|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-06-2010 20:55] |
|
Klinkt goed! Vorig jaar was erg gezellig. |
|
DUIMEN GODVERDOEME!!! |
|
quote: Wa denkte gij da'k merrege doe? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
zou zonde zijn als dit geniale festival geen doorgang kan vinden door 1 of 2 dwarsliggers over het volume! vorig jaar was te gek! |
|
Dit jaar vast en zeker weer aanwezig, 2 jaar geleden werd het een beetje verpest door de ruziezoekers daar. Maar lijkt me een mooie opwarmer voor mijn verjaardag |
|
quote: En hoe is het afgelopen met de gemeente? |
|
Dus in feite ligt de gemeente weer n's te mierenneuken om een paar decibel. Heeft die religieuze schreeuwlelijk in z'n scootmobiel ook een vergunning nodig trouwens ? don't mistake lack of talent for genius |
|
onversterkt stemgeluid valt niet onder dit soort wetgeving helaas, maar van mij mag die gast ook opflikkeren... zou echt kut zijn als dit niet doorgaat in ieder geval |
|
quote: Het besluit is verschoven; hopelijk vandaag. Enneuh, die schreeuwmessias Arnol Kox is diverse malen weggestuurd of heeft een gebiedsverbod ontvangen, hahaha. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 19-05-2010 14:05] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
en hij heeft een website tegenwoordig, zag ik zondag toen hij met z'n scootmobiel over straat zig-zagde www.arnolkox.nl |
|
quote: Hij staat, de oplichter, hij staat gewoon! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ach, ik kwam net van een toga-party en zei voor de grap "Arnol, sta op en loop"; wist ik veel dat hij dat zou geloven? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
IN plaats van slechte grappen, broer, is er al nieuws over de vergunning? |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Ik heb nog niets gehoord broer (maar ik heb nog wel een hoop slechte grappen om de tijd te doden :p); ik zal morgen eens bellen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bekeer u tot Jezus en loop alsof u een schotwond hebt opgelopen in Vietnam! |
|
Nog nieuws? |
|
quote: Ik hoor even verschillende geluiden, maar zoals het er nu voorstaat kunnen we eind van de week met goed nieuws komen, inclusief een extra headliner. Alleen, je kent het gezegde "verkoop de huid van de heer niet voor hij gekruisigd is"?... Vandaar dat er nog even geen bericht komt! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Er zijn festivals in het noorden die dat anders aanpakken. Bruce Banner |
|
quote: 's-lands wijs, 's-lands eer Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Donderdag komt Dynamo met een bericht, en de voortekenen staan zeer goed! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Okay, 29 augustus 2010 is het Outdoor; niet bij Dynamo maar op het Begijnhof, tweehonderd meter verder. Twee headliners zijn in ieder geval bekend: Korpiklaani en Madball, en de band Noyalty (wie ?) zal ook spelen, en de coverband Volbeer. Er wordt nog gepraat met een paar bands en een goede extra metalband. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Korpiklaani. Meeh. |
|
Tering, Volbeer, ik heb er al van gehoord, het zal me benieuwen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |