's opneemt.

Mag ik je voorstellen om je leider te volgen?

Wie geeft wat toe?

Een amoebe met downsyndroom heeft een beter beoordelingsvermogen dan jij ooit zult krijgen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen